Y J 2 juni 2004 gepost 2 juni 2004 gepost [..]Wat ik me eigenlijk afvraag, waarom hebben ze het nabewerkt? Had dat niet met de muziek te maken?
MaartenF 2 juni 2004 gepost 2 juni 2004 gepost Had dat niet met de muziek te maken? Zou kunnen, maar in dat eerste fragment (met die dame en die heer) hoor je geen muziek.
Y J 2 juni 2004 gepost 2 juni 2004 gepost [..]Zou kunnen, maar in dat eerste fragment (met die dame en die heer) hoor je geen muziek. Jawel!
MaartenF 2 juni 2004 gepost 2 juni 2004 gepost Jawel! Ohja, foutje dom!! Maar waarom zeggen ze dan '2 heren' en niet 'een dame en een heer' in de nabewerking?
djkoelkast 2 juni 2004 gepost 2 juni 2004 gepost [..]Ohja, foutje dom!! Maar waarom zeggen ze dan '2 heren' en niet 'een dame en een heer' in de nabewerking? en DAT is nou juist de hele tijd de vraag
Y J 2 juni 2004 gepost 2 juni 2004 gepost [..]en DAT is nou juist de hele tijd de vraag Ik denk dat het snel ingesproken moest worden en *bas* er niet aan dacht en de rest van de crew ook niet.
Frey 2 juni 2004 gepost 2 juni 2004 gepost Ook stom is het stukje van *adriaan* Wat maakt die baron een lawaai *bas* Ik hoor je niet, die baron maakt zoveel lawaai Maar dat is helemaal niet waar, hij roept niks In de oude versie hoor je *baron* wel drommels drommels enz, dat klinkt al veel beter
Aanbevolen berichten