Keetie 4 november 2013 gestart Share 4 november 2013 gestart Natuurlijk zit iedereen vol verwachting te wachten op dit stemtopic, in de hoop dat zijn of haar foto als winnaar wordt uitgeroepen voor de eer en een award. De foto's worden in volgorde van binnenkomst geplaatst. Welke wordt het? Het nummer staat bovenaan de foto. Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 november 2013 gepost Share 4 november 2013 gepost Open! Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 4 november 2013 gepost Share 4 november 2013 gepost Foto 4 geeft mij toch een herfstgevoel. De rest lijkt meer op standaard Nederland 'weer'. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 november 2013 gepost Share 5 november 2013 gepost Ik twijfel nog tussen foto 1 en 7, omdat die juist bij mij meer de herfst oproepen. Foto 4 en 6 zijn qua perspectief veel beter en mooier, maar komen ook een beetje 'clean' op mij over, terwijl de herfst juist een afspiegeling is van ruig weer. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 november 2013 gepost Share 5 november 2013 gepost Ik ga vooralsnog voor 7. In mijn ogen de foto die Herfst écht pakt. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 5 november 2013 gepost Share 5 november 2013 gepost 7 kan wat mij betreft ook in de lente of zomer gemaakt zijn; het is in elk seizoen wel donker Oke, die weerspiegeling geeft aan dat het nat is, dat dan weer wel.. ik heb zelf voor foto 1 gekozen. En over 'standaard NL weer' gesproken.. zo vaak zie je toch ook geen paddestoelen groeien in de zomer? (Ja, dit is een verkapte 'stem op mijn foto!-schreeuw) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 november 2013 gepost Share 5 november 2013 gepost 7 kan wat mij betreft ook in de lente of zomer gemaakt zijn; het is in elk seizoen wel donker Oke, die weerspiegeling geeft aan dat het nat is, dat dan weer wel.. Dan hangen er echter wel bladeren aan de bomen Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 6 november 2013 gepost Share 6 november 2013 gepost Dan hangen er echter wel bladeren aan de bomen In de lente nog niet per se Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 november 2013 gepost Auteur Share 8 november 2013 gepost Het wordt nog spannend! We hebben meer stemmers nodig. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 november 2013 gepost Share 8 november 2013 gepost Ik heb op foto 5 gestemd, juist omdat er beweging in lijkt te zitten, een stevige wind, echt iets herfstigs. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 8 november 2013 gepost Share 8 november 2013 gepost Ik had aan het eind van de maand nog een foto gemaakt, achteraf gezien had ik die misschien beter in kunnen sturen voor deze contest.. Maar was m helemaal vergeten Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 november 2013 gepost Auteur Share 17 november 2013 gepost Vandaag is de laatste dag om op je favoriete herfstfoto te stemmen, morgen telt je stem niet meer mee. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 november 2013 gepost Share 17 november 2013 gepost Er is 3x gelijk gestemd, goed voor een gedeelde 2e plek, maar als het zo blijft hebben we een duidelijke winnaar. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 november 2013 gepost Auteur Share 18 november 2013 gepost Inderdaad, we hebben een winnaar: foto nr. 1 is het geworden, gemaakt en ingezonden door Keetie. De award is in de maak en het volgende onderwerp ook (hoewel ik deze al vanaf de eerste fotowedstrijd naar aanleiding van één van de toen ingezonden foto's op mijn onderwerpenlijstje heb staan)! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 november 2013 gepost Share 18 november 2013 gepost Gefeliciteerd! Het is inderdaad een herfstige foto, dus zeker verdiend ook. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 november 2013 gepost Auteur Share 18 november 2013 gepost Dank je wel. Intussen, in afwachting, een puzzel van de winnende foto. Net zo als de vorige keer gemaakt met het programma Astra gift maker. herfstfoto.zip Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 november 2013 gepost Share 19 november 2013 gepost Keetie, gefeliciteerd! Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 19 november 2013 gepost Share 19 november 2013 gepost Wat gebeurt er met de award voor de gedeelde 2e plaats? *ziet ook kans om eindelijk een award te scoren hier* Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 25 november 2013 gepost Auteur Share 25 november 2013 gepost En hierbij de award: Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 juli 2015 gepost Share 25 juli 2015 gepost De award is uitgereikt, dus hier kan een slotje op. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten