wonderer 3 mei 2004 gestart Share 3 mei 2004 gestart De mond die vingers afhakt in Pesaro... Als je daar meer over wil weten, het boek "Het geheim van de afgebeten vingers" van Rindert Kromhout (Zwijsen, 1990) gaat daarover. Het is een kinderboek, en niet geheel op waarheid gebaseerd (het gaat over dode kinderen) maar wel ontzettend leuk. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Ik vond die scene zelf wel erg leuk maar ik ga er misschiennaar zoeken. Lijkt me een leuk boek. Link naar bericht Delen op andere sites
MH-83 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost In Rome (tussen Circo Massimo en de Tiber) vind je ook nog precies zoiets. Net als zijn broertje in Pesaro werkt het apparaat niet, maar dat mag duidelijk zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 september 2004 gepost Share 22 september 2004 gepost Dit verhaal over de mond die vingers afhakt vind ik echt leuk , het beste verhaal uit de Europa-serie naar mijn mening (beter dan bijv. de Fairies). Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 22 september 2004 gepost Share 22 september 2004 gepost Heb een site gevonden over dat kasteel in Gradara waar de mond van de waarheid staat. Het is wel in het Italiaans. http://www.ced-g-lacognata.it/RDV_italy.html Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 december 2004 gepost Share 3 december 2004 gepost Een leraar van mij begon vandaag een heel verhaal te vertellen over La bocca della verita. Erg leuk, ik wist geloof ik als enige er al iets vanaf (dankzij B&A, maar dat is een ander topic ). Volgend jaar ga ik er trouwens naartoe (ook met school), dus ik zal een paar foto's maken . EDIT: Het gaat hier over het exemplaar in Rome (met dezelfde naam) en niet die in Pesaro . Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 3 december 2004 gepost Share 3 december 2004 gepost Wij hebben nog een cassette met een hoorspel liggen van ''het verhaal van de afgebeten vingers''. Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 3 december 2004 gepost Share 3 december 2004 gepost hoe duur is dat boek? als t niet te duur is dan ga ik het kopen morgen... Laat het even weten... GR Michiel Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 3 december 2004 gepost Auteur Share 3 december 2004 gepost hoe duur is dat boek?als t niet te duur is dan ga ik het kopen morgen... Laat het even weten... GR Michiel 9 euro, bol.com (dus overal, gezien we gelukkig nog steeds de vaste boekenprijs hebben ) Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 oktober 2005 gepost Share 15 oktober 2005 gepost Zoals ik eerder in dit topic al zei ben ik dus naar Rome geweest en ik heb inderdaad een foto gemaakt van het exemplaar in Rome. La Bocca delle Verita Dit is dus niet het exemplaar uit de B&A-serie ! Link naar bericht Delen op andere sites
rpc123nl 16 oktober 2005 gepost Share 16 oktober 2005 gepost De mond die vingers afhakt in Pesaro...Als je daar meer over wil weten, het boek "Het geheim van de afgebeten vingers" van Rindert Kromhout (Zwijsen, 1990) gaat daarover. Het is een kinderboek, en niet geheel op waarheid gebaseerd (het gaat over dode kinderen) maar wel ontzettend leuk. Grappig, ik was van de week bij Zwijsen op bezoek in Tilburg. Ze hebben daar ongeloofelijk veel boeken en cd-roms, maar dit boek heb ik helaas niet zien liggen..... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 oktober 2005 gepost Share 16 oktober 2005 gepost Wij hebben nog een cassette met een hoorspel liggen van ''het verhaal van de afgebeten vingers''. Op die cassette gaat het verhaal dat een meisje met een weegschaal en een zeis botten moet verzamelen om een grafkamer te vullen, zodat ze eeuwig kunnen rusten . Leuk verhaal om naar te luisteren. Ook zeer leuk verteld. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 oktober 2005 gepost Auteur Share 16 oktober 2005 gepost [..]Grappig, ik was van de week bij Zwijsen op bezoek in Tilburg. Ze hebben daar ongeloofelijk veel boeken en cd-roms, maar dit boek heb ik helaas niet zien liggen..... Ik zag Rindert nog vandaag maar niks over gezegd Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten