Keetie 6 januari 2014 gestart Share 6 januari 2014 gestart (aangepast) Zo, het is weer zover, we mogen stemmen. Dit keer een keuze uit 4 inzendingen, die in volgorde van binnenkomst zijn geplaatst. Welke wordt dit keer de winnaar en krijgt een award? Hzij mag bovendien de volgende fotowedstrijd organiseren en een onderwerp uitkiezen. Vergeten te vermelden: je mag niet op eigen foto stemmen. 6 januari 2014 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 januari 2014 gepost Share 6 januari 2014 gepost Wat mij betreft foto 3: de beste compositie en uitwerking. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 januari 2014 gepost Share 6 januari 2014 gepost Foto 3, dat is pure kunst Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 januari 2014 gepost Share 6 januari 2014 gepost Foto 3 is niet helemaal scherp, daarom foto 2 die ook wat mij betreft het beste voldoet aan 'licht en donker' Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 januari 2014 gepost Share 6 januari 2014 gepost Vind foto 3 er met kop en schouders boven uit steken. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 6 januari 2014 gepost Share 6 januari 2014 gepost Wordt er eigenlijk meer gekeken naar de technische kant van de foto's, of hetgeen wat er afgebeeld is, of weet ik veel wat? Dat kan natuurlijk ook weer van invloed zijn op welke foto je uiteindelijk stemt.. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 januari 2014 gepost Share 6 januari 2014 gepost Wordt er eigenlijk meer gekeken naar de technische kant van de foto's, of hetgeen wat er afgebeeld is, of weet ik veel wat? Dat kan natuurlijk ook weer van invloed zijn op welke foto je uiteindelijk stemt.. Dat mag je helemaal zelf bepalen. Je mag 1 stem uitbrengen en die motiveren, de motivatie is jouw persoonlijke motivatie. Dus als je een foto te saai vindt, te grauw, te fel dan stem je op een andere foto, zo simpel is het. Dus voor iedereen is de motivatie anders. Ik kijk vaak naar techniek en compositie. Als er een hele mooie foto is met rommel op de achtergrond zal ik daar niet op stemmen, want rommel. Een ander kan er net zo goed wel op stemmen om een heel andere reden. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 7 januari 2014 gepost Share 7 januari 2014 gepost Foto 1: Leuke poging maar had misschien iets eerder genomen kunnen worden. Foto 2: Tetris! Altijd goed. Alleen die beeldjes snap ik niet echt. Foto 3: - Foto 4: Ook een goede poging maar de bosjes erbij vind ik de foto verpesten. Mijn stem gaat naar 2! Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 7 januari 2014 gepost Share 7 januari 2014 gepost Foto 1: Leuke poging maar had misschien iets eerder genomen kunnen worden. Foto 2: Tetris! Altijd goed. Alleen die beeldjes snap ik niet echt. Foto 3: - Foto 4: Ook een goede poging maar de bosjes erbij vind ik de foto verpesten. Mijn stem gaat naar 2! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 januari 2014 gepost Auteur Share 7 januari 2014 gepost Wordt er eigenlijk meer gekeken naar de technische kant van de foto's, of hetgeen wat er afgebeeld is, of weet ik veel wat? Dat kan natuurlijk ook weer van invloed zijn op welke foto je uiteindelijk stemt.. Net zo als DJKoelkast al schrijft; alleen kijk ik niet naar het technische, gewoon welke foto mij het meest aanspreekt. Ondanks dat hij mogelijk een beetje onscherp is, is het voor mij ook foto 3 (die mij nog steeds aan Escher doet denken). Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 7 januari 2014 gepost Share 7 januari 2014 gepost Foto 1: Leuke poging maar had misschien iets eerder genomen kunnen worden. Foto 2: Tetris! Altijd goed. Alleen die beeldjes snap ik niet echt. Foto 3: - Foto 4: Ook een goede poging maar de bosjes erbij vind ik de foto verpesten. Mijn stem gaat naar 2! Bedankt voor de stem! En wat betreft die beeldjes; zo staan ze nu eenmaal op de kast in mijn woonkamer Plus ze benadrukken het 'donker', want schaduw / staan voor de lichtbron. Het is btw een Space Invaders-klokje, Wario, en Doom-marinier Allemaal retrogame-gebaseerd dus! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 10 januari 2014 gepost Auteur Share 10 januari 2014 gepost Spannend! Maar 1 stem verschil tussen foto nr. 2 en foto nr. 3. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 10 januari 2014 gepost Share 10 januari 2014 gepost Gelijke stand. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 12 januari 2014 gepost Auteur Share 12 januari 2014 gepost Het kan nog veranderen ... Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 12 januari 2014 gepost Share 12 januari 2014 gepost Alles kan. Tot wanneer is het mogelijk om te stemmen? Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 13 januari 2014 gepost Auteur Share 13 januari 2014 gepost Deze week kan men ook nog stemmen. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 20 januari 2014 gepost Share 20 januari 2014 gepost Nog steeds gelijk. Wat nu? Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 januari 2014 gepost Auteur Share 20 januari 2014 gepost Twee winnaars, 1 award. Hij is in de maak. Zullen jullie onderling moeten uitmaken wie de volgende fotowedstrijd mag en wil organiseren. Er kan nu niet meer gestemd worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 23 januari 2014 gepost Auteur Share 23 januari 2014 gepost Er zijn 2 winnaars: VR!DZ en jeugdmemories. Beiden krijgen een award. Hebben jullie onderling al afgesproken wie de volgende fotowedstrijd gaat organiseren? Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 23 januari 2014 gepost Share 23 januari 2014 gepost Er zijn 2 winnaars: VR!DZ en jeugdmemories. Beiden krijgen een award. Hebben jullie onderling al afgesproken wie de volgende fotowedstrijd gaat organiseren? Leuke award! En mijn eerste eindelijk, yay We zijn al via PB'tjes aan het bespreken hoe en wat, en we hebben al een thema bedacht Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 juli 2015 gepost Share 25 juli 2015 gepost De award is uitgereikt aan de beide winnaars, dus op dit topic en het bijbehorende foto-topic gaat een slotje. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten