Floris97 6 januari 2015 gestart Share 6 januari 2015 gestart Goed, ik vond dit forumgedeelte altijd eigenlijk wel onzin. Totdat ik zelf iets te klagen had! Mijn spiksplinternieuwe draadloze doet het niet! Ik dacht net van dat probleem af te zijn door een nieuwe te kopen. (en ja, hij staat aan) Net nu ik hem hard nodig! Ik was net iets belangrijks aan het schrijven op school, en toen viel hij uit! Ik heb al geprobeerd de USB-stick er uit halen en weer erin te zetten maar dat lukt niet. Misschien is het een kwestie van batterijen vervangen of zo.. Maar ik vind het toch heel vervelend! Volgens de verkoper had hij een lange levensduur, dus ik word straks echt pissig als het blijkt dat hij het helemaal niet meer doet. Boos!!! Nu ga ik een beetje zitten mokken en daarna als ik thuis ben kijken of er nog iets bijzit. Dure muis!! Nu moet ik een beetje het mousepad gebruiken waardoor ik bijna RSI krijg. Drommels, drommels en nog eens drommels. Frikandel, zak Patat, gehaktbal, kaas kroket. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 januari 2015 gepost Share 6 januari 2015 gepost "Nu moet ik een beetje het mousepad gebruiken waardoor ik bijna RSI krijg." Kind, wat errug. Al vind ik dat je er wel goed mee overweg kunt om zo'n youtube-video te embedden of dit topic te maken. Ga eens terug aan je huiswerk, jij. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 6 januari 2015 gepost Auteur Share 6 januari 2015 gepost "Nu moet ik een beetje het mousepad gebruiken waardoor ik bijna RSI krijg." Kind, wat errug. Al vind ik dat je er wel goed mee overweg kunt om zo'n youtube-video te embedden of dit topic te maken. Ga eens terug aan je huiswerk, jij. Hoeft niet echt serieus genomen... Ik was toen best wel pissig. Het moest er even uit. In ieder geval wel heel vervelend.. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 januari 2015 gepost Share 6 januari 2015 gepost Drommels, drommels en nog eens drommels. Frikandel, zak Patat, gehaktbal, kaas kroket. .... Ze moeten ook altijd mij hebben ...... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 januari 2015 gepost Share 6 januari 2015 gepost Verkopers vertrouwen anno 2015... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 januari 2015 gepost Share 7 januari 2015 gepost Hoe is het nou met de muis? Doet het lampje het? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 7 januari 2015 gepost Auteur Share 7 januari 2015 gepost (aangepast) .... Ze moeten ook altijd mij hebben ...... Inderdaad, zo is het maar net Hoe is het nou met de muis? Doet het lampje het? Dat lampje deed het niet, maar ik heb nu een nieuwe muis gekocht (met speciale korting) van de Mediamarkt. Hopelijk duurt de levensduur van deze muis langer.. De (nieuwe en duurder) muis doet het heel goed, moet ik zeggen. 8 januari 2015 aangepast door Floris97 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 januari 2015 gepost Share 8 januari 2015 gepost Bij de Action is er een draadloze muis in de aanbieding voor 3 euro las ik gisteren in hun advertentie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 8 januari 2015 gepost Auteur Share 8 januari 2015 gepost Bij de Action is er een draadloze muis in de aanbieding voor 3 euro las ik gisteren in hun advertentie. Nee, dank je. Ik koop liever meer kwaliteit... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2015 gepost Share 8 januari 2015 gepost Nee, dank je. Ik koop liever meer kwaliteit... Zoals muizen die na een paar dagen leeg zijn. Ik koop alleen muizen met een staart. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 januari 2015 gepost Share 8 januari 2015 gepost Zoals muizen die na een paar dagen leeg zijn. Ik koop alleen muizen met een staart. Muizen waarvan je heel vaak de batterijen moest verwisselen zijn al even verleden tijd hoor. Mijn inmiddels 5 jaar oude Logitech muis met nano-ontvangertje wordt gemiddeld een uur of 10 per week gebruikt en ik moet 2x per jaar de batterijen verwisselen. Valt wel mee dus. Overigens prefereer ik voor een werkmachine ook gewoon muis met draad. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2015 gepost Share 8 januari 2015 gepost Muizen waarvan je heel vaak de batterijen moest verwisselen zijn al even verleden tijd hoor. Mijn inmiddels 5 jaar oude Logitech muis met nano-ontvangertje wordt gemiddeld een uur of 10 per week gebruikt en ik moet 2x per jaar de batterijen verwisselen. Valt wel mee dus. Overigens prefereer ik voor een werkmachine ook gewoon muis met draad. Ik heb nu al jaren een G9, een van de weinige muizen die ik echt lekker vind vasthouden. Je kunt het gewicht aanpassen en het scrollwieltje kun je de 'ratel' van uitzetten. Ook zit er een knopje op voor snelheid en zitten er geen vervelende knopjes in de weg zoals bij sommige andere muizen. Misschien snel nog eentje kopen ergens, voor het geval dat Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T4600C 25 oktober 2015 gepost Share 25 oktober 2015 gepost Have you tried turning it off and on again? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 26 oktober 2015 gepost Share 26 oktober 2015 gepost Who? Why? What? Where? Wat een kick! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T4600C 26 oktober 2015 gepost Share 26 oktober 2015 gepost Who? Why? What? Where? Wat een kick! Ik wilde een topic kapen. Dus heb ik dat ook gedaan. Deze om precies te zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 oktober 2015 gepost Share 26 oktober 2015 gepost 't Is hier FOK nie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T4600C 27 oktober 2015 gepost Share 27 oktober 2015 gepost 't Is hier FOK nie Maar dan moet een topic wel hééél laag komen te zitten, om op FOK te lijken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.