Floris97 19 januari 2015 gestart Share 19 januari 2015 gestart (aangepast) Deze film kwam ik toevallig op YouTube tegen en ik zag dat Jaap Stobbe hier ook in speelde Film van het gelijknamige duo. Hier spreken ze voor het eerst volgens mij, hoewel er ook een voice-over is. Verhaal Peppi & Kokki zijn een dagje aan het strand totdat ze plotseling een bom vinden uit de oorlog. De marine maakt hem daarna onschadelijk en Peppi & Kokki mogen voor de schrik thee gaan drinken bij de Commandant . Die heeft de laatste tijd last van dreigbrief als ''over 5 dagen is het de dag''. Peppi & Kokki worden aangenomen op zijn schip om te uit te zoeken... Rollen Peppi - Gerard van Essen Kokki - Herman Kortekaas Kommandant Plus - Jules Croiset Kok - Jaap Stobbe Matroos Wiebe - Ger Astma Pluisje - Hondje Tosca (uit Christine dog show) Vertelller - Wil van Selst Jaap Stobbe speelt hier een best wel raar personage, ik zou bijna zeggen dat hij aan het oefenen is voor De Plaaggeest. 19 januari 2015 aangepast door Floris97 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 januari 2015 gepost Share 19 januari 2015 gepost Het is mooier als je in de volledige editor je foto's ook daadwerkelijk plaatst, en niet als bijlage los laat staan. Klik op [toevoegen aan topic] op de plek waar je de foto wil hebben. Ik heb het bij dit topic al gedaan. Ik denk dat een centraal Peppi & Kokki-topic beter is, anders kun je per serie/film een eigen topic maken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 januari 2015 gepost Share 19 januari 2015 gepost (aangepast) Mogelijk bestaat die al? Ik heb eens gereageerd op zo'n Peppi en Kokki film. Zoeken we op ... <edit> Kan 'm niet vinden... zal dan ook een tussendoortje zijn geweest. Wel met een naar de film verwijzing. 19 januari 2015 aangepast door Keetie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 19 januari 2015 gepost Auteur Share 19 januari 2015 gepost Ik denk dat een centraal Peppi & Kokki-topic beter is, anders kun je per serie/film een eigen topic maken. Oneens, ik vind dat deze film een eigen topic verdiend. Ik vind eerlijk gezegd Peppi & Kokki op zich niet heel geweldig, maar deze film vind ik wel heel leuk. Maar als er per se een centraal Peppi & Kokki moet komen, dan open ik die wel graag. Maar het liefst hou ik dit topic open. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.