PeterNC 24 november 2014 gestart Share 24 november 2014 gestart Op mijn eerste PC in 1991/2 had ik een energie spel. Het was een NL productie om energieverbruik te verlagen: koken / ramen open of dicht enzovoorts. Heeft iemand dit programma of weet iemand de naam? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 24 november 2014 gepost Share 24 november 2014 gepost Ik geloof dat ik dit op de basisschool ook wel eens heb gespeeld. Geen idee omtrent de naam verder... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 november 2014 gepost Share 24 november 2014 gepost Ja, weet ik. De naam is Thuis in het milieu. Op het Fok forum werd er een tijdje geleden ook aandacht aan besteed. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 november 2014 gepost Share 24 november 2014 gepost Ik wist dat ik het onlangs gezien had, misschien nog een linkje naar het topic? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 25 november 2014 gepost Share 25 november 2014 gepost Kan me herinneren dat we dit ook op de basisschool op de pc's hadden staan... eigenlijk het enige 'spel' wat je daar mocht en kon spelen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 november 2014 gepost Share 25 november 2014 gepost Ik herken dit ook nog, mooi was dat! Samen met Zorg om het water het enige spel dat je inderdaad mocht spelen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 november 2014 gepost Share 25 november 2014 gepost Ja, dat heb ik ook nog gespeeld, alleen niet op school. Op school hadden we het Babbage-systeem op van die logge IBM-systemen met 16-kleurenmonitors. 2x 5,25" drive. En het wachtwoord was dan VERDER, dus konden we als we het fout hadden heel snel de proef opnieuw maken Nu ik er over denk, informatica werd gegeven door mevrouw Proper, ze leek op Vanessa uit Utopia Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 25 november 2014 gepost Share 25 november 2014 gepost Ik wist dat ik het onlangs gezien had, misschien nog een linkje naar het topic? Het was even zoeken: http://forum.fok.nl/topic/830747 al vanaf 2006! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 november 2014 gepost Share 25 november 2014 gepost Volgens mij was er hier ook een topic over trouwens, of het is in elk geval ter sprake gekomen. Leuk! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 25 november 2014 gepost Auteur Share 25 november 2014 gepost (aangepast) Dank u wel! http://www.classpc.nl/misc/milieu.zip Gisteren tot zaterdag gespeeld. Geinig. 26 november 2014 aangepast door PeterNY Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 27 november 2014 gepost Share 27 november 2014 gepost Volgens mij was er hier ook een topic over trouwens, of het is in elk geval ter sprake gekomen. Leuk! Dat dacht ik ook aan en zoeken op milieuspel bracht me tot .http://www.retroforum.nl/topic/3610-raad-het-plaatje-games-4/page-3 helemaal onderaan. Hinse vroeg zich af welke spellen er nog meer bij de educatieve reeks behoorden en dat wist ik. Intussen zijn er al diverse geplaatst op Internet. Waarschijnlijk als abandonware. Of zouden ze vrijgegeven kunnen zijn? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.