Lennert 3 mei 2004 gestart Share 3 mei 2004 gestart Wat 'zegt' *bas* als hij huilt? Ik hoor verschillende dingen ,en vroeg met af wat jullie denken. Ik denk dat hij bidiebidiebidie 'zegt'/huilt Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Ik hou het meestal op mienemienemiene... Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Volgens mij zegt hij er ook niet zo vaak andere woorden d'r doorheen. In ieder geval niet dat ik weet. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 3 mei 2004 gepost Auteur Share 3 mei 2004 gepost Volgens mij zegt hij er ook niet zo vaak andere woorden d'r doorheen.In ieder geval niet dat ik weet. maar hoe denk je nou dat bassie huilt? Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Er was eèns een vragen lijst op de Adriaan homepage(toen nog Bassie & Adriaan page) en er vroeg iemand het volgende : ..........vroeg aan Bassie : Bassie wat zeg je nou als je huilt ? Nou dan zeg ik bijna altijd Mieniemieniemieniemienie... Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost In de serie van de plaaggeest huild bassie anders!!, Kan het niet zo typen, Maar het is wel anders! Ik kan wel huilen! *professor* Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Er was eèns een vragen lijst op de Adriaan homepage(toen nog Bassie & Adriaan page) en er vroeg iemand het volgende :..........vroeg aan Bassie : Bassie wat zeg je nou als je huilt ? Nou dan zeg ik bijna altijd Mieniemieniemieniemienie... De eerste zinnige post van JennoH Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 3 mei 2004 gepost Auteur Share 3 mei 2004 gepost [..]De eerste zinnige post van JennoH idd. maar wat zegt hij de andere keren. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Wat ik altijd grappig vind, is als hijweent en iemand - die niet Adriaan of Robin is - vraagt wat er is, dan is het 2/3 keer mieniemieniemieniemie en dan zeer luid WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Wat ik altijd grappig vind, is als hijweent en iemand - die niet Adriaan of Robin is - vraagt wat er is, dan is het 2/3 keer mieniemieniemieniemieen dan zeer luid WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Ja altijd hetzelfde Het is een echt Bassiehuiltje, best grappig, ook altijd Adriaan: 'Bassie, wat is er aan de hand?' 'Bassie wat is er nou?' Net zoals met de Baron: *baron* Ik voel dat die Bassie en Adriaan in de buurt zijn! *harry* Hoe weet U dat nou baas? *baron* Omdat ik zenuwachtig ben, en ik ben alleen zenuwachtig als die twee in de buurt zijn! En zo'n gesprek komt dan 24 keer per aflevering langs Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Leuke interessante vraag, Lennert! Hoe en wanneer ben je daar op gekomen? Ik heb geluidsfragmenten van bijna alle keren dat Bassie goed huilt, dus als iemand ze online kan zetten? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 3 mei 2004 gepost Auteur Share 3 mei 2004 gepost Leuke interessante vraag, Lennert! Hoe en wanneer ben je daar op gekomen? Ik heb geluidsfragmenten van bijna alle keren dat Bassie goed huilt, dus als iemand ze online kan zetten? Ik weet niet meer, het kwam zomaar in me op. ik ben benieuwt naar die fragmenten. Link naar bericht Delen op andere sites
japio 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost [..]Ja altijd hetzelfde Het is een echt Bassiehuiltje, best grappig, ook altijd Adriaan: 'Bassie, wat is er aan de hand?' 'Bassie wat is er nou?' *adriaan* vraagt ook altijd drie keer wat er is, voordat *bas* antwoord geeft Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost [..] *adriaan* vraagt ook altijd drie keer wat er is, voordat *bas* antwoord geeft -Bassie, wat is er? -Ik versta je niet! -Wat heb je nou! Yep Cool wel. Ik vind vooral die scene in de diamant cool, waar hij ineens keihard STOOOP! roept en Adriaan prompt op de rem staat. Hele gordelverhaal weer... heh, meesterlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
aux 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost Ik hou het (ook in eigen imitaties ) altijd maar op 'bidiebidibie'. Of zoiets Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost [..]maar hoe denk je nou dat bassie huilt? Meestal miniminiimim. Of ook soms biediebidiebiede Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost En vergeet het meesterlijke gehuil uit de Huilende Professor niet: *bas* : (op commando van Adriaan!) HOOOOOO HOOOOOOOOO! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 mei 2004 gepost Share 5 mei 2004 gepost En vergeet het meesterlijke gehuil uit de Huilende Professor niet: *bas* : (op commando van Adriaan!) HOOOOOO HOOOOOOOOO! Inderdaad zalig, zijn mimiek erbij is ook super Zalig gewoon Link naar bericht Delen op andere sites
Bal gehak 6 mei 2004 gepost Share 6 mei 2004 gepost *bas* bibedibibedibibedi-mienemiemienemie- WAAAAAAAA Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 11 mei 2004 gepost Auteur Share 11 mei 2004 gepost [..]Inderdaad zalig, zijn mimiek erbij is ook super Zalig gewoon Jah egt leuk, wel raar dat *bas* op commando anders huilt. Link naar bericht Delen op andere sites
stan laurel 11 mei 2004 gepost Share 11 mei 2004 gepost [..]jah egt leuk, wel raar dat *bas* op commando anders huilt. In het echt huil je op commando toch ook anders dan gewoon Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 17 mei 2004 gepost Auteur Share 17 mei 2004 gepost [..]In het echt huil je op commando toch ook anders dan gewoon Dat is waar, maar opzich huilt bas altijd op commando, maar dat terzijde, want het gaat niet om bas maar om bassie *bas* . Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost In de serie van de Huilende Professor zegt *bas* dat hij nooit kan huilen. Maar in de andere serie's huilt *bas* wel. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost ik dacht altijd: piedewiedewiedewiedewiedewiede Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Ik dacht: biediebiediebie, zoals Lennert ook zei in zijn openingspost. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten