Deemster 25 april 2014 gestart Share 25 april 2014 gestart Ik ben een echte enthousiasteling op het gebied van (game)muziek afspelen in zijn oorspronkelijke formaat (In plaats van een wav bestandje) Nu ben ik op zoek naar een midi player voor DOS, die *.IBK files kan importeren om vervolgens een midifile af te spelen. IBK files zijn soundbanks die de OPL2 chip programmeren om de kaart bijvoorbeeld General Midi compatible te maken. Zo ook bij een oude liefde van me, de shooter Nitemare 3D. De muziek waren gewoon midi files, maar speelde alleen via de OPL2 chip. Dit met zo'n *.IBK file die erbij zat. Ik vind deze erg goed klinken voor General Midi. Kan iemand me helpen aan een player die dit ondersteunt? Bij voorbaat dank Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 25 april 2014 gepost Share 25 april 2014 gepost Stel de vraag ook eens op www.vogons.org / www.dosforum.de / www.vintage-computer.com / www.queststudios.com. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 25 april 2014 gepost Auteur Share 25 april 2014 gepost Bedankt voor de tip, Peter Ik heb de vraag op VOGONS gesteld. Daar zie ik het vaakst dat soort topics inderdaad. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 25 april 2014 gepost Share 25 april 2014 gepost Succes! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.