hellum 21 oktober 2014 gestart Share 21 oktober 2014 gestart Ik ben op zoek naar een defecte Commodore 64C (Het nieuwere model), de behuizing van de mijne is kapot. Liefst een die er nog netjes uitziet, maar zolang er niets is afgebroken heb ik er belang bij. Gr. Gerard Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 oktober 2014 gepost Share 21 oktober 2014 gepost Wat wil je er +/- aan uitgeven? Ik kan wel eens rond gaan kijken op rommelmarkten, al moet ik zeggen dat ik ze weinig tegenkom daar. Meld het ook even als je er wel al een gevonden hebt, dan kan ik stoppen met rondkijken Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 oktober 2014 gepost Share 21 oktober 2014 gepost Hellum, je zou ook het forum van de HCC Commodore Gebruikersgroep kunnen proberen bij Vraag en Aanbod. Link naar bericht Delen op andere sites
hellum 21 oktober 2014 gepost Auteur Share 21 oktober 2014 gepost @Keetie: Ik zal het ook even bij de HCC gebruikersgroep proberen. @DJKoelkast: Ik zat zelf aan 20 euro te denken, ongeveer de helft van een goede. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 oktober 2014 gepost Share 21 oktober 2014 gepost Laat het weten als je zelf iets vindt, ik ga voor je rondkijken in elk geval. Link naar bericht Delen op andere sites
hellum 2 november 2014 gepost Auteur Share 2 november 2014 gepost Ik heb vandaag gewoon een andere commodore gekocht, het is dus niet meer nodig. Gr. Gerard Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 november 2014 gepost Share 2 november 2014 gepost Ok! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten