drijken 19 april 2014 gestart Share 19 april 2014 gestart ik ben net nieuw hier ik heb een photoplay gekocht die heeft een tijdje gewerkt maar nu is de hardisk gecrashd kan ik die software ergens downloaden weet iemand dat zo op de hardisk zit een sticker update 2004 en op de cover waar hij in zit staat igo 3 er zit in de prt poort een zwarte dongle met erop fw okt 2003 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 april 2014 gepost Share 19 april 2014 gepost Welkom op Retroforum! Het belangrijkste is de dongle en of je IGO of Windows had voor hij crashte. Kun je een foto van de dongle maken en plaatsen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
drijken 19 april 2014 gepost Auteur Share 19 april 2014 gepost bij deze heb ik een foto toegevoegd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
drijken 19 april 2014 gepost Auteur Share 19 april 2014 gepost hier zit overigens geen verdere kabel meer in puur alleen dit stekkertje Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 april 2014 gepost Share 19 april 2014 gepost Dat ziet er uit als een IGO-dongle uit 2003. Die versie is helaas niet te downloaden op de site van Funworld. Je beste optie is op Marktplaats een 2007 dongle- en harddisk te kopen. 2-3 tientjes kost je dat. Omdat verder alles beveiligd is kun je eigenlijk nergens bij qua software. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
drijken 19 april 2014 gepost Auteur Share 19 april 2014 gepost ok bedankt is er dan eventueel een mogelijkheid om hem helemaal om te bouwen naar een pentium 4 pc waar de touchscreen op kan werken dan kunne de kids angry birds spelen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 april 2014 gepost Share 19 april 2014 gepost Dan moet je er een andere pc in zetten. Ik heb zelf 2 pc's in mijn Photoplaykast gebouwd met switches en alles. De pc moet wel een seriële poort hebben, een VGA poort en jack audio. Je muntproever en alles heb je niks meer aan. Voor de rest eigenlijk geen eisen. De pc die er in zit is te zwak voor alles behalve DOS spelletjes. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
drijken 19 april 2014 gepost Auteur Share 19 april 2014 gepost zou je mij dan kunnen vertellen op welke windows versie u pc,s draaien en met welke drivers je werkt voor de touchscreen want ik heb een seriele kabel op usb die zou ik dan eventueel kunnen gebruiken of zou dit niet werken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 april 2014 gepost Share 19 april 2014 gepost Het moet een echte seriële poort zijn, Windows XP is dan je beste keuze. En zeg maar gewoon jij Quote Link naar bericht Delen op andere sites
drijken 19 april 2014 gepost Auteur Share 19 april 2014 gepost en welke driver kan ik dan het beste gebruiken voor de touchscreen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
drijken 21 april 2014 gepost Auteur Share 21 april 2014 gepost is er geen mogelijkheid waar ik software kan downloaden en die op een andere hardisk zet en dat hij weer werkt ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 april 2014 gepost Share 21 april 2014 gepost Nee, het is allemaal beveiligd. Je hebt er een speciale box voor nodig en die heb ik nog nooit te koop gezien. De software is niet te downloaden, alleen de nieuwere, maar dan heb je een nieuwere pc en dongle nodig en ook dat is weer heel specifiek. Qua driver voor XP moet je gewoon de ELO Touch seriële drivers nemen, die zijn universeel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T42 2 december 2014 gepost Share 2 december 2014 gepost (aangepast) photoplay expert meld zich (heb er nu 24) ik heb die box om de hd te programeren. en igo 3 tot 8 heb ik ook. alleen niet allemaal NL verder bouw ik ze om naar arcades. (voorkeur nintendo) 2 december 2014 aangepast door T42 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 december 2014 gepost Share 2 december 2014 gepost IGO 8 is er niet in NL toch? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T42 5 december 2014 gepost Share 5 december 2014 gepost IGO 8 is er niet in NL toch? heb de dongel niet dus niet getest welke talen. dongel tot 7 heb ik alleen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 december 2014 gepost Share 6 december 2014 gepost heb de dongel niet dus niet getest welke talen. dongel tot 7 heb ik alleen Ah, ok. Ik dacht dat die alleen Duits was namelijk. Ik heb zelf 3 en 7 draaien. 7 is toch wel de leukste al heeft de touchscreen af en toe kuren (of de BIOSinstellingen resetten soms, misschien even een nieuw batterijtje proberen) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T42 8 december 2014 gepost Share 8 december 2014 gepost Denk dat ts niet meer online komt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 december 2014 gepost Share 8 december 2014 gepost Och, misschien hebben anderen er nog wat aan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.