Deemster 5 november 2013 gestart Share 5 november 2013 gestart (aangepast) Voordat er ruilkaartspellen waren zoals Pokémon en Yu-Gi-Oh, had je Magic: The Gathering. Een awesome fantasy ruilkaarspel, waarin je met elkaar dueleert. Je hebt Creatures, Spells en Lands. Creatures Creatures zijn uiteraard wezens. Hiermee val je de andere Magier aan. Elke Magier heeft maar 20 levenspunten, dus deze kan blocken met zijn eigen creatures. Na elke beurt herstellen de creatures weer naar full health, mits ze natuurlijk nog leven. Creatures kosten toverkracht, die je uit Lands halt. Spells Spells zijn toverspreuken. Zij kunnen het spel (En je creatures) beinvloeden. Ook zij kosten toverkracht. Lands Uit je lands haal je toverkracht. Je hebt vijf soorten lands: - Plains (Lichtmagie) - Island (Watermagie) - Forest (Levensmagie) - Mountain (Vuurmagie) - Swamp (Zwarte Magie) Wie op Retroforum is ook bekend met Magic? 5 november 2013 aangepast door Deemster Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 november 2013 gepost Share 6 november 2013 gepost Mijn broer was er gek mee. En het had monsters en shit op de kaarten staan. En ik heb ooit één van zijn kaartjes gejat omdat 'ie zo mooi glimde. En we hadden extra grote promotiekaarten. That's all I know of it. :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Berleas 8 november 2013 gepost Share 8 november 2013 gepost Ik heb nog wel een aardige collectie kaarten, speel het nooit meer helaas. Ligt nu heel mooi in een grote doos en op een paar kasten (heb iets van 6 mappen vol, meeste 3rd, 4th, ice age etc., zit misschien nog wat beta bij) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.