Deemster 21 februari 2014 gestart Share 21 februari 2014 gestart Precies zoals de titel zegt, als jij een eigen deuntje/theme/anthem zou hebben, welke zou dat dan zijn? Mijn theme is toch een beetje 'Easy Work' (Vrolijk deuntje Schatkaart), aangezien ik vrijwel altijd als ik iets moet doen het muziekje opzet Mijn 'echte' theme is hier: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 februari 2014 gepost Share 21 februari 2014 gepost Uit wat hebben we de keuze? Briljante 'echte' theme trouwens Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 21 februari 2014 gepost Auteur Share 21 februari 2014 gepost Hehe dankje Het mag alles zijn, bijvoorbeeld een bestaand nummer die je regelmatig opzet terwijl je je ding doet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 21 februari 2014 gepost Share 21 februari 2014 gepost Hmm ik heb meestal spotify draaien, update de lijst iedere keer dus is altijd wat anders Quote Link naar bericht Delen op andere sites
seob 26 februari 2014 gepost Share 26 februari 2014 gepost Always look on the bright side of live van monthy python. Zo'n beetje mijn levensmotto. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T_inus 28 februari 2014 gepost Share 28 februari 2014 gepost (aangepast) BB King - The Thrill is gone Live crossroads festival 2010. Dit begint met BB King, Eric Clapton, Robert Cray en Jimmie Vaughan. Maar dit eindigt met 10+ man op het podium dat is echt geniaal 28 februari 2014 aangepast door T_inus Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 1 maart 2014 gepost Share 1 maart 2014 gepost Het is zo goedkoop maar ik zou serieus zeggen: - Fake Blood: I think I like it. En wanneer ik ergens binnenstap hoop ik dat altijd te doen op 'Bad to the bone', omdat dat gewoon zwaar baas is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 4 maart 2014 gepost Share 4 maart 2014 gepost Air Wolf. Gisteren nog de MIDI afgespeeld. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 4 maart 2014 gepost Auteur Share 4 maart 2014 gepost En wanneer ik ergens binnenstap hoop ik dat altijd te doen op 'Bad to the bone', omdat dat gewoon zwaar baas is. Dat lijkt mij wel stoer op Dreigende Bellen :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ben_B&A 5 maart 2014 gepost Share 5 maart 2014 gepost Stu Phillips & Glen A. Larson - Knight Rider theme is mijn theme! Wie wil niet rijden in een pratende, onverwoestbare auto en het kwaad bestrijden? *fantasie* Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 6 maart 2014 gepost Auteur Share 6 maart 2014 gepost (aangepast) Ik luister tegenwoordig vaak 'Colour of Life' van Lonsdale als ik iets doe Een zwaar motiverend Happy Hardcore nummer met als boodschap: "Je kan alles bereiken wat je wil, de kracht zit in je hart". En dat is natuurlijk zeker waar http://myfreemp3.eu/music/lonsdale+colour+of+life (Geen warez, het is een online stream) 6 maart 2014 aangepast door Deemster Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RetroPiraat 21 mei 2016 gepost Share 21 mei 2016 gepost Ik heb zeg maar de Darth Vader theme als mijn theme. Een theme die erg bij mij past, al zeg ik het zelf Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 21 mei 2016 gepost Share 21 mei 2016 gepost Ik neem de Ludo tune. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.