Gamepal 5 februari 2015 gestart Share 5 februari 2015 gestart Zijn hier nog gameboy verzamelaars ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost Ik verzamel het niet specifiek, maar ik heb er wel e.e.a. van. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost De Gameboy had blijkbaar nog geen eigen topic? Â Het was mijn eerste handheld (en tevens console) dus ik heb er veel bijzondere herinneringen aan. Maar verzamelen doe ik niet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost Geen verzamelaar, maar koop af en toe iets wat leuk vind; ik heb veelal nog gewoon m'n ouwe Game Boy + spellen troep. Wil wel nog een Game Boy Color kopen. Ooit. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost (aangepast) Ik ben ook geen verzamelaar, maar ik wel het één en het ander liggen, was vroeger van mijn neef, gekregen van oma.  Ik speel er nooit meer mee. Maar ik durf het ook niet weg te doen. Er zitten best leuke spelletjes bij, ik speelde het meest Pokemon Fire red en Super Mario advance, simpel maar leuk. De rest (behalve Super Mario deluxe, Pokemon Yellow, Pokemon Blue) vond ik niks aan...  Mijn verzameling: Orgineel hoesje: Gameboy zelf: Spelletjes:  5 februari 2015 aangepast door Floris97 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost ^ Hey, die officiële tas heb ik ook. Als ook dat koffer-kistje. GBA heb ik wel veel inderdaad ook, maar dacht dat we t hier over het GB/GBC tijdperk hadden.  Anywhose mocht je Pokemon Yellow of Super Mario DX ooit verkopen, ik ben je man Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost Anywhose mocht je Pokemon Yellow of Super Mario DX ooit verkopen, ik ben je man   Ik speel er nooit meer mee. Maar ik durf het ook niet weg te doen.     PS: volgens mij betekent  : uitgeluld... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost Gast, was meer een geintje, om aan te geven, "wants". Â Geloof me, ik heb al genoeg Game Boy troep (incluis een zojuist gekochte Gameboy Color). Proofs; Â Â Â Â Vraag me altijd af waar de rest van mn doosjes zijn gebleven =(. Verdwenen zoals sokken in de wasmachine. Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost (aangepast) Mooi, heel mooi. 5 februari 2015 aangepast door Floris97 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost Dat kussen  TT veranderd, want ik kon het niet meer aanzien die spatiefout. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MHZ 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost Nice pics.  Ik redelijk wat spellen voor de gameboy classic. Een aantal voor de color zoals Zelda DX. Die boxed Double Dragon is altijd . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost Nice pics.  Ik redelijk wat spellen voor de gameboy classic. Een aantal voor de color zoals Zelda DX. Die boxed Double Dragon is altijd .  Welkom op Retroforum  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost Dat kussen  TT veranderd, want ik kon het niet meer aanzien die spatiefout.  I know! Een keer van broer gehad, "hier voor je retro inrichting" lolz.  Maar uhm... "gameboy" staat nu aan elkaar, terwijl het toch echt Game Boy is. =). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost I know! Een keer van broer gehad, "hier voor je retro inrichting" lolz.  Maar uhm... "gameboy" staat nu aan elkaar, terwijl het toch echt Game Boy is. =).  Dan is het alsnog Game Boy-verzameling en niet zoals het er stond: gameboy verzameling Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MHZ 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost (aangepast) Welkom op Retroforum Thanks. Het werd eens tijd om mijn kennis te delen én te vergaren omtrent retrogaming. 5 februari 2015 aangepast door MHZ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spikey 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost Dan is het alsnog Game Boy-verzameling en niet zoals het er stond: gameboy verzameling  Sluit als een bus . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
seob 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost Verzamel niet specifiek voor de gameboy, maar mijn hardware collectie bestaat uit, diverse originele gameboys, een rode play it loud gameboy, 2 gameboy pockets, pokemon gbc, gewone gbc, gameboy advance, gameboy advanced sp, gameboy advanced sp ags101, gameboy micro, super gameboy en gameboy player voor de gamecube. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost Geen echte verzamelaar, maar ik heb er wel een met een aantal spellen. Pas in 2000 gekocht overigens, vooral voor de Pokémon spellen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 februari 2015 gepost Share 5 februari 2015 gepost Thanks. Het werd eens tijd om mijn kennis te delen én te vergaren omtrent retrogaming.  Erg leuk, we hebben verschillende facetten, maar gaming is daar ook een groot onderdeel van. Hoe meer mensen actief meeposten hoe leuker  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
dennismark 10 februari 2015 gepost Share 10 februari 2015 gepost  dit is wat ik op foto heb haha heb nog wat meer maar Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Nikey 11 februari 2015 gepost Share 11 februari 2015 gepost (aangepast) Ik verzamel eigenlijk alleen Mario spellen op de Gameboy, liefst alleen de platform games, maar soms krijg je ook wat andere dingen mee. Oude foto, inmiddels wat meer spellen erbij. Â Heb overigens wel wat andere gameboy spellen en andere retro consoles. 11 februari 2015 aangepast door Nikey Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 februari 2015 gepost Share 11 februari 2015 gepost En ook jij welkom op Retroforum Leuk al die nieuwe users! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Nikey 11 februari 2015 gepost Share 11 februari 2015 gepost En ook jij welkom op Retroforum Leuk al die nieuwe users! Â Dank je, recent eigenlijk weer het retro gamen opgepakt, maar ik zie wel wat er veel veranderd is i.v.m. een jaar of 6 a 7 geleden. De prijzen zijn echt door het dak geschoten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
dennismark 11 februari 2015 gepost Share 11 februari 2015 gepost ja de prijzen zijn soms niet normaal :s maar komt ook door de handelaars die alleen doorverkopen en geen waarde aan de hobby geven Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 februari 2015 gepost Share 11 februari 2015 gepost Dank je, recent eigenlijk weer het retro gamen opgepakt, maar ik zie wel wat er veel veranderd is i.v.m. een jaar of 6 a 7 geleden. De prijzen zijn echt door het dak geschoten. Komt ook door de handelaren die het in de bol is geschoten. Hartelijk welkom Straks als ik thuis ben even mijn broers kamer opstruinen en zijn collectie fotograferen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Firos 26 februari 2015 gepost Share 26 februari 2015 gepost Wat is een goede prijs voor een gameboy color? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
seob 27 februari 2015 gepost Share 27 februari 2015 gepost Zag er gisteren een in de kringloop voor 10 euro. Denk dat wel een redelijke prijs is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kamikaza87 27 februari 2015 gepost Share 27 februari 2015 gepost 10 euro inderdaad nedgame hier in dordrecht durft al 30 euro te vragen belachelijk maar staat wel leuk voor mijn verzameling Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 februari 2015 gepost Share 27 februari 2015 gepost Je komt ze vrij regelmatig tegen hoor, gewoon geduld hebben en niet in dat soort winkelprijzen trappen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.