Dendy4Ever 29 oktober 2013 gestart Share 29 oktober 2013 gestart Hierbij verkoop ik mijn Super Nintendo. Deze is in Vrij goede staat en werkt perfect. In Dit pakket zit dus - Super Nintendo - Controler - COAX Kabel - Lader (Niet Origineel , Wenst u een originele kan ik hiervoor wel nog eens kijken !) Prijs:40,00€ Afhalen ?: Centrum Antwerpen of Regio Waasland ____________________________________________________________________________________ Hierbij verkoop ik mijn Dendy Game Console. Dit is een Famiclone van de SNES. In het pakket zit dus. - De Originele verpakking - De Game Console - De Coax Kabel - Game CartRidge - Game Controler - Game Pistool - Adapter Prijs:Doe Maar Een Bod€ Afhalen ?: Centrum Antwerpen of Regio Waasland ______________________________________________________________________________________ Hierbij verkoop ik mijn Philips CDI + Controler + Er zijn nog een tal van Game's ! Kan de lijst wel nog sturen zitten wel nog wat pareltjes bij ! Prijs: 30€ Afhalen ?: Centrum Antwerpen of Regio Waasland _____________________________________________________________________________________ Mario Paint Prijs: 5€ Afhalen ?: Centrum Antwerpen of Regio Waasland ______________________________________________________________________________________ Burn Cycle 15€ Asterix 5€ PinBall DEMO 15€ Lingo 3€ Video Speedway 5€ Mega Maze 5€ The Apprentice 15€ (2x) Family Games 1 7€ (2x) Mad Dog Mccree 20€ (+ Pistool = 30€) Crime Patrol 25€ TETRIS 5€ The Flinstones 10€ Connect Four 3€ Mutant Rampaga 5€ Soccer 3€ Alle Video's 2€ het stuk Afhalen ?: Centrum Antwerpen of Regio Waasland Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 december 2013 gepost Share 8 december 2013 gepost Foto's ontbreken, je kunt een nieuw topic openen. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten