antimute 2 maart 2015 gestart 2 maart 2015 gestart (aangepast) ik probeer het hier ook maar even aangezien ik op Amigascene.nl mijn account niet geactiveerd krijg...... ben je nog op zoek naar een zeer compleet Amiga1200-systeem?bestaande uit: Amiga 1200 revisie 1D4 kickstart 3.1 qwerty2x 4Gb compact flash ingebouwdde originele 170 Mb harddisk erbijoriginele 3.1 Workbench floppenveel games en demo's op flop en compactflashGVP Jaws 68030@40 accelerator met mmu, fpu en 8Mb fastram2 seriele muizen2 joysticksextern verloop van com-ps2(sluit je infrarood muis aan op de amiga) inclusief infrarood muisexterne scandoubler(sluit de amiga aan op een lcd/led-monitor)compactflash - pcmcia voor o.a. WHDloadexterne floppydriveoriginele voeding met philips CM8802 monitormag weg, hoeft niet(dus geen onzin reacties/biedingen), deze retro-beauty's zijn zeldzaam aan het worden omdat het verplicht is: richtprijs € 350,- Stuur een mail voor meer informatie 2 maart 2015 aangepast door antimute
djkoelkast 2 maart 2015 gepost 2 maart 2015 gepost Graag een richtprijs vermelden, dat is verplicht, zo voorkom je ook de zogenaamde "onzinbiedingen", wat dat ook moge zijn.
Aanbevolen berichten