Keetie 15 november 2013 gestart Share 15 november 2013 gestart (aangepast) Het deuntje van La Source zit vandaag weer in mijn hoofd. Weet iemand waar het origineel te downloaden is, die met orkestbegeleiding, niet die met pianomuziek? Op verzoek van Deemster een aanvulling: In 1968 deed ze (opnieuw) mee aan het Eurovisie Songfestival en werd ze 3de met La Source. De tijd dat men nog in de eigen taal zong en dat mag van mij best wel weer terugkomen ipv alles in het Engels gezongen. 15 november 2013 aangepast door Keetie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 15 november 2013 gepost Share 15 november 2013 gepost Misschien kan je je openingspost wat uitgebreider maken Ik heb zo geen idee waar je het over hebt. Een search op google leidt naar restaurants en boerderijen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 november 2013 gepost Share 15 november 2013 gepost Ik denk dat Keetie dit (http://www.youtube.com/watch?v=nMZ5nk88NBc) bedoelt. Kun je het liedje niet vinden en met een Youtube-naar-mp3 converter website het liedje downloaden? Dan moet de juiste versie natuurlijk wel op Youtube staan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 15 november 2013 gepost Auteur Share 15 november 2013 gepost Dat is 'm inderdaad, Hinse. Eigenlijk willen we 'm graag in flac of wav, MP3 heeft een lagere resolutie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.