Frey 28 maart 2015 gepost Share 28 maart 2015 gepost Metroid: Zero Mission gespeeld en het is echt een geweldige remake. De gameplay zoals je die meer gewend bent van Super Metroid en Metroid Fusion en ook een paar extra locaties. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 29 maart 2015 gepost Share 29 maart 2015 gepost En ook klaar met The Legend of Zelda: Link's Awakening DX. Echt een hele leuke Zelda game, erg door verrast. Wist vooraf niet zo goed wat ik van deze moest verwachten. Ook enkele verwijzingen naar andere Nintendo spellen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 29 maart 2015 gepost Share 29 maart 2015 gepost Is dat gewoon een classic gameboy remake? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 29 maart 2015 gepost Share 29 maart 2015 gepost Is dat gewoon een classic gameboy remake? Â Ja, maar dan in kleur met een paar kleine veranderingen en toevoegingen. Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 29 maart 2015 gepost Share 29 maart 2015 gepost Link's Awakening heeft ontzettend veel invloed gehad op de serie in z'n algemeenheid. Het was de eerste met verschillende liedjes voor je ocarina, de eerste met een 'trading sequence'...  .....en er zitten bijna onmogelijke hersenkrakers in. "Gooi pot tegen deur aan" ftw.  Is dat gewoon een classic gameboy remake?  Nee, het is een Gameboy Colour remake van het origineel. Er zijn wat veranderingen in aangebracht ook. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 maart 2015 gepost Share 30 maart 2015 gepost Ben toch blij dat ik met een soort inhaalslag bezig ben. Er zitten echt juweeltjes tussen al die spellen die ik nooit gespeeld heb. Zo’n Link’s Awakening bijvoorbeeld. Behalve de verrassend soepele gameplay, heb je ook nog het verhaal. Dat werd in die spellen nog niet zo uitgebreid verteld, maar toch zat er een hele goede lijn in. Dan zit je bij de credits toch nog even ademloos naar je scherm te staren. Zelfde had ik ook bij die Metroid spellen. Ik hoop dat ik nog veel moois tegenkom. Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 30 maart 2015 gepost Share 30 maart 2015 gepost (aangepast) Link's Awakening einde  Als je 100% speelt krijg je volgens mij een iets positiever scherm (daar doe je zonder hulp vrij lang over). 30 maart 2015 aangepast door Spikey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 maart 2015 gepost Share 30 maart 2015 gepost Link's Awakening einde  Prachtig  Als je 100% speelt krijg je volgens mij een iets positiever scherm (daar doe je zonder hulp vrij lang over).  Had dat daarna nog even opgezocht en het maakt het einde nog mooier. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 april 2015 gepost Share 4 april 2015 gepost Mario & Luigi: Superstar Saga uitgespeeld. Dit vind ik een van de leukste spellen uit de Mario & Luigi reeks. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 april 2015 gepost Share 5 april 2015 gepost Tengami gespeeld, een kort maar toch best leuk spel. Zal niet voor iedereen even boeiend zijn, maar alleen al de prachtige muziek van David Wise is het waard om er eens naar te kijken/luisteren. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 april 2015 gepost Share 10 april 2015 gepost (aangepast) Â Heel veel goeds over dit spel gehoord, dus gekocht. 21 juli 2015 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 april 2015 gepost Share 12 april 2015 gepost The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D vandaag afgesloten en daarmee dus eindelijk eens dit spel gespeeld. Waar ik jaren geleden met de N64 versie totaal niet overweg kon, geniet ik er nu optimaal van. Tijden kunnen veranderen. Op naar Majora's Mask. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 april 2015 gepost Share 17 april 2015 gepost Super Mario Bros. Deluxe gespeeld. Dit zijn Super Mario Bros. en de oorspronkelijke Super Mario Bros. 2 in één spel, plus enkele extra's. Na deel 2 weer gespeeld te hebben, begrijp ik wel waarom ze destijds dachten dat die te moeilijk zou zijn. Wat een sprongen moest je daar uitvoeren. Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 17 april 2015 gepost Share 17 april 2015 gepost Het was uiteindelijk ook gewoon een soort kloon van de eerste game, wat het minder spannend maakte als vervolg. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 april 2015 gepost Share 24 april 2015 gepost En weer een Zelda spel doorgespeeld: The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D. Wat vroeger voor geen meter lukte, gaat nu een stuk beter. Weinig grote dungeons in deze, maar daardoor wel veel meer wat je tussendoor moet doen. Heerlijk spel weer. Â Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2015 gepost Share 24 april 2015 gepost Ik ben volop bezig met GTA V PC Â Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 24 april 2015 gepost Share 24 april 2015 gepost Ik moet eerst even mijn grafische kaart upgraden voor ik daar aan ga beginnen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 april 2015 gepost Share 24 april 2015 gepost Ik moet eerst even mijn grafische kaart upgraden voor ik daar aan ga beginnen. Â Hij doet het vrij goed ook met mindere kaarten. Tip: koop een gebruikte GTX 480 of GTX 580 voor onder de 100 euro, heb je een topkaart van een paar jaar terug, die draait het makkelijk op behoorlijke kwaliteit. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 2 mei 2015 gepost Share 2 mei 2015 gepost Mario vs. Donkey Kong: Tipping Stars gespeeld voor de Wii U. Zaten echt weer een paar briljante levels tussen, zeer pittig soms. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 2 mei 2015 gepost Share 2 mei 2015 gepost En ook The Legend of Zelda: Oracle of Seasons gespeeld. Het gaat hard met het inhalen van de Zelda spellen. Â En ik denk dat het ook wel duidelijk is welke de volgende wordt. Â Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 mei 2015 gepost Share 5 mei 2015 gepost En weer een spel gespeeld: WarioWare: Smooth Moves. Erg leuk gebruik van de Wii Remote. Bij sommige games duurde het wel even voordat ik het onder de knie had. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 mei 2015 gepost Share 5 mei 2015 gepost En weer een spel gespeeld: WarioWare: Smooth Moves. Erg leuk gebruik van de Wii Remote. Bij sommige games duurde het wel even voordat ik het onder de knie had.  Heb ik ook gespeeld, ik vond de Gamecubeversie echter de allerbeste  Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 mei 2015 gepost Share 5 mei 2015 gepost Ik zal een keer kijken of ik die tegenkom. N64 en GameCube, daar moet ik nog veel van inhalen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 mei 2015 gepost Share 7 mei 2015 gepost Donkey Kong voor de Game Boy gespeeld uit 1994. Het begint met de oorspronkelijke levels, maar daarna volgen vele nieuwe.Je ziet hier duidelijk de oorsprong van de Mario vs. Donkey Kong reeks. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 mei 2015 gepost Share 9 mei 2015 gepost (aangepast) Â 17 januari 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 mei 2015 gepost Share 9 mei 2015 gepost Frey, zet asjeblieft een camera klaar en... Dat was het, speel lekker verder. Maar wauw man, met dat tempo van je kun je serieus Retroforums eigen letsplayer worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 mei 2015 gepost Share 9 mei 2015 gepost Frey, zet asjeblieft een camera klaar en... Dat was het, speel lekker verder. Maar wauw man, met dat tempo van je kun je serieus Retroforums eigen letsplayer worden. Â Ik kijk wel veel Let's Plays, maar zelf zou ik er echt niet aan toe komen. Ik moet gewoon lekker kunnen spelen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 mei 2015 gepost Share 14 mei 2015 gepost The Legend of Zelda: Oracle of Ages ook uit. Leuk hoe de 2 Oracle spellen gelinkt zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 mei 2015 gepost Share 14 mei 2015 gepost Turbo Dismount in de Steamsale gekocht, best wel grappig  Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 mei 2015 gepost Share 18 mei 2015 gepost Kirby and the Rainbow Paintbrush uitgespeeld en deze keer weer eens echt 100%. Viel nog niet mee met al die challenges. Maar echt een geweldig spel met de beste muziek tot nu toe in een Kirby spel. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 22 mei 2015 gepost Share 22 mei 2015 gepost Link's Crossbow Training gespeeld, leuk en kort schietspelletje. Met de Wii Zapper kun je je arm lekker laten rusten. Veel comfortabeler dan wanneer je de hele tijd de Wii Remote voor je zou moeten houden. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 mei 2015 gepost Share 24 mei 2015 gepost (aangepast) Â Van de markt vandaag. 17 januari 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 mei 2015 gepost Share 24 mei 2015 gepost Oh die mini classics, die zijn leuk, ik heb er ook 1 van. Wel nog in verpakking dus die mag nooit open  Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 mei 2015 gepost Share 24 mei 2015 gepost Oh die mini classics, die zijn leuk, ik heb er ook 1 van. Wel nog in verpakking dus die mag nooit open Ik heb voorzichtig de bovenkant opengeknipt. Op die manier kun je de mini er gewoon uit pakken, maar blijft het karton onbeschadigd. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 mei 2015 gepost Share 25 mei 2015 gepost Ik heb voorzichtig de bovenkant opengeknipt. Op die manier kun je de mini er gewoon uit pakken, maar blijft het karton onbeschadigd.  Open blijft open  Die van mij blijft 100% dicht  Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 mei 2015 gepost Share 25 mei 2015 gepost Open blijft open  Die van mij blijft 100% dicht  Ja, ik ben niet echt de grote verzamelaar wat spellen betreft. Ik wil ze ook echt spelen en de items gebruiken. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 26 mei 2015 gepost Share 26 mei 2015 gepost (aangepast) Eindelijk heb ik hem. Â 17 januari 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 29 mei 2015 gepost Share 29 mei 2015 gepost (aangepast) Â Een paar amiibo's gekocht. Maar let op djkoelkast: ze gaan binnenkort uit de verpakking. 17 januari 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 mei 2015 gepost Share 29 mei 2015 gepost NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! Â Ik heb de Wario Amiibo en de Peach. Ik heb 1 extra Peach die gebruikt is. Staan nog wat Splatoon-Amiibo's in bestelling. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 mei 2015 gepost Share 30 mei 2015 gepost (aangepast) Â Deze zijn vandaag nog bezorgd. 17 januari 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 juni 2015 gepost Share 3 juni 2015 gepost Puzzle & Dragons Z + Puzzle & Dragons: Super Mario Bros. Edition, een lange naam en ook een erg lang spel. Het wordt ook echt pittig in de latere werelden. En dan moet ik nog de special worlds doen en het Puzzle & Dragons gedeelte. Na ruim 50 uur dus nog niet eens op de helft. Even een pauze nu hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 juni 2015 gepost Share 5 juni 2015 gepost (aangepast) Â Ik had nog niet genoeg om te spelen. 17 januari 2016 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juni 2015 gepost Share 5 juni 2015 gepost Splatoon heb ik op die avond gespeeld dat er een gratis demo was. Ik vond er echt geen hol aan. Ik moet wel de Amiibo's gaan vinden, want die worden geld waard  Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 juni 2015 gepost Share 5 juni 2015 gepost Splatoon heb ik op die avond gespeeld dat er een gratis demo was. Ik vond er echt geen hol aan. Â Dan moet het haast wel een leuk spel zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juni 2015 gepost Share 5 juni 2015 gepost Dan moet het haast wel een leuk spel zijn. Â Â Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juni 2015 gepost Share 5 juni 2015 gepost Ik heb wel de betaversie van Super Indie Karts binnen  Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 6 juni 2015 gepost Share 6 juni 2015 gepost The Legend of Zelda: The Wind Waker eindelijk eens helemaal gespeeld. Gekregen met kerstmis 2003, maar nooit verder gekomen dan de eerste dungeon. Ging nu een stuk makkelijker, al had ik later soms wel nog even een walkthrough nodig. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 juni 2015 gepost Share 8 juni 2015 gepost  Deze zijn vandaag nog bezorgd.  Ik mag hopen voor je dat je, als je ze uiteindelijk allemaal wilt hebben, een vette bankrekening hebt. Of je moet toevallig King Dedede al hebben...  Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 juni 2015 gepost Share 8 juni 2015 gepost Ach ja, vraagprijzen van "verkopers" op bol, dat is nog erger volk dan op Marktplaats hoor. Soms complimenteren ze elkaar (of het zijn dezelfde). Eerst iets duur op bol.com aanbieden en vervolgens een tientje er onder op Marktplaats en dan zeggen "bij bol kost het zoveel"Â Â Â Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 juni 2015 gepost Share 8 juni 2015 gepost Bol claimt ook altijd de goedkoopste te zijn, maar dat zijn ze verre van. Als ik naar de Mediamarkt ga dan liggen de prijzen standaard zo'n 5% lager en heb ik het product ook direct Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten