Keetie 14 april 2015 gestart Share 14 april 2015 gestart Er is hier al een tijdje niets gebeurd, daarom neem ik het maar weer over voor een nieuwe fotowedstrijd. Het kriebelde namelijk de vorige week met de eerste zonnige dag sinds lange tijd. Ik had mijn camera meegenomen op een wandeling teneinde een proeffoto te nemen voor het onderwerp dat ik in gedachten had. Het zou een mooie foto geworden zijn als de batterij van mijn digitale niet leeg geweest was.... Dus hierbij een goede raad: houd je batterij paraat! Ik ga gewoon weer verder met mijn lijstje, het stond er al lang op: Het onderwerp voor deze keer is spiegeling. Het zou leuk zijn als je vermeldt met welke camera de foto gemaakt is.Weet je niet hoe je een foto moet uploaden? Zie de uitleg op:http://www.retroforu...s-op-het-forum/ - Het moet een foto zijn die jij zelf hebt gemaakt- De foto mag niet worden nabewerkt (behalve verkleinen/bijsnijden)- De foto moet gemaakt zijn tijdens de looptijd van de wedstrijd- Je mag meerdere keren inzenden, maar alleen je laatste inzending blijft staan Looptijd een maand: half april - half mei 2015 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 april 2015 gepost Share 14 april 2015 gepost Open! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 april 2015 gepost Share 14 april 2015 gepost Leuke contest! Helaas heb ik zelf niet de beschikking over een fatsoenlijk fototoestel, dus het zal wel weer smartphone worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 16 april 2015 gepost Share 16 april 2015 gepost (aangepast) ^ same. Gemaakt met stock camera van m'n HTC One S tijdens skaten gister. Niet alleen de zon, maar ook de bomen en de skyline van Rotterdam spiegelden in de Kralingse Plas. Dit liedje stond op m'n oren op dat moment; "There's a light that rises up from the bottom of the lake And its beam has hit me hard, now I'm wide awake Where it's cold but not that deep because your legs grow And you're the only person in the world I feel that way about And if you move off to the side I'll get swept back out Where it's cold but not that deep because your legs grow" (Nada Surf) 16 april 2015 aangepast door Spikey Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 april 2015 gepost Auteur Share 17 april 2015 gepost Niet alleen de zon, maar ook de bomen en de skyline van Rotterdam spiegelden in de Kralingse Plas. Dit liedje stond op m'n oren op dat moment; "There's a light that rises up from the bottom of the lake .. Laten we het geen draadje noemen ... Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 17 april 2015 gepost Share 17 april 2015 gepost Nee, waarom zou je überhaupt je gedachtes ook delen als je op een forum bent hè? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 april 2015 gepost Share 23 april 2015 gepost 23 april 2015 op het strand Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 april 2015 gepost Auteur Share 24 april 2015 gepost Zo heerlijk rustig, ja ja. Van de week heb ik nog wat geoefend in het fotograferen, de juiste foto zit er helaas nog niet bij. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2015 gepost Share 24 april 2015 gepost Zo heerlijk rustig, ja ja. Van de week heb ik nog wat geoefend in het fotograferen, de juiste foto zit er helaas nog niet bij. Ik zal niet zeggen dat er geen hond was, want Sega was mee, maar als je in de wijde omgeving 10 man zag was het veel. Het is nog geen seizoen Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 28 april 2015 gepost Share 28 april 2015 gepost (aangepast) Leuk! 19 april toevallig deze foto gemaakt: EDIT: Gewoon geschoten met een simpele alcatel pop c7! 28 april 2015 aangepast door jeugdmemories Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 29 april 2015 gepost Auteur Share 29 april 2015 gepost Zon, zee en duisternis... Fijn dat je er ook weer bij bent! Komop nieuwkomers, pak je toestel en kijk om je heen .... Jullie hebben nog ruim veertien dagen om een fraaie foto in te zenden. Zie aankondigingsbericht. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 mei 2015 gepost Auteur Share 2 mei 2015 gepost Vanaf het begin van deze fotowedstrijd zie ik de hele wereld spiegelen... Mijn bijdrage: Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 10 mei 2015 gepost Auteur Share 10 mei 2015 gepost Nog een week te gaan; het wordt weer mooi weer. Kijk om je heen, zoek die spiegeling. Pak je camera, je mobiel of wat dan ook en maak die mooie foto.. Komaan! Er kunnen best nog een paar inzenders bij. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 16 mei 2015 gepost Auteur Share 16 mei 2015 gepost Laatste weekend voor inzending van je foto met als onderwerp spiegeling. Of het ooit weer mooi weer wordt? Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 mei 2015 gepost Auteur Share 19 mei 2015 gepost Dat was het dan weer voor deze keer. Ik ga het stemtopic voorbereiden. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 mei 2015 gepost Share 19 mei 2015 gepost Steeds als ik een foto wilde schieten was er geen spiegeling want geen zon En mijn foto vanuit via de autospiegel was te mislukt om in te zenden. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 mei 2015 gepost Auteur Share 19 mei 2015 gepost Grappig, ik heb ook in autospiegels lopen loeren om te kijken wat ik daarin zag... Echt zon heb je voor spiegeling niet altijd nodig, water bv spiegelt zonder, nu met waaiwind zelfs in golfjes. Echt zonlicht maakt de foto wel scherper en mooier natuurlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 mei 2015 gepost Share 19 mei 2015 gepost Grappig, ik heb ook in autospiegels lopen loeren om te kijken wat ik daarin zag... Echt zon heb je voor spiegeling niet altijd nodig, water bv spiegelt zonder, nu met waaiwind zelfs in golfjes. Echt zonlicht maakt de foto wel scherper en mooier natuurlijk. Bij mijn werk bij de Oude Rijn ging het water steeds zo te keer als ik er was, dat je überhaupt geen spiegeling meer zag. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten