Keetie 30 maart 2014 gestart Share 30 maart 2014 gestart Nu ook het journaal op België zich in de paniek om XP heeft gestort en ons oude vrouwtjes en mannetjes laat zien die op een Windows8 computercursus zitten en zich daarbij laten overhalen een nieuwe computer aan te schaffen of mensen die nog nooit een update hebben opgehaald en zich nu bang laten maken door alle virus- en aanvallen waarschuwingen van buiten, vraag ik me af wat jullie gaan doen met XP. Doorgaan of stoppen? De updates van de security essentials gaan nog een jaar door tot april 2015 zoals te lezen is op de Microsoft site. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 maart 2014 gepost Share 30 maart 2014 gepost Ik heb ook nog pc's en laptops met Windows 3.11, '95, '98 en Me. Je moet er alleen niet meer dagelijks mee werken. XP nu ook, koop gewoon een nieuwe pc, nog goed voor de economie ook. Oude pc bewaren, die is over 20 jaar retro Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 31 maart 2014 gepost Share 31 maart 2014 gepost XP is door de jaren heen toch wel trager geworden vanwege het constant dichttimmeren van allerlei securityproblemen. Bij W7 of W8.1 heb je daar een stuk minder last van, is stabieler, werkt beter. XP was al die tijd trouwens wel erg fijn (behalve direct na release met al die driverproblemen destijds). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 31 maart 2014 gepost Share 31 maart 2014 gepost Gebruik het persoonlijk al niet veel meer. Eerst maar eens kijken of er echt problemen van komen. De PC is al redelijk oud en ook wat trager, dus anders wordt het een nieuwe PC. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jm20101 1 april 2014 gepost Share 1 april 2014 gepost Windows XP is nog te gebruiken, het wordt wel afgeraden en zeker met een internetverbinding. Als iemand namelijk een lek in het systeem vind gaat microsoft daar geen (beveiligings)update meer voor uitbrengen. Vandaar dat er wordt geroepen dat het kwetsbaar kan worden. Ook steeds minder programma's werken nog onder XP dus een upgrade is een aanrader. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 2 april 2014 gepost Share 2 april 2014 gepost Ach ja, het goeie ouwe XP.... Time flies! Tsja, op een gegeven moment moet je afscheid nemen... Ruim 13 jaar is ook best veel, heel wat beter dan Apple die al na 3 jaar z'n eerste Ipad in de steek liet.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.