Stitch 16 maart 2015 gestart Share 16 maart 2015 gestart Afgelopen week is de AwesomeSpace geopend in Utrecht: een ruimte met VEEL retrogaming, hardware, techniek, creativiteit en lol. Ik vermoed dat jullie dit ook gaaf vinden Meer informatie over wat de AwesomeSpace is en wat je er kan doen staat hier: http://awesomespace.nl/ Als je zin hebt op langs te komen: woensdagavond is de vaste avond. Een afspraakje maken voor een andere dag of je bezoek aankondigen (gewenst) kan hier: http://awesomespace.nl/appointment/ Groeten, Stitch Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 16 maart 2015 gepost Share 16 maart 2015 gepost Guys, guys. We hebben een Retroforum fysieke hangout gevonden? =). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 maart 2015 gepost Share 18 maart 2015 gepost Echt wel centraler kan niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 maart 2015 gepost Share 18 maart 2015 gepost Tof, maar een beetje tè centraal Zal ik anders voor de Noorderlingen en de avonturiers die ver willen reizen mijn retrozolder eens in de maand ter beschikking stellen voor gegadigden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 maart 2015 gepost Share 19 maart 2015 gepost Heel tof! Zodra ik er tijd voor heb (lees: pas over 2 maanden) moet ik daar eens gaan buurten. Het is voor mij haast op fietsafstand (helaas wel de verkeerde kant van Utrecht ). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 maart 2015 gepost Share 19 maart 2015 gepost En DJ, dat zou inderdaad wel lachen zijn, het is haast oneerlijk om die verzamelde collectie retrodingen alleen voor jezelf te houden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Stitch 22 maart 2015 gepost Auteur Share 22 maart 2015 gepost Bedankt voor de enthousiaste woorden! Kom gerust eens langs op de woensdagavond en laat je besmetten met de awesomeheid DJ: Ik hoop dat we ooit portals/teleporters uitvinden. Als je een vaste dag prikt dan hoor ik het graag, ik communiceer dat soort dingen ook graag want meer retrogaming is beter. Het is echt heerlijk om met gelijkgestemden aan projecten te werken en kennis te delen. Hier een enorm groot plaatje waarop een aantal steekwoorden staan die bij de space horen: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 maart 2015 gepost Share 22 maart 2015 gepost Helaas is mijn zolder maar een zolder, niet echt groot, maar wel leuk als er mensen uit de buurt zijn die eens in de zoveel tijd samen willen komen, al is het maar om oude tijden te doen herleven. Er is echter wel heel veel te vinden qua games en consoles Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.