djkoelkast 26 december 2013 gestart Share 26 december 2013 gestart We zitten er nog midden in: kerst. Dus daarom voor iedereen een hele fijne kerst! Nog speciale plannen voor in de kerstvakantie? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 26 december 2013 gepost Share 26 december 2013 gepost Fijne feestdagen allemaal ! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 26 december 2013 gepost Share 26 december 2013 gepost Fijne feestdagen! Plannen...: Niets.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 26 december 2013 gepost Share 26 december 2013 gepost Prettige feestdagen aan allen! Plannen zijn er hier niet; ik sta volledig in de ontspanmodus. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 december 2013 gepost Share 26 december 2013 gepost (aangepast) Ik ga als alles meezit morgen met mijn 'dinnetje morgen een speciale derde kerstdag vieren omdat we de afgelopen kerstdagen niet bij elkaar konden zijn Hééél zoetsappig, I know, maar ach ja En verder zaterdag met haar en haar familie naar de winter Efteling, waar ik een jaar of 12 geleden van gezworen heb er nooit meer heen te gaan na een traumatische ervaring (kwam in een sneeuwstorm terecht aldaar)... Maar ja, je neemt wel eens wat terug door de jaren, hè. 26 december 2013 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 december 2013 gepost Auteur Share 27 december 2013 gepost Misschien kom je darcli wel tegen, die zit daar als het goed is ook Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 27 december 2013 gepost Share 27 december 2013 gepost Kerstvakantie begonnen met een dagje België! Daarna een rustige kerst gehad met zo weinig mogelijk familie. En het jaar zal ook wel rustig afgesloten worden. Heerlijk! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 december 2013 gepost Share 28 december 2013 gepost Hopelijk heeft iedereen prettige laatste dagen van het jaar en een goede kerst gehad! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 december 2013 gepost Auteur Share 28 december 2013 gepost We hebben dit jaar nog een paar dagen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 28 december 2013 gepost Share 28 december 2013 gepost En toen zat ik gewoon thuis... Tante van vriendin heeft afgezegd, dus ze gingen niet meer :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 28 december 2013 gepost Share 28 december 2013 gepost (aangepast) Beetje laat maar hoop dat jullie ook allemaal een goede kerstmis hebben gehad! Vandaag gewoon gewerkt, maandag nog even dagje werken & dan dinsdag carbid schieten! S'avonds/s'nachts met de jaarwisseling met vrienden naar het nieuwjaarsfeest hier in de buurt! Allemaal alvast een fijne jaarwisseling & een geweldig maar vooral gezond 2014! 28 december 2013 aangepast door Logitech Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 29 december 2013 gepost Share 29 december 2013 gepost Brr...Carbid.... Hier doen ze het in de straat, in een woonwijk..... Sowieso...vuurwerk... Maar goed ieder zijn ding zeg ik maar zo... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 29 december 2013 gepost Share 29 december 2013 gepost Brr...Carbid.... Hier doen ze het in de straat, in een woonwijk..... Sowieso...vuurwerk... Maar goed ieder zijn ding zeg ik maar zo... Verder heb ik weinig met vuurwerk maar om er na tekijken is natuurlijk wel mooi Carbid schieten gebeurd hier alleen in het weiland, gezellig met een grote groep mensen wat ouwehoeren, drinken & het jaar bespreken! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 31 december 2013 gepost Share 31 december 2013 gepost Carbid schieten gebeurd hier alleen in het weiland, gezellig met een grote groep mensen wat ouwehoeren, drinken & het jaar bespreken! Ook daarmee is voorzichtigheid geboden. In Barneveld is al iemand zwaar gewond geraakt bij het carbid schieten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 31 december 2013 gepost Share 31 december 2013 gepost Ik moet bij carbid schieten steeds denken aan het slot van Kameleon 2 met onze oude bekende Uncle Ar :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 1 januari 2014 gepost Share 1 januari 2014 gepost Ik moet bij carbid schieten steeds denken aan het slot van Kameleon 2 met onze oude bekende Uncle Ar :') Ik had hetzelfde moest vooral denken aan die rap, waarin Ar het carbidschieten nog aanhaalde. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 20 december 2014 gepost Share 20 december 2014 gepost Iedereen alvast fijne feestdagen ! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 december 2014 gepost Auteur Share 20 december 2014 gepost Je bent er vroeg bij, maar inderdaad: alvast goede feestdagen! Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 20 december 2014 gepost Share 20 december 2014 gepost Ja, paar dagen te vroeg inderdaad. Vorig jaar eigenlijk iets te laat. Heb vandaag de eerste kerstkaart binnengekregen, vandaar. Moet zelf ook nog een paar dagen werken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 december 2014 gepost Auteur Share 20 december 2014 gepost En dan te bedenken dat wij meer dan een week geleden al kerstkaarten kregen We versturen ze zelf nooit  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 21 december 2014 gepost Share 21 december 2014 gepost Fijne feestdagen iedereen!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 december 2014 gepost Share 21 december 2014 gepost (aangepast) Hier zijn de eerste kerstkaarten ook al binnengekomen en op de huiskamerdeur geplakt. Â Mooie feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar vanuit het midden des lands. Â Â 21 december 2014 aangepast door Keetie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 december 2014 gepost Share 21 december 2014 gepost Iedereen hele fijne feestdagen toegewenst! Kerstkaarten verstuur ik alleen jaarlijks naar de 'oude' generatie eerstegraadsfamilie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 december 2014 gepost Share 24 december 2014 gepost Fijne feestdagen allemaal! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
seob 24 december 2014 gepost Share 24 december 2014 gepost Prettige dagen allemaal Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 december 2015 gepost Share 24 december 2015 gepost Fijne feestdagen gewenst aan iedereen hier. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 december 2015 gepost Auteur Share 24 december 2015 gepost Ah we zijn alweer een jaar verder. Voor 2016 staat een nieuwe update gepland, maar daarvoor is ook een major serverupgrade nodig en die zak van de template wil de licentie niet vernieuwen maar wil gewoon opnieuw de volle mep omdat we deze template 1,5 maand te vroeg hebben gekocht, althans, daar komt het op neer.  Maar fijne kerst alvast dus  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 24 december 2015 gepost Share 24 december 2015 gepost Fijne feestdagen! Â Wat betekent 'de volle mep' concreet, dj? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 december 2015 gepost Share 24 december 2015 gepost Ook iedereen veel licht in de duisternis toegewenst.  Het lijkt wel op een APK keuring, die gekochte template. Maar toch zou je denken 1 jaar geldig is 1 jaar geldig! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 24 december 2015 gepost Share 24 december 2015 gepost Fijne feestdagen! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 december 2015 gepost Auteur Share 24 december 2015 gepost Fijne feestdagen! Â Wat betekent 'de volle mep' concreet, dj? Â Dat de maker van de template wil dat we de template nog een keer kopen voor de upgrade. Normaal zou je een deel betalen, als 'renewal' omdat je het al eens gekocht hebt en alleen en upgrade nodig hebt. Ik ben het er niet mee eens, want die deadline ligt ook echt een paar weken verder (dan hadden we de upgrade gratis gehad en ik heb nog aangeboden om renewal te betalen maar daar moest ie niks van weten). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 28 december 2015 gepost Share 28 december 2015 gepost Kerst is weer voorbij, maar gelukkig nog op tijd om iedereen hier een prettig Oud & Nieuw te wensen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 22 december 2016 gepost Share 22 december 2016 gepost Bij deze wens ik iedereen alvast hele fijne kerstdagen toe! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 december 2016 gepost Share 23 december 2016 gepost Fijne feestdagen ! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
damnsharp 23 december 2016 gepost Share 23 december 2016 gepost Fijne feestdagen ook van mij gewenst!! Geniet van deze dagen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 23 december 2016 gepost Share 23 december 2016 gepost Fijne feestdagen! Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 december 2016 gepost Auteur Share 24 december 2016 gepost Hele fijne kerst iedereen! Â Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T4600C 25 december 2016 gepost Share 25 december 2016 gepost Tijd om een paar Merry Christmas computer DEMO's te draaien. Â Merry Christmas. Â Ik wil in de kest vakantie een paar keer naar Leide en Amsterdam gaan om straat foto's te maken. Heb ik al een tijdje niet meer gedaan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.