HenkenIngrid 10 augustus 2015 gepost Share 10 augustus 2015 gepost Nou, nou, nou... de opbrengst van de film alleen is niet genoeg! http://www.bol.com/nl/p/bassie-adriaan-limited-edition/9200000047455398/ Link naar bericht Delen op andere sites
karelgroen 10 augustus 2015 gepost Share 10 augustus 2015 gepost nee idd http://www.bol.com/nl/p/bassie-adriaan-op-reis-de-tv-series/9200000047455396/ die eerste zal wel een box zijn met alle dvd's en die tweede zal wel een heruitgave zijn van de 35 jaar box Nou, nou, nou... de opbrengst van de film alleen is niet genoeg! http://www.bol.com/nl/p/bassie-adriaan-limited-edition/9200000047455398/ Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 augustus 2015 gepost Share 11 augustus 2015 gepost Ik snap na al die jaren nog steeds niet waarom dit links en rechts heel stellig als een feit wordt gepresenteerd Het lijkt mij onmogelijk, aangezien de DVD van de Professor scènes bevat die niet op de Penta/Kidstuff-banden stonden, maar waarvan de beeldkwalitiet niet verschilt van alle overige scènes. Er móét dus wel een andere bron gebruikt zijn dan die banden.Pardon, dacht dat dat een bevestigd feit was. De enige scene die ik me kan herinneren die niet compleet op de Penta staat was het begin van de 'sleutel door het celraam van Joris'-scene. Die mistte op de Penta en stond, als ik me niet vergis, wel weer volledig op de Slagersbanden. Verder dacht ik dat het algemeen was aangenomen dat de dvd een Penta-montage 2.0 was doordat;- de scene van Ook een clown een duidelijke niet weggewerkte videolijn toonde (waar de hoofdfilm wel die lijn weggewerkt heeft) en snel fade net voor daar waar de aftiteling van band 3 kwam - de deleted scenes een handjevol zijn die allemaal in de penta's gewoon vol te zien waren (Robinson, circus-act, Van Agt en Duikdroom) en er verder alleen maar nog meer scenes van de penta's op de dvd's missen - Omdat de shots van 'We reizen met het hele circus' zo zijn aangepast dat de filmbeelden die op de Penta's een aftiteling in beeld hadden (Rancho komt aanrijden, Bassie en Adriaan komen aanlopen (als ik me niet vergis bij die laatste)) zijn weggewerkt op de dvd Link naar bericht Delen op andere sites
karelgroen 11 augustus 2015 gepost Share 11 augustus 2015 gepost Ik zie nu op het youtube kanaal van Bassie en Adriaan dat het liedje de Spaanse zon er 2x volledig op staat terwijl op de gele dvd de 2e keer alleen het refrein 2x gezongen wordt. Weet iemand of het volledige nummer de 2e keer in een aflevering zit? Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 11 augustus 2015 gepost Share 11 augustus 2015 gepost Ik snap na al die jaren nog steeds niet waarom dit links en rechts heel stellig als een feit wordt gepresenteerd Het lijkt mij onmogelijk, aangezien de DVD van de Professor scènes bevat die niet op de Penta/Kidstuff-banden stonden, maar waarvan de beeldkwalitiet niet verschilt van alle overige scènes. Er móét dus wel een andere bron gebruikt zijn dan die banden. Nu word ik nieuwsgierig, om welke scenes gaat het hier dan ? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 11 augustus 2015 gepost Share 11 augustus 2015 gepost Ik kom zojuist onderstaande filmpje tegen op youtube... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 augustus 2015 gepost Share 11 augustus 2015 gepost Ik heb die eerder voorbij zien komen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 11 augustus 2015 gepost Share 11 augustus 2015 gepost Ja, dat is imiddels alweer een klassieker Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 11 augustus 2015 gepost Share 11 augustus 2015 gepost Pardon, dacht dat dat een bevestigd feit was. De enige scene die ik me kan herinneren die niet compleet op de Penta staat was het begin van de 'sleutel door het celraam van Joris'-scene. Die mistte op de Penta en stond, als ik me niet vergis, wel weer volledig op de Slagersbanden. Verder dacht ik dat het algemeen was aangenomen dat de dvd een Penta-montage 2.0 was doordat; - de scene van Ook een clown een duidelijke niet weggewerkte videolijn toonde (waar de hoofdfilm wel die lijn weggewerkt heeft) en snel fade net voor daar waar de aftiteling van band 3 kwam - de deleted scenes een handjevol zijn die allemaal in de penta's gewoon vol te zien waren (Robinson, circus-act, Van Agt en Duikdroom) en er verder alleen maar nog meer scenes van de penta's op de dvd's missen - Omdat de shots van 'We reizen met het hele circus' zo zijn aangepast dat de filmbeelden die op de Penta's een aftiteling in beeld hadden (Rancho komt aanrijden, Bassie en Adriaan komen aanlopen (als ik me niet vergis bij die laatste)) zijn weggewerkt op de dvd Nu word ik nieuwsgierig, om welke scenes gaat het hier dan ? Naast de celraam-scène heb je dan ook nog de scène van het vertrek bij de caravan (waarin Bassie vertelt dat hij Sweety bij de berendompteur heeft achtergelaten), en de volledige aankomst op het strandje na de (niet in beeld gebrachte) achtervolging van Joris per boot. Dat zijn dus drie scènes die niet op de Penta's stonden. Nu weet ik niet of die scènes wél aanwezig zijn op de Slagersbanden, maar dan blijft het nog zo dat de beeldkwaliteit ervan op de DVD niet verschilt van die van de rest van de DVD. Link naar bericht Delen op andere sites
Bassie2001 14 augustus 2015 gepost Share 14 augustus 2015 gepost http://www.bol.com/nl/p/bassie-adriaan-limited-edition/9200000047455398/ Er staat op bol.com ook iets over een Limited Edition box...moet nog uitkomen. Link naar bericht Delen op andere sites
karelgroen 14 augustus 2015 gepost Share 14 augustus 2015 gepost Zo ziet de limited edition dvd eruit Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 augustus 2015 gepost Share 14 augustus 2015 gepost Leuk idee, maar 105 euro (!) voor een kartonnen caravan vol nabewerkingen? In nog geen 105 jaar. En is de Sleutel nu wel compleet? Jij schijnt de box al te hebben Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 14 augustus 2015 gepost Share 14 augustus 2015 gepost En wat staat er op de dvd 'Winterpret met Bassie & Adriaan'? Lange tijd geleden trouwens Link naar bericht Delen op andere sites
karelgroen 14 augustus 2015 gepost Share 14 augustus 2015 gepost Nee ik heb de box niet ik heb deze foto's van de site van de dvd producent gehaald Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 augustus 2015 gepost Share 14 augustus 2015 gepost Ah zodoende Link naar bericht Delen op andere sites
karelgroen 14 augustus 2015 gepost Share 14 augustus 2015 gepost Ik zit te twijfelen of ik die zal kopen of alleen de dvd Winterpret (ik heb ook nog altijd geen idee wat er op staat). Ik vind de dvd box er super mooi uit zien echt een collectors item maar 105 euro is eigenlijk best duur voor dvd's die je eigenlijk allemaal al hebt Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 augustus 2015 gepost Share 14 augustus 2015 gepost Ik begrijp niet waarom die auto (de Honda) er ook bij wordt geleverd als alle DVD's in de caravan zitten. Lijkt mij een beetje overbodig. Dan zou je nog eerder kunnen zeggen de auto nog iets groter te maken en om daarin de specials te plaatsen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 augustus 2015 gepost Share 14 augustus 2015 gepost Ik weet niet of dit de definitieve versie is maar echt heel mooi afgewerkt is hij niet. Kijk voor 3 tientjes ok, maar dit is wel de fucking duurste dvd-box sinds Onderweg naar Morgen volgens mij. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 augustus 2015 gepost Share 14 augustus 2015 gepost Ook bijzonder om te zien dat Bassie en Adriaan zijn overgestapt van Bridge naar eOne (voorheen RCV). Het is dus niet alleen de film die bij eOne uitkomt. Misschien dat in de auto plek komt om de film op te bergen? Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 15 augustus 2015 gepost Share 15 augustus 2015 gepost (aangepast) Hier is in ieder geval de dvd cover van 'Winterpret' te bewonderen in het klein.. 15 augustus 2015 aangepast door Melki Link naar bericht Delen op andere sites
karelgroen 15 augustus 2015 gepost Share 15 augustus 2015 gepost Zal idd wel 100 maal bassie en adriaan zijn zoal we al vermoeden Link naar bericht Delen op andere sites
lolbroek 15 augustus 2015 gepost Share 15 augustus 2015 gepost Ziet er goed uit.Zullen ze ook in de toekomst de laatste special Brieven aan de koningin op dvd plaatsen? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten