Ross 30 november 2013 gepost Auteur Share 30 november 2013 gepost Ba-Dum-Tiss! Contest is gesloten. Het begon een beetje traag, maar op het eind toch een leuke strijd! Gefeliciteerd DJKoelkast met de 1e plaats, gefeliciteerd Berleas met de runnerup plaats! Wie wil zich opofferen om een leuke award te maken? Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 30 november 2013 gepost Auteur Share 30 november 2013 gepost De antwoorden: Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 30 november 2013 gepost Auteur Share 30 november 2013 gepost Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 30 november 2013 gepost Auteur Share 30 november 2013 gepost Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 30 november 2013 gepost Auteur Share 30 november 2013 gepost (aangepast) Personal favorite 30 november 2013 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 1 december 2013 gepost Auteur Share 1 december 2013 gepost http://www.youtube.com/watch?v=5k3JVfxluFU Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 5 december 2013 gepost Share 5 december 2013 gepost Ik ben een beetje later met mijn reactie, toch wilde ik nog even bedanken voor je vele werk. Ik heb echt wel geluisterd, hoor ... Zelfs met de antwoorden geen herkenning alom; mijn straf voor het feit dat ik amper radio meer luister. ,) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 december 2013 gepost Share 5 december 2013 gepost De tracks die ik uiteindelijk niet gevonden heb had ik ook niet kunnen vinden want ik ken ze echt niet en daarbij hielpen dan ook de hints niet. Wel leuk uitgewerkt deze contest Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 december 2013 gepost Auteur Share 5 december 2013 gepost Dank, dank.... achter de schermen al heel rustig aan met een nieuwe bezig.... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 december 2013 gepost Auteur Share 5 december 2013 gepost Nog "verzoekjes"? Dan bedoel ik een muziekstijl of iets dergelijks. Kan natuurlijk geen nummers als verzoek nemen Dan wordt het heel makkelijk... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 december 2013 gepost Share 5 december 2013 gepost Juist gevariëerd zodat iedereen een kans maakt lijkt mij het leukste. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 8 december 2013 gepost Share 8 december 2013 gepost Ik had btw het idee dat ik een nummer miste bij de antwoorden die je gaf? Dat ene chill-nummer, waar ik de naam / artiest niet van wist, waar ik van gokte dat het Massive Attack / Moby / oid was.. heb alle youtube-filmpjes vluchtig doorgeluisterd, maar kwam m zo snel niet tegen.. (of ik heb verkeerd geluisterd ) Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 8 december 2013 gepost Auteur Share 8 december 2013 gepost Ik had btw het idee dat ik een nummer miste bij de antwoorden die je gaf? Dat ene chill-nummer, waar ik de naam / artiest niet van wist, waar ik van gokte dat het Massive Attack / Moby / oid was.. heb alle youtube-filmpjes vluchtig doorgeluisterd, maar kwam m zo snel niet tegen.. (of ik heb verkeerd geluisterd ) Dat is toch echt wel Air - All I need, nummer 14. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 10 december 2013 gepost Share 10 december 2013 gepost Je hebt gelijk, my bad! Ik had het niet in de gaten vanwege die gesproken intro.. Thanks, nu weet ik ook eindelijk hoe dat nummer heet! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 23 juni 2015 gepost Share 23 juni 2015 gepost Enorme kick;  Er missen nog awards voor de winnaar en runner-up Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 juni 2015 gepost Share 23 juni 2015 gepost Ik ben er zelf niet zo handig mee, wil ze uiteraard wel uitdelen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 25 juli 2015 gepost Share 25 juli 2015 gepost Ik ben zo vrij geweest om de awards te maken. Dan kan deze contest ook worden gesloten. Â Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 juli 2015 gepost Share 25 juli 2015 gepost De awards zijn uitgereikt, hier gaat een slotje op. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten