Keetie 25 oktober 2013 gestart Share 25 oktober 2013 gestart Na de quasi vraag van djkoelkast: 'Ooit aan gedacht om als mod te solliciteren?' vroeg ik me af wat het werk is van een moderator en wie er allemaal in het Retroforum team zitten. Wie stelt het Retroforum team aan ons voor? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 oktober 2013 gepost Share 25 oktober 2013 gepost Momenteel hebben we een bescheiden team: djkoelkast - eigenaar van Retroforum randy_roes - forumadmin, maar helaas al heel erg lang inactief TMP - Moderator en award-admin Ross - Moderator Hinse - Freelance crewmember met modrechten Ik zie Randy voorlopig ook niet terugkomen, ik vind dat wel héél erg jammer, maar het is en blijft een vrijwillig iets, dus als iemand niet meer wil, niet meer kan of wat dan ook dan is dat helaas zo, maar zullen we mee moeten leven. Hinse kan modden en overlegt vaak mee als er crewbeslissingen genomen moeten worden, maar is officiëel geen mod. Vroeger, op het B&A forum was hij wel mod, maar nu is hij een user die kan bijspringen als het nodig is en mee kan doen in crewoverleg. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 25 oktober 2013 gepost Auteur Share 25 oktober 2013 gepost Wat doet een moderator en wat een admin, wat is het verschil? Als iemand ooit eens wil solliciteren, dan dient hij/zij/het toch wel te weten wat zijn functie precies inhoudt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 oktober 2013 gepost Share 25 oktober 2013 gepost Admin kun je niet voor solliciteren. Een admin doet alles wat een moderator doet + kan bij bepaalde gegevens in de site zelf, zo kan TMP bij de awards, hij kan dus als enige ook awards uitdelen, verwijderen, toevoegen. Een moderator kan berichten wijzigen en verwijderen, topics sluiten, verplaatsen, afbeeldingen wijzigen, verwijderen, verplaatsen etc. Een moderator werkt op een bepaalde groep forumonderdelen (naar keuze of in overleg), net waar het nodig is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 25 oktober 2013 gepost Auteur Share 25 oktober 2013 gepost Zo is het duidelijk. Dank je wel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 oktober 2013 gepost Share 25 oktober 2013 gepost Ohja en het modschap is vrijwillig, je krijgt er behalve eeuwige roem en een leuk team niets voor. We stellen dan ook verder geen voorwaarden aan het 'aantal uur online' ofzo, het is eigenlijk een groepje online liefhebbers van het forum met allemaal hun eigen interessegebied. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 25 oktober 2013 gepost Share 25 oktober 2013 gepost (aangepast) Zal er ook nog even een kleine introductie bij doen.... Naam: Ross, en ja dat is ook mijn echte naam Wonende te: Het altijd mooie Overijssel, en wel en Twente. Leeftijd: 28,83 Interesses: Te veel. 25 oktober 2013 aangepast door Ross Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.