TMP 25 februari 2015 gestart Share 25 februari 2015 gestart Amerikaanse tv-serie die wordt uitgezonden op Netflix. Kevin Spacey speelt de hoofdrol als Frank Underwood, een ambitieuze politicus in Washington D.C. Hij wordt bijgestaan door zijn vrouw, gespeeld door Robin Wright. De serie is gebaseerd op de gelijknamige BBC-serie uit 1990. Het eerste seizoen begon op 1 februari 2013 en besloeg dertien afleveringen. Een tweede seizoen van dertien afleveringen volgde in februari 2014. Eind deze maand volgt seizoen drie. Nog meer mensen die deze serie volgen? Seizoen 1 en 2 waren zeer de moeite waard. Benieuwd wat het derde seizoen brengt met Underwood als president. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 februari 2015 gepost Share 26 februari 2015 gepost Wel van gehoord, maar nog niet gekeken wegens tijdgebrek. Lijkt me wel een leuke serie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 26 februari 2015 gepost Share 26 februari 2015 gepost Ik heb hiervan wel veel reclame op YouTube gezien , maar (nog) niet gezien. Het lijkt me wel een interessante serie, maar om hier nou Netflix voor aan te schaffen, nee. (Al lijkt in eerste instantie een beetje propaganda-achtig.) Is er een kans dat dit ook op (Nederlandse) televisie wordt uitgezonden? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 27 februari 2015 gepost Auteur Share 27 februari 2015 gepost Is er een kans dat dit ook op (Nederlandse) televisie wordt uitgezonden? Aangezien je in Nederland ook gewoon een abonnement op Netflix kunt aanschaffen lijkt het mij niet dat het (ook) op een andere Nederlandse zender wordt uitgezonden, dan snijdt Netflix zichzelf in de vingers... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 1 maart 2015 gepost Share 1 maart 2015 gepost De kranten staan er vol van! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 1 maart 2015 gepost Share 1 maart 2015 gepost Aangezien je in Nederland ook gewoon een abonnement op Netflix kunt aanschaffen lijkt het mij niet dat het (ook) op een andere Nederlandse zender wordt uitgezonden, dan snijdt Netflix zichzelf in de vingers... Nee, dat is ook weer waar, maar jammer.. Misschien toch maar Netflix aanschaffen... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 maart 2015 gepost Share 6 maart 2015 gepost Seizoen 1 en 2 waren zeer de moeite waard. Benieuwd wat het derde seizoen brengt met Underwood als president. En? Doe 's een verslagje. Heb je het hele weekend binnen gezeten? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 maart 2015 gepost Auteur Share 6 maart 2015 gepost En? Doe 's een verslagje. Heb je het hele weekend binnen gezeten? Nee. Sterker nog, ik ben nog niet aan het derde seizoen begonnen. Kan ook nog wel even wachten . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 juni 2017 gepost Auteur Share 1 juni 2017 gepost Nog meer mensen die dit (inmiddels) volgen? Seizoen 5 is net uit en ik ben daar gisteren aan begonnen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 1 juni 2017 gepost Share 1 juni 2017 gepost Nope... maar ik ben ook niet zo'n Netflix-fan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 1 juni 2017 gepost Share 1 juni 2017 gepost Ik hoorde op de radio dat Boris van der Ham het al mocht kijken voordat het uitkwam. Hij zei ook letterlijk dat toen hij dat liet weten via social media een hele hoop negatieve verwensingen naar zijn hoofd kreeg. Seizoen 5 schijnt een goede aanvulling van het vorige seizoen te zijn en het zou wel eens het laatste seizoen kunnen zijn, hoewel dat niet hoeft. Zelf kijk ik het niet (ik volg al heel veel series), maar ik sluit niet uit om een het een keer te kijken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 november 2018 gepost Auteur Share 16 november 2018 gepost Inmiddels is het zesde (en laatste) seizoen uit. Het is een zwak seizoen en doet zelfs wat afbreuk aan wat jarenlang is opgebouwd. Een bijzonder zwak plot, terwijl de serie seizoenenlang zo goed in elkaar stak. Jammer, ze hadden het beter bij vijf seizoenen kunnen houden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 november 2018 gepost Share 17 november 2018 gepost Het kaartenhuis is totaal in elkaar gezakt. Alleen niet zoals Netflix had gehoopt. Met terugwerkende kracht schijnt men beter na seizoen 2 te hebben kunnen stoppen met kijken, vanaf daar ging het al bergafwaarts. Seizoen 6 is gewoon één groot treinongeluk en níemand hoor ik positief schrijven over dat seizoen. Belachelijk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.