Ben_B&A 15 april 2014 gestart Share 15 april 2014 gestart Ik ben al een tijdje op zoek naar de Bassie & Adriaan tourneeposter die ze in de jaren 90 gebruikten. Heeft iemand hem toevallig nog ergens liggen? Ik wil hem graag van je kopen. Hij ziet er zo uit: Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 april 2014 gepost Share 15 april 2014 gepost Ik had deze vroeger (gesigneerd door Bassie), maar toen ik een jaar of 14 was heb ik hem verfrommeld en weggegooid. M'n moeder heeft toen nog wel de handtekening gered uit de prullenbak (uitgeknipt), maar helaas heb ik hem dus niet meer. Link naar bericht Delen op andere sites
Melvinsh 4 januari 2015 gepost Share 4 januari 2015 gepost Hoi Ben Ik kwam hem toevallig net tegen op marktplaats http://link.marktplaats.nl/m882649951 Naar mijn idee beetje duur voor de staat van de poster maar misschien vind jij het wel mee vallen Groetjes Melvin Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 januari 2015 gepost Share 5 januari 2015 gepost En voor 15 euro incl, dan zal ie zeker ook niet eens in een koker gestopt worden Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten