Samsonfan101 16 februari 2014 gestart Share 16 februari 2014 gestart Binnenkort komt er een speciale computer & Videogames veiling op de veiling site van Catawiki: ''Binnenkort zullen wij op deze pagina gaan starten met een Computer & Video games veiling. Net als alle andere veilingen zal ook deze veiling wekelijks worden gehouden. Tijdens deze veiling worden voornamelijk retro of vintage computer games, consoles en computers aangeboden. Hierbij kunt u denken aan oudere systemen van bijvoorbeeld Apple, Commodore, Sinclair, Atari, Nintendo en de diverse MSX systemen'' Bron: http://veiling.catawiki.nl/computerveiling Tevens kun je via de link informatie over hoe de veilingen werken e.d doorlezen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 7 maart 2014 gepost Auteur Share 7 maart 2014 gepost En de veilingen zijn gestart: http://veiling.catawiki.nl/computerveiling Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 maart 2014 gepost Share 7 maart 2014 gepost Biedingen zijn inclusief BTW, maar exclusief 9% veilingkosten en verzendkosten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 maart 2014 gepost Share 7 maart 2014 gepost Wel aardige spullen, alleen ze zetten zelf al neer dat de te verwachte opbrengst per kavel 75 euro moet zijn. Een Amiga 500 voor 75 euro? Die zijn gek... Denk niet dat je voor heel weinig iets kunt scoren daar. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T_inus 8 maart 2014 gepost Share 8 maart 2014 gepost Als ik het goed begrijp zullen ze als ze de €75,- niet halen de kavel dus niet verkopen? Dan is het voor sommige kavel idd veel te veel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 maart 2014 gepost Share 8 maart 2014 gepost Als ik het goed begrijp zullen ze als ze de €75,- niet halen de kavel dus niet verkopen? Dan is het voor sommige kavel idd veel te veel Nee, dat denk ik niet, maar je mag pas een item inbrengen als je denkt dat het 75 euro of meer op gaat leveren. Je kunt wel een reserve zetten op items. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T_inus 11 maart 2014 gepost Share 11 maart 2014 gepost Ohh oke op die manier. Maar goed dan gaan ze er vanuit dat t € 75,- opbrengt en dan is het nog teveel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 13 maart 2014 gepost Share 13 maart 2014 gepost NL/BE is ook wel een erg kleine afzetmarkt. Ik zou het in het Engels voor de EU en/of wereldwijd aanbieden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 maart 2014 gepost Share 13 maart 2014 gepost Volgens mij zijn degenen die de producten aanbieden (dat is ook nog een punt, je kunt 3 dingen op 1 veiling kopen, maar toch 3x verzendkosten moeten betalen omdat het 3 andere aanbieders kunnen zijn) verantwoordelijk voor de teksten. Er worden bij alle producten wel aangegeven wat de verzendkosten naar het buitenland zijn, alleen vergeten ze dus een Engelstalige beschrijving toe te voegen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.