Frey 24 oktober 2015 gepost Share 24 oktober 2015 gepost (aangepast) Niet zoveel vandaag, maar wel eindelijk het album voor de amiibo kaarten. 17 januari 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 28 oktober 2015 gepost Share 28 oktober 2015 gepost 2 Dagen eerder uit dan verwacht. Link naar bericht Delen op andere sites
T4600C 28 oktober 2015 gepost Share 28 oktober 2015 gepost Age Of Empires: Gold Edition CD ROM Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 28 oktober 2015 gepost Share 28 oktober 2015 gepost Age Of Empires: Gold Edition CD ROM Speel niet veel spellen op de PC, maar dat is toch wel mijn favoriet daarvoor. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 oktober 2015 gepost Share 30 oktober 2015 gepost (aangepast) 1 november 2015 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 oktober 2015 gepost Share 30 oktober 2015 gepost Je gaat lekker Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 november 2015 gepost Share 4 november 2015 gepost Wat een verzameldrift! En je gaat wel alleen voor de betere titels zo te zien. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 november 2015 gepost Share 4 november 2015 gepost Ik heb een hele doos CD-i's op de kop getikt Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 november 2015 gepost Share 4 november 2015 gepost Wat een verzameldrift! En je gaat wel alleen voor de betere titels zo te zien. Ik probeer inderdaad de spellen bij elkaar te krijgen van voornamelijk de hoofdfiguren van Nintendo, maar ook enkele andere bekende reeksen waaronder die van Sonic. En er zit ook wat typisch Japans spul bij wat me interesseert. Zit toch best veel tussen wat ik gemist heb. Ik heb een hele doos CD-i's op de kop getikt Heb wel eens een Let's Play van Hotel Mario gezien. Heb je die ook? Zag er wel grappig uit, maar de besturing schijnt nogal lastig te zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 november 2015 gepost Share 4 november 2015 gepost Ik probeer inderdaad de spellen bij elkaar te krijgen van voornamelijk de hoofdfiguren van Nintendo, maar ook enkele andere bekende reeksen waaronder die van Sonic. En er zit ook wat typisch Japans spul bij wat me interesseert. Zit toch best veel tussen wat ik gemist heb. Heb wel eens een Let's Play van Hotel Mario gezien. Heb je die ook? Zag er wel grappig uit, maar de besturing schijnt nogal lastig te zijn. Hotel Mario heb ik ook, het is wel een grappig spelletje, maar wel een beetje saai en op sommige punten onmogelijk door de pixelperfecte collission detection. Link naar bericht Delen op andere sites
seob 4 november 2015 gepost Share 4 november 2015 gepost Hotel Mario heb ik ook, het is wel een grappig spelletje, maar wel een beetje saai en op sommige punten onmogelijk door de pixelperfecte collission detection. Nooit gemerkt dat de besturing lastig is. Zal ook wel liggen aan het type controller. Neem aan dat je hem wel met gamepad speelt en niet met de remote. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 november 2015 gepost Share 4 november 2015 gepost Nooit gemerkt dat de besturing lastig is. Zal ook wel liggen aan het type controller. Neem aan dat je hem wel met gamepad speelt en niet met de remote. Je quote de verkeerde denk ik De controller kan soms lastig zijn, ik vind de gravis pad wel fijn werken bij de CD-i, alleen heb ik geen werkende exemplaren meer helaas. De standaardcontroller vind ik niet heel fijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 november 2015 gepost Share 5 november 2015 gepost DJ, welke CD-i titels heb je gescoord? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 november 2015 gepost Share 5 november 2015 gepost Daar gaan we. Veel titels die ik nog niet had omdat het veelal kindertitels zijn, maar die horen er ook bij Tim & Beer Lords of the rising sun Comton's Interactive (ok, die zit in èlke set die je tegenkomt) Backgammon Verhalentoverdoos/Sterrendromen Jigsaw Beer Rabbit and the wonderful tar baby Mother goose rhymes to color A visit to Sesame Street letters International tennis open Saigon chess Karaoke Party Karaoke 3 Karaoke kids Mystic Midway A great day at the races The worlds of... Shark alert Tangram Tom's magic picture show Mother goose hidden pictures Alles over CD-i A christmas songbook Voetbal All the fun of the fair Power hitter Othello Connect four Caricature Battleship Tim & Beer op het vliegveld Rand McNally's America: U.S. Atlas The Palm Springs Open Shipwreck Litil Divil en nog een stapeltje VCD's en Kids 1, Kids 2 van intermarc en 4 cd-i's How do you do - leerpakket Engels En nog een paar waarvan ik de titels even niet op de foto kan lezen Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 5 november 2015 gepost Share 5 november 2015 gepost ik heb de afgelopen dagen Little Big Adventure 2 ( ) weer eens gespeeld, en deze ook uitgespeeld. Wát een nostalgie heb ik aan dit spel, echt niet normaal. Ook erg toffe gameplay en verhaal. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 6 november 2015 gepost Share 6 november 2015 gepost Waren weer wat dingetjes binnen voor me. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 november 2015 gepost Share 10 november 2015 gepost (aangepast) 11 november 2015 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 november 2015 gepost Share 13 november 2015 gepost Lang getwijfeld of ik deze zou halen. Maar nu ook Twilight Princess HD is aangekondigd, moest ik deze gewoon hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 november 2015 gepost Share 14 november 2015 gepost (aangepast) 18 november 2015 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 november 2015 gepost Share 20 november 2015 gepost Ik wist al een tijdje dat vandaag waarschijnlijk de gekste dag zou worden. Er kwam heel veel tegelijk uit en ik wilde nog wat dingen na halen. Kijken op eigen risico. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 november 2015 gepost Share 20 november 2015 gepost maar ook Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 november 2015 gepost Share 20 november 2015 gepost Ik wil de uiteindelijke totaalprijs nu eigenlijk wel een keertje horen Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 november 2015 gepost Share 25 november 2015 gepost The Legend of Zelda: Tri Force Heroes ondertussen gespeeld. Iets anders dan je van de Zelda serie gewend bent, maar wel een heerlijke game. Toch kijk ik ook enorm uit naar de nieuwe grote 3D Zelda voor de Wii U. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 26 november 2015 gepost Share 26 november 2015 gepost (aangepast) 27 november 2015 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 26 november 2015 gepost Share 26 november 2015 gepost Wario Land 4 uitgespeeld. Een stuk korter dan zijn voorgangers, maar wel een van de leukste delen qua gameplay. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 28 november 2015 gepost Share 28 november 2015 gepost Mega Man 2 vandaag gespeeld. Vind deze leuker dan deel 1, maar die verdwijnende platformpjes blijven erg lastig. Verder vandaag binnen gekregen: Niet allemaal van Nintendo deze keer, maar zowaar een PC spel. Een tijd geleden een Let's Play gezien van Limbo en ik vond het echt geweldig. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 29 november 2015 gepost Share 29 november 2015 gepost ik heb de afgelopen dagen Little Big Adventure 2 ( ) weer eens gespeeld, en deze ook uitgespeeld. Wát een nostalgie heb ik aan dit spel, echt niet normaal. Ook erg toffe gameplay en verhaal. Ook 1 van mijn all time favorites! Regelmatig voor een habbekrats op te pikken bij GOG, ik kocht hem destijds voor € 1,40 dacht ik. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 december 2015 gepost Share 1 december 2015 gepost Gebruik gemaakt van de Black Friday aanbiedingen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 december 2015 gepost Share 4 december 2015 gepost Alle bestellingen voor dit jaar zijn binnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 december 2015 gepost Share 4 december 2015 gepost Chibi-Robo! Zip Lash vandaag uitgespeeld, ook weer een erg leuk spel. Weer eens een wat andere besturing dan wat je normaal gewend bent. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 december 2015 gepost Share 4 december 2015 gepost Oh die Amiibo is nog wel tof Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 december 2015 gepost Share 7 december 2015 gepost Deze nog kunnen krijgen. Miste ik nog in de serie. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 december 2015 gepost Share 19 december 2015 gepost Afgelopen maanden op GOG bij weekend offers e.e.a. aangeschaft waaronder: Normality Commandos Pinball Gold Pack Serious Sam 2 Real Myst Escape Goat Rollercoaster Tycoon Shelter Anno 1602 Worms United VVVVVV Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 december 2015 gepost Share 20 december 2015 gepost (aangepast) Shovel Knight geeft je echt weer een retro gevoel. De muziek, de graphics en de gameplay laten je echt denken dat je een oud spel aan het spelen bent. Ook Mega Man 3 gespeeld. Deze keer wel met guide om te zien welke volgorde het beste is, want het is al pittig genoeg. 20 december 2015 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 december 2015 gepost Share 20 december 2015 gepost En dit werd vandaag voor me meegebracht. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 december 2015 gepost Share 23 december 2015 gepost Nog een paar dingen vlak voor de kerst. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 24 december 2015 gepost Share 24 december 2015 gepost Frey, ben benieuwd naar een foto van je hele collectie. De laatste tijd ben je hard bezig geweest met verzamelen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 december 2015 gepost Share 24 december 2015 gepost Frey, ben benieuwd naar een foto van je hele collectie. De laatste tijd ben je hard bezig geweest met verzamelen. Was van plan om in de vakantie nieuwe foto's te gaan maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 december 2015 gepost Share 25 december 2015 gepost (aangepast) Limbo gespeeld voor de PC. De gameplay en de graphics zijn eigenlijk heel simpel, maar wat ze er dan mee weten te doen is best indrukwekkend. Zitten een paar sterke puzzels in. Kort spel, maar zeker een aanrader. En ook klaar met Mario & Luigi: Paper Jam Bros. Ook dat is weer een geweldig spel met net zo'n goede muziek als in zijn voorganger. 25 december 2015 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 29 december 2015 gepost Share 29 december 2015 gepost Rayman Legends vandaag uitgespeeld en ik vond hem nog leuker dan Origins. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 december 2015 gepost Share 30 december 2015 gepost (aangepast) 8 januari 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 januari 2016 gepost Share 10 januari 2016 gepost En vandaag weer eentje uitgespeeld: Kirby 64: The Crystal Shards. Dacht eerst dat het een 3D spel was, maar het is dus eigenlijk een 2D platformer met 3D look. Net zo leuk als de andere Kirby spellen. En een erg leuke final boss. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 januari 2016 gepost Share 15 januari 2016 gepost Deze week is er nog tweedehands actie. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 januari 2016 gepost Share 16 januari 2016 gepost NES Remix en NES Remix 2 gespeeld. Had het 3DS spel al gespeeld, maar hier zaten nog wat spellen tussen die daar niet in zaten. Leuk om weer wat door die NES klassiekers te spelen en er zaten ook spellen tussen die ik nog niet gespeeld had. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten