Keetie 25 november 2013 gestart Share 25 november 2013 gestart Het wordt tijd voor een nieuwe fotowedstrijd waarvan het onderwerp gekozen is uit een bijdrage van een van de eerste inzenders. Een foto waarop een donkere wolk te zien was met daaronder een brandende lantaarnpaal. Vanaf dat moment had ik het nieuwe onderwerp 'Licht en Donker' al op mijn lijstje staan. Zelf zie ik bij dit onderwerp andere beelden voor me. Laat maar zien wat jullie zien! Voor een 1e plaats award en voor de eer. Weet je niet hoe je een foto moet uploaden? Zie de uitleg op: http://www.retroforu...s-op-het-forum/ - Het moet een foto zijn die jij zelf hebt gemaakt - De foto mag niet worden nabewerkt (behalve verkleinen/bijsnijden) - De foto moet gemaakt zijn tijdens de looptijd van de wedstrijd. - Je mag meerdere keren inzenden, maar alleen je laatste inzending blijft staan Looptijd: vanaf nu en de maand dec 2013. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 25 november 2013 gepost Share 25 november 2013 gepost Ik zit elke morgen net tussen donker en licht op de fiets. Moet wel goed komen dan. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 november 2013 gepost Share 26 november 2013 gepost Ik schoot helaas 2 dagen voor opening van de contest (dus ongeldig) een foto hier in de straat, omdat de straatverlichting niet aan ging. Het was echt pikkedonker! Morgenochtend sta ik toevallig heel vroeg op, kijken of ik dan iets moois kan schieten. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 29 november 2013 gepost Auteur Share 29 november 2013 gepost Ik ben zeer benieuwd naar jullie beelden. Vantevoren bij het bedenken had ik een beeld voor me, maar dat verandert met de dag ... Ach, er is tijd genoeg, de hele maand december, vanwege alle feestdagen. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 29 november 2013 gepost Share 29 november 2013 gepost Heb op zich al een idee, nu de uitvoering nog.. sowieso benieuwd of het gaat werken, met (wederom) mn 2 megapixel mobieltje-camera Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 3 december 2013 gepost Share 3 december 2013 gepost Ik heb ook al een goed idee in gedachten. Alleen kan dat pas vlak voor de kerst worden uitgevoerd. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 5 december 2013 gepost Auteur Share 5 december 2013 gepost Deze was een van mijn beelden bij licht en donker. Toen ik het gisteravond - zo tussen licht en donker - weer hoorde kwetteren dacht ik: NU! Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 8 december 2013 gepost Share 8 december 2013 gepost Vannacht foto gemaakt! Ik had eigenlijk in eerste instantie iets anders in gedachten (andere lichtbron), maar dit is volgens mij nog veel beter / leuker! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 10 december 2013 gepost Auteur Share 10 december 2013 gepost TETRIS! Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 24 december 2013 gepost Share 24 december 2013 gepost Het was niet mijn oorspronkelijke idee maar toch nog aardig gelukt! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 25 december 2013 gepost Auteur Share 25 december 2013 gepost Dat is bijna een Escher geworden. Nog een krappe week te gaan voor nieuwe Licht & Donker inzendingen. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 31 december 2013 gepost Auteur Share 31 december 2013 gepost Wacht iedereen op het vuurwerk ??? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 december 2013 gepost Share 31 december 2013 gepost Dan kunnen we hem niet meer optijd inzenden. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 31 december 2013 gepost Auteur Share 31 december 2013 gepost Een dag extra om in te zenden is ook niet erg; 1 januari 2014 mag. Laat maar zien dan! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 december 2013 gepost Share 31 december 2013 gepost Ik zal een poging wagen, ik heb echt nagedacht maar niets leuks kunnen verzinnen helaas. Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 1 januari 2014 gepost Share 1 januari 2014 gepost (aangepast) Het licht, in deze donkere tijden: 1 januari 2014 aangepast door Samsonfan101 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 januari 2014 gepost Share 1 januari 2014 gepost Er was hier echt niks bijzonders te zien, dus ik heb ook niks Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 1 januari 2014 gepost Auteur Share 1 januari 2014 gepost Mijn eerste gedachte was een brandende kaars, maar toen hoorde ik die vogels buiten kwetteren. Vandaag kan er nog ingezonden worden! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 3 januari 2014 gepost Auteur Share 3 januari 2014 gepost Nu ga ik de stem poll voorbereiden. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten