Ga naar inhoud

Welke game heb je het laatst gekocht/gespeeld? #2

Aanbevolen berichten

gepost

Ik betaal gewoon de normale prijs in de winkel. Ik zie nu al hoge prijzen voor amiibo's die ik nog geen 2 weken geleden gekocht heb. 

Gewoon wachten tot ze weer in de winkel verschijnen.

• Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gepost

Die heb ik in de normale versie, zonder Amiibo. Op zich een leuk spel, maar ik mis toch de sfeer van de oude spellen.

Amiibomode vind ik maar irritant, je moet die Amiibo een keer of 30 tevoorschijn halen als het niet meer is.

gepost

Fable voor de pc, de 1996 dos versie, net de xbox fable serie. Leuke game, met een ontzettend teleurstellend einde. Net als of de game af moest en ze geen inspiratie er meer voor hadden.

gepost

Ik ben nog altijd bezig met Hyrule Warriors (Wii U).

Inmiddels al 670 uur in het spel zitten en nog altijd niet volledig uitgespeeld.

Legend / Free Mode 100%

Adventure Mode - Adventure Map 100%

Adventure Mode - Master Quest: 100%

Adventure Mode - Twilight Map uitgespeeld maar nog niet compleet

Adventure Mode - Termina Map dark ruler verslagen maar nog niet compleet

Challenge Mode - Battle Challenge op 3 Warriors na alles compleet

Challenge Mode - Ganon's Fury 100%

Het einde lijkt eraan te komen, maar is nog lang niet in zicht:P

gepost

Rayman Origins gespeeld, was mijn eerste Rayman spel. 100% Gaat me niet lukken bij deze, maar wel alle levels klaar. Laatste was echt pittig. :P

gepost

Afgelopen weekend een oldie opgepakt: Bio Menace.

Episode 1 en 2 normaal gehaald (2 met moeite) en 3 was zo moelijk dat ik god mode moest gebruiken om het einde te zien. Via Xwrapper en de NUC htpc kan ik het makkelijk vanaf de bank met een xbox controller 360 spelen, echt heerlijk!

gepost

Ik heb de Amiibo's Pacman en Ness nooit in de winkel gezien helaas. Heb nog wel ineens een Pit gevonden. 

gepost

Nintendo weet het altijd weer goed voor elkaar te krijgen met hun gadgets en verzameldrift bij de fans. :P

Ik speelde afgelopen dagen Monster Bash (1993) uit vanaf de bank, is een leuk Apogee spel! Aangekocht via GOG.

gepost

Splatoon.

Uhm...jah...

....

....dit is ernstig verslavend.

gepost

Ik heb de demo gespeeld en ik vond het feit dat je de Wiiu pad als controller moet gebruiken en moet richten door middel van het kantelen ervan vervelend. Daarom 1x gespeeld en wel klaar mee.

Oooh, kantelen? :O

Shit :')

gepost

Door de hele heisa rondom Shenmue III wil ik gewoon definitief éindelijk gaan beginnen aan Shenmue. Ben nog aan het kijken of ik er een Retroforum-let's play aan kan hangen (iemand moet het doen, bij deze aan Frey een publiekelijke uitnodiging om mee te doen als über-eindbaas zijnde).

gepost

Onzin, als je een verfroller of een kwast gebruikt dan HOEF je niet eens te richten.

Denk zelf dat het spel uitermate ongeschikt is voor een demo in een winkel, als ik dat had gespeeld had ik het wellicht nooit gekocht.

Ten eerste omdat je zeer rustig moet wennen aan aan de bediening,  ten tweede dat dit toch echt beste gaat door te connecten met 7 andere spelers in team, ten derde omdat de variëteit aan wapens zeer divers is en je moet opbouwen tot je iets vindt wat je ligt.

gepost

Na een weekje van ziekte eindelijk weer lekker aan het gamen en 2 spellen waar ik al aan begonnen was afgesloten:

Wario Land II en DK: King of Swing. :P

gepost (aangepast)

Ik heb gisteren voor het eerst Metroid Prime gespeeld.

aangepast door Red
gepost

Ik ben bezig met de 16 bit-era  O+

Donkey Kong Country en Super Mario World uitgespeeld.

Ik ga nu beginnen met Donkey Kong Country 2  :7

gepost

_O_  _O_  _O_  _O_  _O_

Dat zijn pas spellen.  ^O^

gepost

Deemster _O_ Dude, waar ben jij gebleven in de afgelopen maanden :D

gepost

Yoshi's Woolly World helemaal uitgespeeld en echt enorm van genoten. Vind dit het beste Yoshi spel sinds Yoshi's Island voor de SNES. _O_

gepost

Dat is snel, het is toch pas net uit?

Toch al 2 weken. Als ik niet ziek was geworden, was ik eerder klaar geweest. :P

Spel was in Europa als eerste uit, eerder dan in Japan. Amerika moet zelfs wachten tot oktober.

gepost

Toch al 2 weken. Als ik niet ziek was geworden, was ik eerder klaar geweest. :P

Spel was in Europa als eerste uit, eerder dan in Japan. Amerika moet zelfs wachten tot oktober.

Je weet dat je nu zomaar één van de eerste personen in de wereld kan zijn die dit spel heeft uitgespeeld hè :O

gepost

Ness? Bowser Jr? Olimar? =S. 

gepost

T** dat zijn wel meteen de meest lastigste die er maar te vinden zijn (King Dedede, Rosalina)!

Heb je een adresje of importeer je ze allemaal?

gepost (aangepast)

Game Mania had ze ineens en ik was snel met bestellen.

Ik check iedere dag de websites van de winkels en ik ga iedere week zelf kijken.

aangepast door Frey
gepost

Parallax, een vrij aparte game, compleet in zwart-wit, met 2 paralelle werelden, acties wat je in de eerste wereld doet, hebben reactie in de tweede wereld en vise-versa. Al met al een vrij aparte "brain-fuck" maar erg leuk voor slechts 10 euro.

post-446-0-93690200-1437494284_thumb.jpg

gepost

The Legend of Zelda: The Minish Cap gespeeld, ook weer een erg leuke Zelda game. _O_

Heb nu bijna alle Zelda spellen gespeeld. Nog geen jaar geleden had ik er nog maar 3 gespeeld, dus gaat best snel. :P

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...