Keetie 14 oktober 2013 gestart Share 14 oktober 2013 gestart Under the Dome. Wie kijkt er vanavond ook naar Under the Dome? Under the Dome is een Amerikaanse SF-serie gebaseerd op het gelijknamige boek van Stephen King, waarin een klein stadje Chester's Mill, Maine, zomaar ineens onder een soort grote doorschijnende, onzichtbare en ondoordringbare, maar wel - zoals uit de 1e 2 afleveringen (Pilot, The fire) bleek - een beetje poreuze, waterdoorlatende, koepel verdwijnt. Wie de koepel aanraakt krijgt een elektrische schok en elektrische apparatuur gaat kapot of ontploft in zijn nabijheid. Stephen King, dus ook een beetje horror. Vanavond, 14 oktober 2013, om 20.30 op SBS6 zijn afleveringen 3&4 (Manhunt, Outbreak) te zien. Seizoen 1 telt 13 afleveringen. Verdere afleveringen: 5 - Blue on Blue 6 - The Endless Thirst 7 - Imperfect Circles 8 - Thicker Than Water 9 - The Fourth Hand 10 - Let the Games Begin 11 - Speak of the Devil 12 - Exigent Circumstances 13 - Curtains Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 oktober 2013 gepost Share 14 oktober 2013 gepost Te SF voor mij, dus ik kijk het niet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 14 oktober 2013 gepost Share 14 oktober 2013 gepost Geweldige serie! Heb met mijn schoonfamilie heel seizoen 1 online gekeken, een maand terug schat ik. Naar mijn mening beter dan Game of Thrones, wat ik na seizoen 1 totale crap vind (Hoeee de enge White Walkers, aan het einde van elk seizoen :') ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 oktober 2013 gepost Share 14 oktober 2013 gepost Ik zag er een promo van. Ik dacht maar één ding. The Simpsons Movie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 15 oktober 2013 gepost Auteur Share 15 oktober 2013 gepost Te SF voor mij, dus ik kijk het niet. Besef je eigenlijk wel, dat we deze eeuw in de SF van de vorige eeuw leven? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 15 oktober 2013 gepost Auteur Share 15 oktober 2013 gepost Ik zag er een promo van. Ik dacht maar één ding. The Simpsons Movie. Grappig, de Simpsons werden gisteren genoemd in een van de afleveringen, als zijnde de voorspellers van de Dome. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
ShaiWa 18 oktober 2013 gepost Share 18 oktober 2013 gepost Ben net begonnen met kijken, deed me een beetje denken aan het begin van Lost, hopelijk houden ze het mysterieuze vast en proberen ze het niet eindeloos door te laten gaan. Voorlopig volg ik deze nog wel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 19 oktober 2013 gepost Auteur Share 19 oktober 2013 gepost Voorlopig volg ik deze nog wel. Dat ben ik ook van plan en dan hoop ik dat ze er inderdaad geen 'spelletje' van maken door van het ene seizoen in het andere te gaan vervallen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
hellum 22 oktober 2013 gepost Share 22 oktober 2013 gepost (aangepast) Ik zag er een promo van. Ik dacht maar één ding. The Simpsons Movie. Eerlijk gezegd vind ik deze serie wel wat tegenvallen, Haven (gebaseerd op the Colorado Kid) vind ik persoonlijk veel beter. Ik had ook verwacht dat het daar wel wat van zou hebben (beide Steven King) mvg. Gerard 22 oktober 2013 aangepast door hellum Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 oktober 2013 gepost Auteur Share 24 oktober 2013 gepost Eerlijk gezegd vind ik deze serie wel wat tegenvallen, Haven (gebaseerd op the Colorado Kid) vind ik persoonlijk veel beter. Ik had ook verwacht dat het daar wel wat van zou hebben (beide Steven King) Het is niet zo thrillerig als ik had verwacht, maar het blijft wel intrigerend. Alleen niet zo veel dat ik via Internet alles achter elkaar wil gaan bekijken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
hellum 25 oktober 2013 gepost Share 25 oktober 2013 gepost Precies ja, het soort serie, dat als die dan op tv is je er gewoon naar kijkt en het volgt maar als je iets mist het ook niet anders is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 29 oktober 2013 gepost Auteur Share 29 oktober 2013 gepost Nu wordt er dus een atoom bijgehaald. Ach, toen mijn man en ik verkering hadden fantaseerde hij ook dat wij (de hele wereld, de aarde) best wel eens onderdeel zouden kunnen zijn van een stoelpoot... ,) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 november 2013 gepost Auteur Share 8 november 2013 gepost De afleveringen van deze week vond ik weinig in gebeuren, daarom besloot ik om toch maar de hele rest in één keer te gaan bekijken. Er zat een knokpartij in en een beetje meer sensatie, maar de laatste scène in de laatste aflevering eindigde met een cliffhanger. Da's balen, dus was het wel een eerste seizoen. Nou ja, had ik eigenlijk half en half verwacht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 juli 2014 gepost Auteur Share 8 juli 2014 gepost Een update: Â http://www.televizier.nl/nieuws/tv-series/premiere-tweede-seizoen-under-the-dome-op-30-juni.2919334.lynkx Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 12 juli 2014 gepost Share 12 juli 2014 gepost Mooi dat het binnenkort weer begint, topserie  Wat voor een ander Breaking Bad of Game of Thrones is, is dit voor mij. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 augustus 2014 gepost Auteur Share 8 augustus 2014 gepost 25 augustus 2014! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 27 augustus 2014 gepost Auteur Share 27 augustus 2014 gepost Het viel me tegen. Waarschijnlijk vanwege het grote succes van de serie hadden ze van de 2 uur zendtijd de helft gevuld met reclame en nog eens een kwart met het voorvertonen van eigen produkties. Dus bleef er van de 2 afleveringen, die op zich wel aardig waren, maar niet zo spannend en intrigerend als de 1e serie, maar weinig echte beelden over.  Nou hoop ik maar op de nieuwsgroepen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 26 september 2014 gepost Share 26 september 2014 gepost Ik vond seizoen 2 een enorm sterk seizoen    Dus ik hoop van harte dat ze een derde gaan bijkopen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 26 september 2014 gepost Auteur Share 26 september 2014 gepost Waarschijnlijk vanwege de knokscènes ... Maar ik heb wel gekeken, hoor. Eerst door man opgenomen.  Hier is het schema van seizoen 2 (nog niet allemaal uitgezonden door SBS6 - dacht ik):   S02E01 - 25 Aug. 2014 Heads Will RollAs Barbie's fate lies in Big Jim's hands, the dome presents a new threat when it becomes magnetized. Meanwhile, Julia seeks out the help of a stranger to save the life of a mysterious girl. S02E02 - 25 Aug. 2014 InfestationAs the news of Angie's murder spreads, Rebecca warns Big Jim of an caterpillar infestation that could infect the town's remaining crops. S02E03 - 14 Jul. 2014 Force MajeureAs resources dwindle, Big Jim holds a census in order to forecast how long Chester's Mill can continue to exist under the dome, while chaos ensues when a rainstorm turns into acid rain. S02E04 - 21 Jul. 2014 RevelationWhile Julia and Sam attempt to stop Big Jim and Rebecca's plans for population control, Barbie, Joe and Norrie try to jog Melanie's memory, and Junior turns to Lyle for answers. S02E05 - 28 Jul. 2014 ReconciliationJulia takes over as leader of Chester's Mill after the town becomes divided in the wake of Big Jim and Rebecca's plans for population control. Meanwhile, Joe and Norrie continue to help Melanie search for more clues about her identity. S02E06 - 04 Aug. 2014 In the DarkWhen Barbie and Sam investigate the mysterious tunnel beneath the high school, a cave-in severs their path back to Chester's Mill. Meanwhile, Big Jim deals with a dust storm. S02E07 - 11 Aug. 2014 Going HomeAfter finding themselves outside the dome, Barbie turns to his estranged father for help, and Sam reunites with Pauline. S02E08 - 18 Aug. 2014 AwakeningBarbie realizes Don knows more about the dome than he is letting on when he asks him to help get a message to Julia. Back in Chester's Mill, Big Jim appoints himself sheriff of the town. S02E09 - 25 Aug. 2014 The Red DoorBarbie, Sam, Pauline, Lyle and Hunter try to evade Don and his forces and find a way back to Chester's Mill, while Junior and Melanie hide the egg from Julia and Big Jim. S02E10 - 01 Sep. 2014 The FallThe residents of Chester's Mill continue to argue over what to do with the egg to ensure everyone's safety, while Junior is haunted by a familiar face. S02E11 - 08 Sep. 2014 Black IceAs temperatures continue to plunge, Sam and Rebecca spring into action to try and save the residents of Chester's Mill. Meanwhile, Joe remains suspicious of Hunter, and Barbie and Julia face danger after black ice causes their vehicle to crash. S02E12 - 15 Sep. 2014 TurnWhen a new threat from the Dome intensifies, the residents of Chester's Mill find themselves at risk of being crushed to death. Meanwhile, Melanie's health continues to deteriorate as the fate of the egg remains unknown. S02E13 - 22 Sep. 2014 Go NowA potential exit from the Dome is revealed just as the walls begin closing in on those trapped in Chester's Mill.   Afwachten maar. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 26 september 2014 gepost Share 26 september 2014 gepost Ik kijk het online, dus ik heb het seizoen helaas al helemaal gezien. Maar nee, niet vanwege de knokscenes hehe  Omdat er meer variatie inzit, en betere verhaallijnen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 26 juli 2015 gepost Auteur Share 26 juli 2015 gepost Gisteren midden in een zap aangekondigd, vandaag even gecontroleerd en inderdaad:  Maandag 16 augustus terug bij SBS6. Ik geloof een nieuw seizoen, ik zag tenminste een flits-scène van buiten de dome, zo van hee, bekende gezichten, namen niet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 juli 2015 gepost Share 26 juli 2015 gepost Ik ben gekapt na seizoen 1. Ze hadden het bij 1 seizoen moeten houden, die cliffhanger was een zwaar smerige actie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Alias 1984 10 maart 2016 gepost Share 10 maart 2016 gepost Ik ben gekapt na seizoen 1. Ze hadden het bij 1 seizoen moeten houden, die cliffhanger was een zwaar smerige actie. Ik ben ook gestopt bij seizoen 1, wel alles gekeken, sommige series vind ik jammer dat er plotseling mee gestopt wordt, maar bij deze niet. Had liever Terminator The Sarah Connor Chronicles vervolgd gezien. Maar ieder zijn smaak. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.