Xtincthed 4 december 2013 gestart Share 4 december 2013 gestart content verwijderd tot er aan de regels is voldaan Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 december 2013 gepost Share 4 december 2013 gepost Vergeet je niet om nog even een linkje terug te plaatsen Link naar bericht Delen op andere sites
Xtincthed 4 december 2013 gepost Auteur Share 4 december 2013 gepost Wij hebben geen links op de site staan, alleen van de standhouders. Jullie zijn natuurlijk welkom om flyers te sturen of een tafel te huren (en in te richten naar eigen wens) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 december 2013 gepost Share 4 december 2013 gepost Dat is echter wel een van de voorwaarden voor het plaatsen van je evenement hier: http://www.retroforum.nl/topic/4109-retro-evenementen-plaatsen-lees-dit-eerst-regels/ Hier is voor gekozen omdat Retroforum verder geheel reclamevrij is en volledig op eigen kosten draait en voor de rest afhankelijk is van donaties. Je kunt het forum gebruiken als gratis advertentiezuil voor je evenement, op voorwaarde dat je een linkje terug plaatst. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 5 december 2013 gepost Share 5 december 2013 gepost Standaard van de partij, want 'thuis'wedstrijd! B) Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 9 december 2013 gepost Share 9 december 2013 gepost Altijd leuk zo'n beurs. Hier hebben ze HAM (amateur radio) festivals. Alleen ben ik er nog nooit geweest. Ik heb het altijd erg druk tijdens het weekeinde met boodschappen, vuilnis, tuin enzovoorts. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 1 februari 2014 gepost Share 1 februari 2014 gepost Nog mensen van hier die morgen ook aanwezig zijn? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 februari 2014 gepost Share 1 februari 2014 gepost Gezien de lokatie verder niet bekend is omdat de organisator geen link wilde plaatsen lijkt het me lastig. Jammer. Ik ga dit topic dan ook sluiten. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten