Floris97 12 februari 2015 gestart Share 12 februari 2015 gestart Ik was laatst een beetje op Twitter aan het rondhangen, en toen vond ik dit: Mij lijkt het niet echt praktisch, maar ik vind het wel leuk uitzien. Misschien iets voor jullie? Wat zijn gedachtes hierover? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 12 februari 2015 gepost Share 12 februari 2015 gepost Ziet er alleen maar uit als een hoesje, voor als je thuis bent. Ik zie twee voordelen; 1. de luidspreker staat niet zo dicht op je gehoorgang, beter voor je trommelvliezen 2. je raakt je tel niet zo snel meer kwijt in huis (ik leg m altijd overal en nergens neer) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 februari 2015 gepost Share 13 februari 2015 gepost Ik vind het er crappy en goedkoop uitzien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 13 februari 2015 gepost Share 13 februari 2015 gepost Ja, qua design zo lelijk ernstig dat je er niet eens over heen wil kotsen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 13 februari 2015 gepost Auteur Share 13 februari 2015 gepost Ziet er alleen maar uit als een hoesje, voor als je thuis bent. Ik zie twee voordelen; 1. de luidspreker staat niet zo dicht op je gehoorgang, beter voor je trommelvliezen 2. je raakt je tel niet zo snel meer kwijt in huis (ik leg m altijd overal en nergens neer) Volgens mij is dat het ook, maar wat je noemt is inderdaad wel handig. Ik vind het er crappy en goedkoop uitzien. Eigenlijk vind ik dat ook, maar ik vind op zich wel grappig. (het is retro) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 13 februari 2015 gepost Share 13 februari 2015 gepost (aangepast) Een iPhone hoesje retro? Hardly. Neo-fake-retro misschien . Mijn ex had zo'n telefoonstation (in gebruik!) in huis hangen nog; Das pas retro! 13 februari 2015 aangepast door Spikey Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 13 februari 2015 gepost Auteur Share 13 februari 2015 gepost Een iPhone hoesje retro? Hardly. Neo-fake-retro misschien . Mijn ex had zo'n telefoonstation (in gebruik!) in huis hangen nog; Das pas retro! Inderdaad. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MHZ 17 februari 2015 gepost Share 17 februari 2015 gepost 'Als je de phone laat vallen is hij nog heel' hoesje. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 25 februari 2015 gepost Auteur Share 25 februari 2015 gepost Wat zeg ik? Retro? Meer antiek Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Alias 1984 22 februari 2016 gepost Share 22 februari 2016 gepost Ik ben nog van de tijd dat de telegraaf en morsecode in opkomst waren ;-) https://en.wikipedia.org/wiki/Morse_code Grapje hehe :-) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 27 februari 2016 gepost Share 27 februari 2016 gepost Wat zeg ik? Retro? Meer antiek Maar is antiek niet eigenlijk de retro variant van retro? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 28 februari 2016 gepost Auteur Share 28 februari 2016 gepost (aangepast) Maar is antiek niet eigenlijk de retro variant van retro? Volgens mij wordt iets Antiek genoemd als het 100 jaar of ouder is, dus ja. 28 februari 2016 aangepast door Floris97 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.