Spikey 11 februari 2015 gestart Share 11 februari 2015 gestart Hebben jullie ook van die goede herinneringen aan verdwenen snoep? Weet niet eens of het echt verdwenen is, maar kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst de "Apollo" variant van een raketje zag. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 februari 2015 gepost Share 11 februari 2015 gepost Oei dit is wel heel lang geleden, maar ik ken de Apollo nog wel en het Mexicaantje, maar wel heel vaag. Winner Taco is weer teruggekomen (maar er zit zo veel zooi in, dat ga ik echt niet kopen ) Veel dingen zijn ook veranderd natuurlijk Raider > Twix is maar een van de voorbeelden. Dummy's zijn een tijdje weggeweest en dan teruggekomen onder de Fruit Tella-naam. Tikkels zijn ook laatst weer teruggekomen. Ik weet niet of er nog snoep echt kwijt is. Qua chips wel: Smokey Bacon van Croky (paarse zakken) en Tengels van Smiths (Blijf met je tengels van mijn tengels af!) En The pack van Smiths (verschillende chips in 1 zak, is nog ergens te zien in 1 van de afleveringen van Flodder ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 11 februari 2015 gepost Auteur Share 11 februari 2015 gepost (aangepast) Eind jaren 80 kan ik me van Croky de "Curry Chips" herinneren, ook in paarse zakken. Is vast de kleur voor de wisselcollectie geweest lol. EDIT: My gods, dit kochten we altijd bij de "Maxis", een hypermarkt 11 februari 2015 aangepast door Spikey Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 11 februari 2015 gepost Share 11 februari 2015 gepost Die gekleurde fruit ijsjes had je destijds in vele vormen, kan me ook nog een soort holbewoner van aardbeienijs herinneren: Silex! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 11 februari 2015 gepost Share 11 februari 2015 gepost Smiths Cream & Chives smaak Zouden Skittles nu nog bestaan? En Hubba Bubba kauwgom (zo'n meter zoete kauwgom troep), Cheeto's frites, zure ufo's, hmmm dat was allemaal zó lekker. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 11 februari 2015 gepost Auteur Share 11 februari 2015 gepost Skittles, zeker! Taste the Rainbow. Er zijn onwijs veel verschillende soorten te verkrijgen (niet in de doorsnee supermarkt trouwens). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 februari 2015 gepost Share 11 februari 2015 gepost (aangepast) Dit topic Het is jammer dat bubblegum.tv en het bijbehorende forum inmiddels terziele is, en niet te raadplegen via de waybackmachine waardoor het destijds gigantische (300+ pagina's) topic 'Verdwenen etenswaren' wat ze daar hadden niet meer inkijkbaar is. Daar is alles besproken, van Jiffy (een zoetig poeder wat je door je yoghurt kon roeren en verkrijgbaar was totdat bekend werd dat er K--ker-verwekkende stoffen in zaten), via de Koetjesrepen, de geglazuurde gekleurde koekjes, Drie Musketiersrepen, tot de Rangs (hier ook nog een topic over gehad) en liepen zelfs plannetjes om een boek te maken van alles wat er in dat topic besproken was. Ik denk dat we de plek hebben gevonden om maar eens dat topic dunnetjes over te doen. 11 februari 2015 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 11 februari 2015 gepost Share 11 februari 2015 gepost Koetjesrepen heb ik onlangs nog gehad, echt lekker. De tegenwoordige chocoladerepen zijn zooo niet echt meer. En de Rang, de nieuwe groene dan, ook niet. Ik leg ze neer tegen de muizen, ze ruiken heel erg sterk naar menthol namelijk en daar kunnen ze niet tegen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 12 februari 2015 gepost Share 12 februari 2015 gepost Mijn favorieten van vroeger! Al is de Pupy Slush nog gewoon verkrijgbaar en in de zomer koop ik er zeker zo nu en dan eentje. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 12 februari 2015 gepost Auteur Share 12 februari 2015 gepost Slush puppies, soms zie ik nog wel zo'n logo voorbij komen, helemaal vaal geworden van de zon. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 februari 2015 gepost Share 13 februari 2015 gepost Slush puppies, soms zie ik nog wel zo'n logo voorbij komen, helemaal vaal geworden van de zon. Als kind op zoveel mogelijk plaatsen een aardbei-slush halen en proeven waar de lekkerste te halen was Likkoekjes overigens, die bedoelde ik in mijn eerdere post. En wat te denken van de Smuren smikkelchocolade en knetterchocolade? Nog steeds verkrijgbaar maar wel moeilijker Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 14 februari 2015 gepost Auteur Share 14 februari 2015 gepost Ik zweer het, dit forum is besmettelijk. Heb ineens allerlei herinneringen die ik...nooit eerder heb boven voelen drijven. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 februari 2015 gepost Share 14 februari 2015 gepost Hey die ken ik ook vaag, die namen zeggen me wel iets Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 14 februari 2015 gepost Share 14 februari 2015 gepost (aangepast) Of wat dacht je van de Fruufo kinderkwark, met een soort ruimtefiguur in het midden. Was altijd feest als we dat na het avondeten kregen Ook de Cheese strings, vooral die reclame ervan vond ik altijd erg leuk 14 februari 2015 aangepast door Logitech Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 februari 2015 gepost Share 14 februari 2015 gepost Die ufo's hadden mijn broertje en zusje, ik denk dat ik daar net te oud voor was toen die uitkwamen. En ik lust geen kwark Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 14 februari 2015 gepost Share 14 februari 2015 gepost Geen idee wanneer ze uitkwamen, ik kom uit 1995 en toen waren ze er in ieder geval al/nog. Heb ze eigenlijk nooit meer gezien dus heb ook geen flauw benul of ze er nog zijn Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 februari 2015 gepost Share 14 februari 2015 gepost Laat ik zeggen in "mijn tijd" dat ik kindertoetjes kreeg had je ze niet. Wel die smerige Danoontje maar die vond ik echt niet binnen te houden. Ook kwark volgens mij. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 14 februari 2015 gepost Share 14 februari 2015 gepost Smultietjes? Ik denk dat Nederland te klein is als zo'n reclame nu op tv zal komen haha! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 februari 2015 gepost Share 14 februari 2015 gepost Die BonBon-reclames zijn ook ingesproken door Bart BOOS, nooit geweten Wel typerend dat hij als grootste ettertje van de kinder-TV die dwarsliggende snoepjes aanprijst Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 14 februari 2015 gepost Auteur Share 14 februari 2015 gepost Die ruimtepoppetjes in toetjes zeggen met inderdaad ook wel iets; gaat het om "Frufoo"? ; Ze hadden zo te zien veel verschillende verzamel lijnen, net als Kinder Surprise. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 februari 2015 gepost Share 14 februari 2015 gepost Oh my goodness, Spikey, je helpt mij nu ook way back Dit was ik al helemaal vergeten man maar dit heb ik als kind ook zo vaak gegeten Danoontje met een surprise middenin, zo zag ik het altijd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 februari 2015 gepost Share 14 februari 2015 gepost Ja die dus, dat is meer voor de eind 80's tot mid 90's kids Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MHZ 17 februari 2015 gepost Share 17 februari 2015 gepost Speedy ijsjes en sneeuwitje 50 cent. Raket ijs was 75 cent. Ik weet niet of er een frisdrank topic is maar Taksi tropical was vroeger veel beter. Later kwamen die afschuwelijke verpakkingen die op wasmiddelverpakking lijken en is er meer water bij de wijn gedaan....letterlijk gewoon meer water toegevoegd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 1 april 2015 gepost Auteur Share 1 april 2015 gepost Niet een heel goed artikel over heimwee marketing van Ranja en Tjolk, maar het delen waard; http://www.nu.nl/weekend/4019973/exota-ranja-tjolk-waarom-ze-allemaal-terugkeren.html Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.