toesr1 30 juni 2014 gestart Share 30 juni 2014 gestart Hallo iedereen, Wie kent ze niet, de oude en degelijke versterkers uit het verleden. Met dit krachtige luidsprekertje krijg je nostalgische gevoelens. Kan aangesloten worden op o.a een mp3 speler en heeft een aan/uit schakelaar. Dit is een echte blikvanger en roept idd nostalgische herinneringen op Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 juli 2014 gepost Share 1 juli 2014 gepost Externe link verwijderd. Wat is de richtprijs? Die is verplicht. En heb je er 1 of meerdere? Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 1 juli 2014 gepost Share 1 juli 2014 gepost 14 Euro nieuw..... (ex verzendkosten).... Link naar bericht Delen op andere sites
jm20101 17 juli 2014 gepost Share 17 juli 2014 gepost Misschien een beetje late reactie maar iets zegt mij dat die speakertjes ook bij de action tekoop waren voor een paar euro. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 juli 2014 gepost Share 17 juli 2014 gepost Hit & run-account ben ik bang. Geen richtprijs, geen reactie meer. Slotje dan maar. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 17 juli 2014 gepost Share 17 juli 2014 gepost Een hit - oh shit iemand heeft mijn snode plannetje in de gaten - en run account. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten