Floris97 22 januari 2015 gestart Share 22 januari 2015 gestart Dit keek vroeger altijd op Ketnet. Het ging over een meisje en een postbode die samen een programma presenteerde die zich afspeelde in een boomhut, maar ook met programma's tussendoor waar ik alleen Plonsters en de reportages kan herinneren. Ik kan me ook nog vaag iets herinneren over een outro die geanimeerd volgens mij. De serie liep van 1994 tot 2007. Cast Alida Neslo Karel Vereertbrugghen als Peter Paulus Post Intro Outro Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 januari 2015 gepost Share 22 januari 2015 gepost Ric de vogel, Eddy en Freddy, de buitenlandse 'How it's made'-achtige reportages voorzien van een nieuwe voice-over van Alida (de reportage van hoe suikerglas gemaakt wordt staat me nog goed bij ), dat was wel echt supertof ja Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.