RM 1 januari 2014 gestart Share 1 januari 2014 gestart (aangepast) ik had nog altijd een ID Contest klaar liggen; nog voordat ik een tijdje weg ging. Iedereen heeft wel eens een moment dat je naar de muziek luistert in een feestelijke stemming, in een vrolijke stemming, in een aangeschoten stemming of in een dronken stemming. En dan zal iedereen ook wel eens de teksten zijn vergeten van het nummer wat op dat moment is te horen. En wat doe je dan? Dan ga je nuriƫn of meelallen. En een bekende persoon in Nederland (niet nader te noemen) heeft eens gezegd: "Vooral niet te veel te tekst, want dat kunnen wij allemaal niet meer onthouden!" Vandaar hierbij.... De LA LA LA CONTEST In deze contest zijn 25 fragmenten te horen uit 25 platen. En zoals de titel van de contest al doet vermoeden, het zijn allemaal la la la fragmentjes. Je zou verwachten dat het allemaal carnavals achtige nummers zouden zijn, maar niets is minder waar. Graag wil ik bij elke opgave van jullie weten: "artiest + titel van de plaat". Regels en verloop: - Er zijn in totaal 50 punten te verdienen (25 x 2 punten) - De contest loopt 3 weken na openen - Er zullen geen hints worden gegeven gedurende de contest - 3 dagen voor sluiting van de contest kunnen er geen nieuwe deelnames meer worden gedaan - Als een user op de laatste halve dag van de contest een enorme inzet instuurt zal de looptijd van de contest met 1 dag worden verlengd (totdat de inzendingen stoppen). - Tussenstanden zullen 2x per week worden gegeven zonder vermelding van behaalde punten De awards die gewonnen kunnen worden: Omdat er slechts 1 zeer bekend volkje is dat een volkslied heeft waarin alleen maar lalala wordt gezongen, krijgen zowel de winnaar als de runner-up van de contest een grote smurf als award! Winnaar: Runner-up: SUCCES! ID Contest Lalala.zip 4 januari 2014 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 januari 2014 gepost Share 1 januari 2014 gepost Lijkt me een mooi begin van het nieuwe jaar: een nieuwe contest! Lees even de regels door, want die zijn iets anders dan de vorige contests. 3 weken looptijd, dus normaal gezien is de sluitingsdatum: 22 januari 2014 Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 1 januari 2014 gepost Share 1 januari 2014 gepost Als ik aan la la la denk heb ik maar 2 liedjes in gedachten. Gauw luisteren of ze erbij staan. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 1 januari 2014 gepost Share 1 januari 2014 gepost Meldt* Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 2 januari 2014 gepost Share 2 januari 2014 gepost Even opgestuurd Ik dacht aan het La la la lied van one two trio maar die zat er niet bij. Meeste kwamen me bekend voor, dus dat komt goed uit. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 3 januari 2014 gepost Share 3 januari 2014 gepost De mijne zaten er ook niet bij. Wat een ontzettend leuke contest en wat een gevarieerde la la la 's. Nu nog herkennen, dat is wel een opgave. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 januari 2014 gepost Auteur Share 3 januari 2014 gepost Eerste tussenstand: 1. Berleas 2. djkoelkast 3. TMP 4. Ross Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 januari 2014 gepost Auteur Share 4 januari 2014 gepost (aangepast) Zojuist de Openings Post aangevuld met de te winnen awards 4 januari 2014 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 4 januari 2014 gepost Share 4 januari 2014 gepost Me er binnenkort ook maar eens een keertje aan gaan wagen! Ook al heb ik een chronische hekel aan liedjes waar lalala in zit.. maak het liedje dan korter of verzin meer tekst, ipv het met lalala op te vullen :') Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 januari 2014 gepost Share 4 januari 2014 gepost Me er binnenkort ook maar eens een keertje aan gaan wagen! Ook al heb ik een chronische hekel aan liedjes waar lalala in zit.. maak het liedje dan korter of verzin meer tekst, ipv het met lalala op te vullen :') Dat maakt de contest wel weer leuker, ook omdat ik vooraf nooit 25 nummers met "la la la" had kunnen bedenken, maar nu komen er steeds meer in me op. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 januari 2014 gepost Auteur Share 4 januari 2014 gepost Dat maakt de contest wel weer leuker, ook omdat ik vooraf nooit 25 nummers met "la la la" had kunnen bedenken, maar nu komen er steeds meer in me op. Toen ik een tijd geleden de contest voorbereidde had ik ook niet meteen 25 nummers paraat . Je begint met enkele nummers die je kent en die je er in kunt stoppen en de rest vind je na goed nadenken en met luisteren naar de radio. Het heeft ook wel even geduurd voor ik er 25 had en op het moment dat ik ze had vond ik weer enkele andere nummers die nog weer beter waren qua lalala gehalte . Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 6 januari 2014 gepost Share 6 januari 2014 gepost I will survive had ik een beetje ook verwacht Leuk opgezet weer! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 januari 2014 gepost Share 6 januari 2014 gepost I will survive had ik een beetje ook verwacht Leuk opgezet weer! In de versie van de Hermes House Band dan, want in het origineel zit volgens mij geen lalala. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 6 januari 2014 gepost Share 6 januari 2014 gepost Zit daar niet juist nanana in, ipv lalala? (Wat een vraag ook weer :') ) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 januari 2014 gepost Share 6 januari 2014 gepost Zit daar niet juist nanana in, ipv lalala? (Wat een vraag ook weer :') ) Nee, het is echt LA LA LA *klap klap* Volgens mij was Country Roads van de Hermes House Band NA NA NA Maar toch twijfel ik nu wel, al twijfel ik niet genoeg om het op te zetten Link naar bericht Delen op andere sites
RM 6 januari 2014 gepost Auteur Share 6 januari 2014 gepost Nee, het is echt LA LA LA *klap klap* Volgens mij was Country Roads van de Hermes House Band NA NA NA Maar toch twijfel ik nu wel, al twijfel ik niet genoeg om het op te zetten Ik zal jullie uit de droom helpen. Ik heb het de nummers maar eens op gezet en concludeerde het volgende; - Gloria Gaynor - I Will Survive --> GEEN LALA (alleen muziek) - Hermes House Band - I Will Survive --> LA LA LA (Het was lastig te horen, maar "gelukkig" had ik een versie met lyrics) - Hermes House Band - Country Roads --> LA LA LA Bovenstaande maakt echter voor de contest geen verschil, want ik kan bevestigen dat geen van de 3 nummers in de contest aanwezig is Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 januari 2014 gepost Share 6 januari 2014 gepost Ik zal jullie uit de droom helpen. Ik heb het de nummers maar eens op gezet en concludeerde het volgende; - Gloria Gaynor - I Will Survive --> GEEN LALA (alleen muziek) - Hermes House Band - I Will Survive --> LA LA LA (Het was lastig te horen, maar "gelukkig" had ik een versie met lyrics) - Hermes House Band - Country Roads --> LA LA LA Bovenstaande maakt echter voor de contest geen verschil, want ik kan bevestigen dat geen van de 3 nummers in de contest aanwezig is Zou ook heel gemeen zijn als je de lalala-loze versie er in zou doen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 januari 2014 gepost Auteur Share 7 januari 2014 gepost NIEUWE TUSSENSTAND 1. Berleas 2. djkoelkast 3. TMP 4. Logitech 5. Ross Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 januari 2014 gepost Share 7 januari 2014 gepost Lekker volle bak Kom op, nog een paar deelnemers erbij! Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 8 januari 2014 gepost Share 8 januari 2014 gepost Eerdaags maar eens op het gemak alle nummers goed gaan luisteren! Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 8 januari 2014 gepost Share 8 januari 2014 gepost Ik begin er maar niet aan Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2014 gepost Share 8 januari 2014 gepost Ik begin er maar niet aan Gewoon proberen, meedoen is gewoon leuk Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 januari 2014 gepost Share 8 januari 2014 gepost Zo, ook maar ingestuurd. Wel vet, RM heeft momenteel 2222 posts gepost op het forum. Zag ik toevallig. :') Link naar bericht Delen op andere sites
RM 12 januari 2014 gepost Auteur Share 12 januari 2014 gepost NIEUWE TUSSENSTAND 1. Berleas 2. djkoelkast 3. TMP 4. Logitech 5. Keetie 6. Ross samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 januari 2014 gepost Auteur Share 17 januari 2014 gepost De tussenstand is nog ongewijzigd. Let op: Als je nog mee wilt doen met deze contest kun je nog tot en met zondag insturen. Na zondag kunnen enkel nog de users mee doen die al eerder ingezonden hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
De Tegenpartij 19 januari 2014 gepost Share 19 januari 2014 gepost (aangepast) Domme vraag: Waar moet ik het heen sturen? 19 januari 2014 aangepast door De Tegenpartij Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 januari 2014 gepost Share 19 januari 2014 gepost Via PM naar de organisator (RM dus in dit geval). Klik op zijn avatar, klik op "Stuur me een bericht" aan de rechterkant. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 19 januari 2014 gepost Auteur Share 19 januari 2014 gepost @ De Tegenpartij, meedoen kan enkel vandaag nog als nieuwe user. ik heb op dit moment nog geen inzending van jou ontvangen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 19 januari 2014 gepost Auteur Share 19 januari 2014 gepost NIEUWE TUSSENSTAND 1. Berleas 2. djkoelkast 3. TMP 4. Hinse 5. Logitech 6. Keetie 7. Ross samba-boy Er is nu nog iets minder dan 5 kwartier de tijd om als nieuwe user een inzending te doen. Mocht er een inzending van een user komen die nog niet in de bovenstaande lijst vermeld staat dan maak ik morgen een nieuwe tussenstand bekend. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 21 januari 2014 gepost Auteur Share 21 januari 2014 gepost Over 45 minuten gaat de laatste dag van de contest in. De users die eerder hebben ingezonden kunnen dus nog een (paar) laatste poging(en) wagen! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 22 januari 2014 gepost Auteur Share 22 januari 2014 gepost De contest is gesloten. De antwoorden zullen zo spoedig mogelijk worden geplaatst. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 23 januari 2014 gepost Auteur Share 23 januari 2014 gepost (aangepast) EINDSTAND 1. Berleas [46 punten] 2. djkoelkast [31 punten] 3. TMP [19 punten] 4. Hinse [18 punten] 5. Logitech [12 punten] 6. Keetie [8 punten] 7. Ross [5 punten] samba-boy [5 punten] Berleas wint: djkoelkast wint: ANTWOORDEN Tussen haakjes en vetgedrukt staan de tijden waarop in het nummer de "La La La" is te horen 1. (00:15)2. (02:31)3. (Intro)4. (Intro)5. (Intro)6. Samson & Gert - Druk (Intro) 7. (Intro)8. (Intro)9. (Refrein)10. (01:32)11. (Intro)12. (02:14)13. (02:47)14. (Refrein)15. (Intro)16. (02:55)17. (00:37)18. (01:15)19. (04:35)20. (Intro)21. Justin Bieber - As Long As You Love Me (01:00) 22. (01:33)23. (01:45)24. (01:02)25. Madcon ft Kelly Rowland - One Life (Intro) 23 januari 2014 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 januari 2014 gepost Share 23 januari 2014 gepost Mooie contest , veel meer had ik niet kunnen raden nu ik de antwoorden zo zie... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 januari 2014 gepost Share 23 januari 2014 gepost Die ik niet had had ik inderdaad nooit kunnen vinden (behalve de KvK titel maar daar had ik ĆØcht geen zin meer in na het halve reportoire gehoord te hebben ). Leuke contest, veel variatie, veel zoekwerk, maar toch tekort gekomen. Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 23 januari 2014 gepost Share 23 januari 2014 gepost Ik heb me ook rot gezocht, had ome henk en kinderen voor kinderen wel alleen ik heb me toch een berg ome henk zitten luisteren en kvk maar beide niet kunnen vinden. Kan even geen kvk meer horen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 januari 2014 gepost Share 23 januari 2014 gepost Ik heb me ook rot gezocht, had ome henk en kinderen voor kinderen wel alleen ik heb me toch een berg ome henk zitten luisteren en kvk maar beide niet kunnen vinden. Kan even geen kvk meer horen Ik heb de hele Ome Henk discografie lokaal, dus die heb ik even doorgeklikt, toen had ik hem zo Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 24 januari 2014 gepost Share 24 januari 2014 gepost Ik had de titels dus niet, kwam er ook echt niet uit. En die mayo mayo (nummer 24) daar herkende ik dus niets in. De rest kwam redelijk goed (veel apres ski luisteren helpt daar wel bij). Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 januari 2014 gepost Share 24 januari 2014 gepost 24 herkende ik vrij snel, alleen dan ken ik hem in de NL-versie. Komt uit de Kleine Zeemeermin en ik ken nu eenmaal al die liedjes van vroeger. Dat gaat er dan ook niet meer uit, ik zou er zelfs nu nog een aantal woordelijk mee kunnen zingen Nederlandstalig is absoluut mijn genre niet, apres-ski al helemaal niet, dus al die nummers ken ik echt niet. Kleine kokette katinka ken ik wel, maar was ik niet opgekomen. Ik dacht aan een Songfestival-nummer, maar het is niet voorbij de nationale voorronde gekomen als ik het goed heb. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 24 januari 2014 gepost Share 24 januari 2014 gepost Leuke contest, winnaars gefeliciteerd! Zelf had ik een paar lastige juist wel (KvK, Little Mermaid) maar een aantal op het oog makkelijkere dan weer niet. Ik had misschien nog naar 25 punten kunnen gaan, meer had er echt niet ingezeten. Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 24 januari 2014 gepost Share 24 januari 2014 gepost Nu ik de antwoorden zie..... Ik zou er maar 1 kunnen weten Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 januari 2014 gepost Share 24 januari 2014 gepost Nu ik de antwoorden zie..... Ik zou er maar 1 kunnen weten Had je alsnog gewoon mee moeten doen, al is het maar om het meedoen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 9 februari 2014 gepost Auteur Share 9 februari 2014 gepost 24 herkende ik vrij snel, alleen dan ken ik hem in de NL-versie. Komt uit de Kleine Zeemeermin en ik ken nu eenmaal al die liedjes van vroeger. Dat gaat er dan ook niet meer uit, ik zou er zelfs nu nog een aantal woordelijk mee kunnen zingen Nederlandstalig is absoluut mijn genre niet, apres-ski al helemaal niet, dus al die nummers ken ik echt niet. Kleine kokette katinka ken ik wel, maar was ik niet opgekomen. Ik dacht aan een Songfestival-nummer, maar het is niet voorbij de nationale voorronde gekomen als ik het goed heb. Kleine Kokette Katinka is wel degelijk de winnende song geworden bij het Nationaal Songfestival in 1962 en Nederland kwam dus ook op het Internationale Songfestival in Luxemburg uit met dit nummer van De Spelbrekers . Waarschijnlijk ben je dit "vergeten" doordat ze samen met Belgiƫ, Oostenrijk en Spanje 13e en laatste werden met 0 punten. Die Ome Henk heb ik er overigens express ingestopt. Dit vind ik het leukste nummer van hem. En die Kinderen Voor Kinderen was 1 van de "gemene" nummers, omdat het eigenlijk een afgeleide / verlenging is van "Later". Overigens wordt dit nummer regelmatig ingezet als soort van djingle in de uitzendingen van Ruud de Wild op Radio 538 (16:00 - 19:00 uur). Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 februari 2014 gepost Share 9 februari 2014 gepost Dan heb ik me inderdaad vergist, ik ken het nummer wel, maar niet zo goed dat ik het hier in herkende. Radio luister ik eigenlijk niet, dus had ik ook al een streepje tegen Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 maart 2014 gepost Share 9 maart 2014 gepost Awards uitgedeeld aan Berleas en djkoelkast. Slotje. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten