Ben_B&A 16 april 2014 gestart Share 16 april 2014 gestart (aangepast) De meesten van jullie hebben het bouwproces van mijn Bassie & Adriaan Honda Prelude waarschijnlijk wel gezien. Ik heb de correcte wieldoppen/velgen van de B&A Prelude in 3D gemodelleerd en uit laten printen. Ik heb extra prints laten maken en die bied ik nu te koop aan. Als je geïnteresseerd bent, neem dan contact op. LET OP: de velgen die ik aanbied, komen rechtstreeks uit de printer, ze moeten dus nog in de licht zilveren kleur gespoten worden. 16 april 2014 aangepast door djkoelkast Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 april 2014 gepost Share 16 april 2014 gepost Graag een richtprijs vermelden. De link naar MP heb ik verwijderd. Link naar bericht Delen op andere sites
Ben_B&A 16 april 2014 gepost Auteur Share 16 april 2014 gepost Ok, sorry voor de spam dan. Ik zit voor een set van 4 te denken aan 30 euro excl. verzendkosten. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 april 2014 gepost Share 16 april 2014 gepost Ok, sorry voor de spam dan. Ik zit voor een set van 4 te denken aan 30 euro excl. verzendkosten. Het is enerzijds uniek, maar je zit wel op een extreme nichemarkt, dus ik vraag me af wie zo gek is dat te gaan betalen. Link naar bericht Delen op andere sites
Ben_B&A 16 april 2014 gepost Auteur Share 16 april 2014 gepost Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ben ook niet plan hier een massaproduct van te maken. Het heeft ook een hoop tijd en geld gekost om ze te maken, dus ik vind het een redelijke prijs. Het is en blijft een richtprijs he? Bieden mag. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 16 april 2014 gepost Share 16 april 2014 gepost Ik zou het bij Mike Brouwer proberen. Hij heeft al eens € 500 betaald voor een home-made Robin de Robot Link naar bericht Delen op andere sites
Ben_B&A 16 april 2014 gepost Auteur Share 16 april 2014 gepost HAHA goeie tip Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 17 april 2014 gepost Share 17 april 2014 gepost Ik zou het bij Mike Brouwer proberen. Hij heeft al eens € 500 betaald voor een home-made Robin de Robot Leek deze er wel een beetje op dan of was het zo'n slechte namaak? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten