levikats11 3 november 2014 gepost Share 3 november 2014 gepost Welkom! Dat is een eigen renditie/variatie van Bert Smorenburg op Mull of Kintyre dacht ik. koe eigenlijk zou ik het moeten vragen aan Aad waar kan ik zij email vinden? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
levikats11 3 november 2014 gepost Share 3 november 2014 gepost oke* Quote Link naar bericht Delen op andere sites
levikats11 22 december 2014 gepost Share 22 december 2014 gepost hey weet iemand misschien hoe dat muziekje heet bij Bassie En Adriaan en de plaaggeest als adriaan aan de touwen hangt en losscheurt! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 december 2014 gepost Share 22 december 2014 gepost Anders lees je het topic even. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
levikats11 10 januari 2015 gepost Share 10 januari 2015 gepost zeg gewoon effe ben ik weer effe zoet! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 januari 2015 gepost Share 10 januari 2015 gepost (aangepast) zeg gewoon effe ben ik weer effe zoet! Ok doei.Lees het topic, doe gewoon eens wat moeite, doet de rest ook. Het is niet alsof je momenteel al iets hebt bijgedragen aan het forum op gevraag na... Dus waarom zouden we je op je wenken moeten bedienen terwijl je alles in dit topic kan vinden? 10 januari 2015 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.