djkoelkast 2 januari 2014 gestart Share 2 januari 2014 gestart Nou ok, misschien wat overdreven, maar tijdens het WK Darts van 2014 ben ik (als enige) genoemd door de commentatoren op RTL7. Dit terwijl er ruim 2 miljoen mensen zaten te kijken. Kijk en beleef het mee. Mijn Twitter ging te keer, niet normaal. Meer dan een verdubbeling in het aantal volgers binnen een uur Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 2 januari 2014 gepost Share 2 januari 2014 gepost Ik was gister ook aan het kijken, dacht dat het toeval was maar dus toch niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 januari 2014 gepost Share 2 januari 2014 gepost Haha, echt mooi! Blijkbaar heb je een onuitwisbare indruk achtergelaten bij de commentatoren. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 januari 2014 gepost Auteur Share 2 januari 2014 gepost Ik ben er gewoon altijd, dat zal het zijn Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 2 januari 2014 gepost Share 2 januari 2014 gepost 100 volgers erbij Had zelf de beelden niet gezien, kreeg ineens via whatsapp van een oud-klasgenoot een berichtje "Dj koelkast!" en tegelijk riep moeders van beneden: "Dj. Koelkast werd genoemd bij het darten! Als vaste schare fans, er altijd bij enzo!" Echt awesome Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 januari 2014 gepost Auteur Share 2 januari 2014 gepost Gisteren waren het er 106, er zijn er ook weer wat afgehaakt blijkbaar, er zijn in totaal nu 101 volgers bijgekomen ten opzichte van voor het bericht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 31 januari 2014 gepost Share 31 januari 2014 gepost Toe maar! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.