retrokoers 9 september 2014 gestart Share 9 september 2014 gestart -knip- Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 9 september 2014 gepost Share 9 september 2014 gepost Leuk dat je niet eens subtiel reclame maakt Verschrikkelijk lelijke site ook nog Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 september 2014 gepost Share 9 september 2014 gepost Retroforum is geen reclamebord, je bent van harte welkom om hier van alles over retro toertochten enzo te plaatsen, maar gewoon wat foto's met een link naar je eigen site is gewoon reclame maken. Als je wil adverteren kun je contact opnemen met admins (at) retroforum (punt) nl. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 september 2014 gepost Share 9 september 2014 gepost Jemig kree, pleur nou eens een eind op met die reclame! Dat is al de tweede in de afgelopen twee dagen. Schrijf gewoon leuk mee of rot op. Elke seconde dat merknamen als Surprise Box of Retrokoers hier blijven staan zonder dat ze er een cent voor over hebben krijgen ze gratis reclame waar ik kotsmisselijk van word. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 september 2014 gepost Share 9 september 2014 gepost Misschien is zo'n reactie ook niet helemaal de manier om users hier te houden Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 september 2014 gepost Share 9 september 2014 gepost Misschien is zo'n reactie ook niet helemaal de manier om users hier te houden Nee, dat zeker niet . Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 september 2014 gepost Share 9 september 2014 gepost Misschien is zo'n reactie ook niet helemaal de manier om users hier te houden Inderdaad zeer zeker niet de manier en het spijt me oprecht, maar hit en run begint hier de spuigaten uit te lopen. Maargoed, ik ben ook maar een user, de admins en mods zullen het zelf het beste weten. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 september 2014 gepost Share 9 september 2014 gepost Nou ja, je kunt je ook anders verwoorden natuurlijk Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 10 september 2014 gepost Share 10 september 2014 gepost Trouwens, ik zie de retro niet. Zo'n sepia foto kan ik ook maken met mijn fototoestel / computer / tekenprogramma. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 september 2014 gepost Share 10 september 2014 gepost Blijkt toch weer een hit & run te zijn, dus dit topic kan wel weg. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten