Frey 23 januari 2016 gepost Share 23 januari 2016 gepost Another Code: R - A Journey into Lost Memories gespeeld, een geweldig point-and-click adventure spel voor de Wii. Er zit heel veel verhaal in, maar je wordt er echt in meegezogen. Langzaam kom je achter alle geheimen en ontrafel je de mysteries. Echt van genoten! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 29 januari 2016 gepost Share 29 januari 2016 gepost Geen games maar goodies, en excuses voor de matige foto's. Â Â Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 31 januari 2016 gepost Share 31 januari 2016 gepost (aangepast) Mega Man 4 ook uitgespeeld. Word steeds beter met de levels, maar de bosses blijven vaak pittig. 31 januari 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 2 februari 2016 gepost Share 2 februari 2016 gepost (aangepast) Mega Man 4 ook uitgespeeld. Word steeds beter met de levels, maar de bosses blijven vaak pittig. Deel 4 is een van m'n favorieten... Geweldige muziek, voor t eerst een schurk die verbergt dat dr Wily erachter zit, voor t eerst extra wapens in de vorm van wire en balloon, super charge kunnen opladen, en lekker pittig. Ik kan alle robotleiders verslaan zonder damage, behalve Bright Man ;-) en dat Mega schildpad in de eerste Wily Stage is de ergste boss! 2 februari 2016 aangepast door MarsM Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 februari 2016 gepost Share 3 februari 2016 gepost Deel 4 is een van m'n favorieten... Geweldige muziek, voor t eerst een schurk die verbergt dat dr Wily erachter zit, voor t eerst extra wapens in de vorm van wire en balloon, super charge kunnen opladen, en lekker pittig. Ik kan alle robotleiders verslaan zonder damage, behalve Bright Man ;-) en dat Mega schildpad in de eerste Wily Stage is de ergste boss! Â Als je de patronen een beetje leert kennen, dan gaat het wel ja. Zonder damage zal me echter niet zo snel lukken. Bij de Yellow Devil in deel 1 heb ik me echt op zitten vreten. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 februari 2016 gepost Share 3 februari 2016 gepost Ik heb ook een nieuwe, die is hier niet te krijgen als set in 1 verpakking  Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 februari 2016 gepost Share 3 februari 2016 gepost Meteen uitpakken! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 februari 2016 gepost Share 3 februari 2016 gepost Meteen uitpakken!  JADAG! Die blijft dicht forever Ik heb de warp pipe ook zien staan maar vond hem niet interessant genoeg om mee te nemen. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 3 februari 2016 gepost Share 3 februari 2016 gepost Als je de patronen een beetje leert kennen, dan gaat het wel ja. Zonder damage zal me echter niet zo snel lukken. Bij de Yellow Devil in deel 1 heb ik me echt op zitten vreten. Yellow Devil is inderdaad heel moeilijk. Hij komt in deel 3 nog een keer en in deel 9 in een variant met z'n tweeën ;-) Is ook een soort legendarische boss battle geworden, hij kwam ook nog voor in Super Smash Bros for Wii U. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 februari 2016 gepost Share 5 februari 2016 gepost  Nog snel mijn bestelling opgehaald en nu de carnaval ontlopen. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 februari 2016 gepost Auteur Share 7 februari 2016 gepost Hier verder: #3 Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten