BrutalityRhythm 30 december 2013 gestart Share 30 december 2013 gestart Goedendag allen, Ik heb laatst een buizenradio gekocht van Erres, Ben er ontzettend blij mee alleen de ontvangst is heel slecht. De AM doen het redelijk maar niet al te best en de FM geeft geen eens ruis aan. Ik zoek dus iemand die mij hierbij kan helpen en adviezen kan geven wat ermee aan de hand is. dit is de radio: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 december 2013 gepost Share 30 december 2013 gepost Welkom op Retroforum! Ik heb zelf niet echt verstand van radio's, maar er zijn denk ik voldoende mensen die je op weg kunnen helpen Omdat we een community zijn is het misschien wel leuk om je even voor te stellen: http://www.retroforum.nl/topic/4089-stel-je-even-voor-2/ Veel plezier op Retroforum! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 30 december 2013 gepost Share 30 december 2013 gepost Is deze radio in gebruik genomen nadat deze een hele tijd uit heeft gestaan? (lees meerdere jaren..) Dan is het ineens aanzetten erg slecht voor de radio. Hoogstwaarschijnlijk zijn er meerdere condensators defect. Let op: Hier kan ook een brandgevaar uit onstaan. Door dit probleem kunnen er ook buizen defect raken. Zelf heb ik weinig met buizenradio's gedaan, ik zou je graag door willen sturen naar: www.circuitsonline.net Hier zitten mensen welke zelf bijna een buizenradio zijn.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 31 december 2013 gepost Share 31 december 2013 gepost Aardige radio. Die heb ik - denk ik - eens in een radiomuseum gezien. Zou dat misschien ook iets zijn om daar te vragen? Tegenwoordig hebben ze allemaal e-mail! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.