Frey 29 juli 2015 gepost Share 29 juli 2015 gepost (aangepast) Paar tweedehands spellen gekocht. 17 januari 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 31 juli 2015 gepost Share 31 juli 2015 gepost (aangepast) En nog een paar spellen, want ik heb nog niet genoeg te spelen. 17 januari 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 augustus 2015 gepost Share 8 augustus 2015 gepost (aangepast) Was een used games actie vandaag bij Game Mania. 17 januari 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 augustus 2015 gepost Share 9 augustus 2015 gepost Splatoon gespeeld en ik begrijp wel waarom het spel zo'n succes is. De online mode werkt echt verslavend en het single player verhaal is ook erg leuk om door te spelen. Zeer epische eindbaas ook. Star Fox Command ook klaar, eerste spel uit de Star Fox reeks dat ik gespeeld heb. Was in het begin even wennen, maar toen ik de besturing onder de knie had werd het steeds leuker. Wil de rest uit de reeks ook nog een keer spelen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 augustus 2015 gepost Share 10 augustus 2015 gepost Never Alone gespeeld. Net als Tengami een kort spel, maar wel weer zeer sfeervol en vol leuke puzzels. Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 13 augustus 2015 gepost Share 13 augustus 2015 gepost Splatoon gespeeld en ik begrijp wel waarom het spel zo'n succes is. De online mode werkt echt verslavend [....] Zeg dat. Lang geleden dat ik steeds weer hetzelfde spel wil spelen, of het nu Turf war, Tower control of Splat zones betreft. Speel je het nog, wellicht kunnen we Friendcodes uitwisselen?? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 augustus 2015 gepost Share 13 augustus 2015 gepost Zeg dat. Lang geleden dat ik steeds weer hetzelfde spel wil spelen, of het nu Turf war, Tower control of Splat zones betreft. Speel je het nog, wellicht kunnen we Friendcodes uitwisselen?? Zie PM Deze ook nog gekocht: Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 augustus 2015 gepost Share 18 augustus 2015 gepost De eerste Paper Mario vandaag uitgespeeld en het was weer ontzettend leuk. Nu zie ik ook waar veel dingen uit de latere spellen vandaan kwamen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 augustus 2015 gepost Share 18 augustus 2015 gepost Ik kocht vorig weekend de Blackwell point & click series, alle episodes voor 4 euro in totaal via GOG. Heel sfeervolle, spannende en leuke game in retrostijl. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 augustus 2015 gepost Share 25 augustus 2015 gepost Wario Land 3 gespeeld. Dit vind ik tot nu toe de leukste uit deze reeks. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 augustus 2015 gepost Share 25 augustus 2015 gepost Wario Land 3 gespeeld. Dit vind ik tot nu toe de leukste uit deze reeks. Oh my god, als je zegt dat je die nu al uit hebt ben je mijn videogame-god. Ik heb daar echt gewoon minstens 10 jaar over gedaan, als het niet meer is. Link naar bericht Delen op andere sites
Bassie2001 26 augustus 2015 gepost Share 26 augustus 2015 gepost Ik ga sims 3 vandaag kopen voor de ps3. Is het de moeite waard? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 september 2015 gepost Share 5 september 2015 gepost Alle reguliere levels van Kororinpa gehaald, maar denk dat het daarbij blijft. Ik had al genoeg moeite met veel van de latere levels, dus golden trophies gaat echt nooit lukken. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 september 2015 gepost Share 11 september 2015 gepost Vandaag natuurlijk Super Mario Maker gekocht. Met amiibo's, dus daar staat de foto. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 september 2015 gepost Share 11 september 2015 gepost Ik heb sinds gisteren de pre-alpha van Parkitect binnen Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 11 september 2015 gepost Auteur Share 11 september 2015 gepost Dat lijkt behoorlijk op Rollercoaster Tycoon... of zitten er toch veel verschillen in? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 september 2015 gepost Share 11 september 2015 gepost Dat lijkt behoorlijk op Rollercoaster Tycoon... of zitten er toch veel verschillen in? Het is er wel op geïnspireerd, maar hier komt veel meer bij kijken. Zo moeten je kraampjes bevoorraad worden en moeten de gasten daar zo weinig mogelijk last van hebben (maar je kunt speciale paden aanleggen waar alleen staff op kan lopen). Dit is echter een pre-alphaversie, dus er zit nog niet heel veel in, nog geen doelen, nog geen gevolgen als je te weinig geld hebt of wat anders. Maar het is nu al ongelooflijk tof Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 september 2015 gepost Share 12 september 2015 gepost Wel grappig, die simplistische graphics. Ook redelijk unieke perspectieven, een soort isometrisch gecombineerd met 3D? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 september 2015 gepost Share 12 september 2015 gepost Volgens mij gaat het inderdaad een beetje die kant op. Het is trouwens een titel die $15 gaat kosten, met een klein team van ontwikkelaars. Het is volledig gemaakt in Unity, dus volgens mij voor hen vrij makkelijk cross platform te maken, al is een muis wel erg belangrijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 september 2015 gepost Share 13 september 2015 gepost (aangepast) Vandaag gekregen 17 januari 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
seob 16 september 2015 gepost Share 16 september 2015 gepost Heb vandaag enkele cd-i games gekocht. Zenith en big bang show had ik nog niet. Onlangs ook nog een supervision met 11 games gekocht, waarvan ik er 2 al had. Nu dus 20 games. Ook heb ik onlangs een ibm ps/2 model30 286 gekocht. Werkt perfect heeft echter geen hdd. Ga nu proberen een dom module te gebruiken als hdd. Hiervoor zal ik wel een hack moeten uitvoeren omdat de psu geen molex aansluiting heeft. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 september 2015 gepost Share 16 september 2015 gepost Die HDD is waarchijnlijk geen IDE maar iets van IBM zelf, ik heb er ook zoeen gehad. Er zit als je mazzel hebt wel een Basic-ROM in. Link naar bericht Delen op andere sites
seob 16 september 2015 gepost Share 16 september 2015 gepost Die HDD is waarchijnlijk geen IDE maar iets van IBM zelf, ik heb er ook zoeen gehad. Er zit als je mazzel hebt wel een Basic-ROM in. Klopt standaard zit er een esdi controller in, welke via de bandkabel zowel stroom als de interface bevat.Zou er graag een esdi hdd inzetten maar wil er geen via ebay kopen. Vandaar dat ik er een isa ide controller in wil plaatsen vandaar dat ik er een molexkabel bij moet maken. Mijn ibm heeft idd een rom ingebouwd met basic erop. Heb inmiddels ook de dallaschip gehackt omdat de interne battery leeg was. Nu een cr2032 aangemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 september 2015 gepost Share 16 september 2015 gepost Big Bang Show ken ik trouwens niet, maar ziet er ook niet echt uit alsof ik wat mis Link naar bericht Delen op andere sites
seob 16 september 2015 gepost Share 16 september 2015 gepost Big Bang Show ken ik trouwens niet, maar ziet er ook niet echt uit alsof ik wat mis Heb nog geen tijd gehad om te spelen, maar de cover doet anders denken dan het spel is. Op de cover afgaand verwacht je een spelshow game alla lingo. Maar het schijnt een puzzel game te zijn icm een quiz. Je kunt het puzzelspel dat 100 levels bevat spelen. Mocht je er niet uitkomen dan kun je middels de quizvraag toch verder. Tweede spel soort is een quizgame. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 september 2015 gepost Share 25 september 2015 gepost Nou Link naar bericht Delen op andere sites
seob 1 oktober 2015 gepost Share 1 oktober 2015 gepost Vandaag weer een cd-i game op de kop getikt. Dit keer let terg reet. Oftewel lettergreep. Tevens van de week een 386dx40 met 4mb ram, 512k trident tvga9000, sb ct2260, 100md hdd en 3.5" en 5 1/4" diskdrive. Heb er inmiddels een 128mb dom module ingezet om de hdd te vervangen. Nu nog een cdrom speler er in. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 oktober 2015 gepost Share 1 oktober 2015 gepost Nice! Past misschien wel beter in het retroaankoop-topic Wel een single-speed dan hè Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 oktober 2015 gepost Share 4 oktober 2015 gepost Misschien tijd voor een Super Mario Maker-topic? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 oktober 2015 gepost Share 4 oktober 2015 gepost Misschien tijd voor een Super Mario Maker-topic? Wel leuk om wat levels te delen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 oktober 2015 gepost Share 10 oktober 2015 gepost (aangepast) Gelukkig niet zoveel spellen meer gekocht de laatste tijd. 17 januari 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 oktober 2015 gepost Share 10 oktober 2015 gepost Valt inderdaad best mee Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 oktober 2015 gepost Share 11 oktober 2015 gepost Begonnen aan de Mega Man reeks en vandaag het eerste spel gespeeld. Minder lastig dan ik verwacht had, alleen sommige bosses vond ik enorm lastig omdat ik niet wist dat sommige wapens effectief waren. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 oktober 2015 gepost Share 13 oktober 2015 gepost (aangepast) Iets heel anders deze keer. 17 januari 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 oktober 2015 gepost Share 14 oktober 2015 gepost (aangepast) 17 januari 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 oktober 2015 gepost Share 16 oktober 2015 gepost Geen commentaar. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 oktober 2015 gepost Share 16 oktober 2015 gepost Valt weer alles mee Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 oktober 2015 gepost Share 17 oktober 2015 gepost Niets te zien hier. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 oktober 2015 gepost Share 17 oktober 2015 gepost Ga je nu ook Wiifitten? Wel slim, kost nu geen ene drol meer. Sonic all stars racing wil ik ook nog wel, maar ik vind hem te duur. Max 15 euro zou ik er aan uitgeven. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 oktober 2015 gepost Share 17 oktober 2015 gepost Ga je nu ook Wiifitten? Ja, maar het zal wel even duren denk ik voordat ik eraan toekom. Heb gewoon alles gekocht wat ik nog wil gaan spelen en straks ligt het allemaal misschien niet meer in de winkel. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 oktober 2015 gepost Share 18 oktober 2015 gepost Zo, alles wat ik op het oog had geplunderd. Nu is het weer gewoon wachten tot er iets binnenkomt. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 oktober 2015 gepost Share 18 oktober 2015 gepost Wiimusic vond ik erg lachen Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 oktober 2015 gepost Share 20 oktober 2015 gepost (aangepast) Zaten er toch nog een paar tussen. 17 januari 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 oktober 2015 gepost Share 23 oktober 2015 gepost Blijkbaar stond er toch nog van alles tussen... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 oktober 2015 gepost Share 23 oktober 2015 gepost Heb jij de geldpest? Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 23 oktober 2015 gepost Share 23 oktober 2015 gepost Sssttt! Dacht ik ook, zoiets. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 oktober 2015 gepost Share 23 oktober 2015 gepost Altijd veel gespaard voor als ik iets echt wilde en nu ik het plezier in gaming weer helemaal terug heb, ga ik daarvoor. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten