Keetie 1 maart 2014 gestart Share 1 maart 2014 gestart Nu de winnende foto-awards nog niet uitgedeeld zijn, ga ik maar even profiteren van deze achterstand. Het vorige jaar hadden we een fototoestel als award voor de winnaar van de fotowedstrijd en het was de bedoeling om deze lijn van fototoestellen door te zetten, zoals djkoelkast zal kunnen beamen, maar vanaf het 'welkom op deze wereld' onderwerp is dat niet gebeurd. Daarom heb ik het volgende voorstel: laten we teruggaan naar de fototoestellen met daarbij een toevoeging van of het onderwerp of mogelijk een vorm van de datum van uitreiking, danwel de geldende tijd van de wedstrijd. Voor dit jaar had ik aan een mobieltje als award gedacht. Laten we die nog niet uitgereikte foto-awards maar vergeten,vind ik. Wat vinden jullie? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 maart 2014 gepost Share 1 maart 2014 gepost We moeten weer even een slagje maken met de awards, TMP is momenteel niet aanwezig, ik moet even kijken of ik alles nog kan vinden. Ook die paar met zwarte achtergrond moet ik nog fixen. Ik zou graag toch alle awards uitgereikt zien. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 1 maart 2014 gepost Auteur Share 1 maart 2014 gepost Ik zou graag toch alle awards uitgereikt zien. Wel uitreiken maar daar nieuwe voor maken, een fototoestel, mobieltje, inplaats van de oude die nog niet uitgereikt zijn.. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2014 gepost Share 2 maart 2014 gepost Ah zo, dat maakt me niet uit, als overal maar awards voor komen Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 juli 2015 gepost Share 25 juli 2015 gepost Het was een flinke inhaalslag, maar als het goed is zijn in alle foto-contests de awards uitgereikt... Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 26 juli 2015 gepost Auteur Share 26 juli 2015 gepost Mooie foto-awards gemaakt door RM. Complimenten en dank zijn uw deel. En veel werk gedaan met uitdelen door TMP. Wat een rij! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 26 juli 2015 gepost Share 26 juli 2015 gepost Beetje bij beetje gelukkig, want het is ondertussen inderdaad een hele lijst. En inderdaad dank aan RM voor het maken van de awards. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten