djkoelkast 11 januari 2014 gepost Share 11 januari 2014 gepost Wanneer en waarom heeft Paul van Gorcum een rechtszaak aangespannen tegen B&A? Nogmaals: staat gewoon in dit topic, of een vorig deel eventueel. Dit is trouwens ook al heel erg lang bekend. Link naar bericht Delen op andere sites
iFabianX 11 januari 2014 gepost Share 11 januari 2014 gepost Ik heb de zoekfunctie gebruikt en ik heb het nergens gevonden. Dit is ook voor het eerst dat ik het hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 januari 2014 gepost Share 11 januari 2014 gepost Ik heb de zoekfunctie gebruikt en ik heb het nergens gevonden. Dit is ook voor het eerst dat ik het hoor. Gewoon het vorige deel van dit topic openen, daar staat alles in. Het is echt niet nieuw hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 12 januari 2014 gepost Share 12 januari 2014 gepost Feyenoord weer op trainingskamp in Spanje. Mooi moment voor Aad om zijn club in actie te zien. Link naar bericht Delen op andere sites
BeRei 12 januari 2014 gepost Share 12 januari 2014 gepost Even een vraag uit pure interesse aan djkoelkast: wat is überhaupt het voordeel van telkens een nieuw topic openen over hetzelfde onderwerp? Het is niet zo dat het er overzichtelijker door wordt ofzo. De rechtszaak ging in ieder geval om geld voor alle herhalingen en dvd's voor de mede acteurs zoals Paul van Gorcum, Dick Rienstra, Jaap Stobbe en dergelijke. En het had ook iets te maken met de rechten voor de serie die destijds overgedragen zijn van Joop van den Ende naar Adrina Producties. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 januari 2014 gepost Share 12 januari 2014 gepost Even een vraag uit pure interesse aan djkoelkast: wat is überhaupt het voordeel van telkens een nieuw topic openen over hetzelfde onderwerp? Het is niet zo dat het er overzichtelijker door wordt ofzo. De rechtszaak ging in ieder geval om geld voor alle herhalingen en dvd's voor de mede acteurs zoals Paul van Gorcum, Dick Rienstra, Jaap Stobbe en dergelijke. En het had ook iets te maken met de rechten voor de serie die destijds overgedragen zijn van Joop van den Ende naar Adrina Producties. Omdat een topic na 250 posts gewoon te vol is. Dan heb je op een gegeven moment 30 pagina's, dat is gewoon onhandig. Dus gaan topics ergens tussen de 250-300 posts dicht en wordt er een vervolgdeel geopend. Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 14 januari 2014 gepost Share 14 januari 2014 gepost Haha vanaf 11:00. Blijft raar om Aad ineens over voetbal en Feyenoord te horen praten. Link naar bericht Delen op andere sites
BeRei 14 januari 2014 gepost Share 14 januari 2014 gepost Omdat een topic na 250 posts gewoon te vol is. Dan heb je op een gegeven moment 30 pagina's, dat is gewoon onhandig. Dus gaan topics ergens tussen de 250-300 posts dicht en wordt er een vervolgdeel geopend. Oke, aparte keuze. Ik ken veel drukkere fora dan deze en die doen dat geen van allen. Er zitten daar topics bij van al meer dan 10 jaar oud en duizenden posts en die zijn ook gewoon nog open en prima te volgen. Als je nu een post over Bassie & Adriaan terug wil zoeken, moet je niet alleen bladeren door meerdere pagina's, maar ook nog eens meerdere topics. Juist niet handig vind ik. Maar goed, het is jouw keuze . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 januari 2014 gepost Share 14 januari 2014 gepost Oke, aparte keuze. Ik ken veel drukkere fora dan deze en die doen dat geen van allen. Er zitten daar topics bij van al meer dan 10 jaar oud en duizenden posts en die zijn ook gewoon nog open en prima te volgen. Als je nu een post over Bassie & Adriaan terug wil zoeken, moet je niet alleen bladeren door meerdere pagina's, maar ook nog eens meerdere topics. Juist niet handig vind ik. Maar goed, het is jouw keuze . Ik volg het voorbeeld van FOK!, waar we ooit begonnen zijn. Daar sluiten alle topics na 301 posts. Bovendien vind ik veel pagina's lelijk en onhandig, maar deze discussie mag je in een eigen vragentopic openen, is hier niet de plek voor. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 januari 2014 gepost Share 19 januari 2014 gepost Het is blijkbaar volledig langs de meesten heengegaan, maar op Catawiki werd van de week een gouden platen-veiling gehouden. 2 gouden platen van Bassie en Adriaan, namelijk 'De leukste liedjes' en 'als Geheime Agenten' gingen onder de hamer, waarvan de laatstgenoemde (toen ik ze zag staan) op 110 euro stond. Dat bod is schijnbaar nog veel hoger geëindigd: De gouden platen van Nederlandse artiesten bleken zeer gewild. Zo werd op de gouden plaat voor Alles kan een mens gelukkig maken van René Froger 1000 euro geboden, de gouden plaat voor het Pizzalied van Andre van Duin werd voor 550 euro geveild. Het album Zondag in het zuiden van Rowwen Hèze bracht bijna 450 euro op.De gouden plaat Bassie & Adriaan als geheime agenten, waarvan er in 1995 maar liefst 50.000 werden verkocht, bracht 150 (edit) 145 euro op. Terugkijken kan hier: http://veiling.catawiki.nl/goudenplatenveiling Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 21 januari 2014 gepost Share 21 januari 2014 gepost Ik had er ook op geboden, alleen werd het wat te prijzig. Er was ook een gouden plaat van ''de leukste liedjes'' daar 10.000 van waren verkocht. Link naar bericht Delen op andere sites
Rick 21 januari 2014 gepost Share 21 januari 2014 gepost Ik vind het nog wel mee vallen eerlijk gezegd.. Je hebt wel iets aparts voor dat geld. Ik ben zelf vinyl verzamelaar en koop zelf ook wel is plaatjes die rond de 150 euro's zitten Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 1 februari 2014 gepost Share 1 februari 2014 gepost Paul van Gorcum is het nog steeds niet verleerd... Geniaal! http://www.dumpert.nl/mediabase/6583188/9f00348a/drommels_drommels_drommels.html Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 februari 2014 gepost Share 1 februari 2014 gepost Paul van Gorcum is het nog steeds niet verleerd... Geniaal! http://www.dumpert.n...s_drommels.html Filmpje is dan ook pas 9 jaar oud Link naar bericht Delen op andere sites
Rick 1 februari 2014 gepost Share 1 februari 2014 gepost prachtig! haha Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 februari 2014 gepost Share 1 februari 2014 gepost Er is nu een auditie aan de gang voor de Neefjes van B&A-film. Van onze infiltrant heb ik gehoord dat Jelger niet is toegelaten bij de audities, hoe zit dat? Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 1 februari 2014 gepost Share 1 februari 2014 gepost Ook ik had me aangemeld, helemaal geen bericht gekregen Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 1 februari 2014 gepost Share 1 februari 2014 gepost (aangepast) Er is nu een auditie aan de gang voor de Neefjes van B&A-film. Van onze infiltrant heb ik gehoord dat Jelger niet is toegelaten bij de audities, hoe zit dat? Klopt! Het zou iets te maken kunnen hebben met de ietsiepietsie verstoorde verhoudingen tussen mij en B&A. Het is jammer, maar misschien is het ook wel goed. De tijd zal het leren. Overigens kan ik geen kunstjes zoals jongleren of de handstand. Dat zal vast ook hebben meegewogen. 1 februari 2014 aangepast door Jelger_de_goochelaar Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 februari 2014 gepost Share 1 februari 2014 gepost Klopt! Het zou iets te maken kunnen hebben met de ietsiepietsie verstoorde verhoudingen tussen mij en B&A. Het is jammer, maar misschien is het ook wel goed. De tijd zal het leren. Overigens kan ik geen kunstjes zoals jongleren of de handstand. Dat zal vast ook hebben meegewogen. Ze moeten je gewoon niet omdat je kritiek op ze hebt. Typisch de van Toortjes. Wat zij dan weer niet weten is dat "het forum" sowieso bij alles wat zij doen een dikke vinger in de pap heeft. Their loss. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 3 februari 2014 gepost Share 3 februari 2014 gepost Wel moedig dat je het toch blijft proberen Jelger Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 3 februari 2014 gepost Share 3 februari 2014 gepost (aangepast) Haha! Ach ja Joost, die niet waagt... 3 februari 2014 aangepast door Jelger_de_goochelaar Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 7 maart 2014 gepost Share 7 maart 2014 gepost Wat een bekend muziekje.... Bron: Adriaan Homepage Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 maart 2014 gepost Share 7 maart 2014 gepost Wat een bekend muziekje.... Bron: Adriaan Homepage Jij leest wel selectief he De èchte bron is Retroforum en wel hier: http://www.retroforum.nl/topic/4133-bassie-adriaan-zoekend-naar-de-achtergrondmuziek-2/page__st__50#entry132911 Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 7 maart 2014 gepost Share 7 maart 2014 gepost Mwhuhahahaha *schaam*...... Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 18 maart 2014 gepost Share 18 maart 2014 gepost Ik kwam op een oud-partyflock topic deze poll tegen. Dit zijn de resultaten van 'De Beste Serie'. Ik moet zeggen dat ik het wel érg oneens ben met de uitslag Vooral aangezien juist mijn drie favoriete series onderstaan staan De Verzonken Stad is wel een topper btw. Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 18 maart 2014 gepost Share 18 maart 2014 gepost Misschien is zoiets ook wel 'ns een leuke poll voor hier? Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 18 maart 2014 gepost Share 18 maart 2014 gepost Ja, daar zat ik ook aan te denken. Helaas kan ik niet vinden hoe je hier een poll maakt Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 maart 2014 gepost Share 18 maart 2014 gepost Ja, daar zat ik ook aan te denken. Helaas kan ik niet vinden hoe je hier een poll maakt Gebruik volledige edtior. Kan alleen in een nieuw topic. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 18 maart 2014 gepost Share 18 maart 2014 gepost Toestemming om hier een topic voor te maken? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 maart 2014 gepost Share 18 maart 2014 gepost Volgens mij hebben we al tig van die topics gehad vroeger, ik zie er niet veel in, maar als er veel animo is (laten we zeggen 10 of meer) dan vind ik het goed. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 maart 2014 gepost Share 19 maart 2014 gepost Maak je niet druk om die poll. Waarschijnlijk staat De Verzonken Stad bovenaan omdat die Partyflock mensen allemaal naar Chersonissos zijn geweest om uit te gaan en zodoende de bekende plekken hebben gespot? Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 20 maart 2014 gepost Share 20 maart 2014 gepost (aangepast) Weet iemand hoeveel LP's ze in totaal uitgebracht hebben? Op dit moment heb ik dezen: Ik weet dat ik ''De leukste liedjes'' en ''Radiostation B&A'' mis. Ik weet niet of ik alleen die twee nog mis, of ook nog een paar anderen. EDIT: Feest met B&A staat er niet op, maar die heb ik wel 20 maart 2014 aangepast door Samsonfan101 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 maart 2014 gepost Share 20 maart 2014 gepost http://www.catawiki.nl/catalogus/platen-cd-s-en-vinyl/artiesten-bands/bassie-en-adriaan/1416531-feest-met-bassie-en-adriaan De rest staat er volgens mij op. Link naar bericht Delen op andere sites
jm20101 20 maart 2014 gepost Share 20 maart 2014 gepost Er mist er nog eentje dan, de Circus LP: http://www.discogs.com/Bassie-Adriaan-Circus/release/3525350 Link naar bericht Delen op andere sites
Rick 20 maart 2014 gepost Share 20 maart 2014 gepost De Circus lp heb ik nog met handtekening van bassie Link naar bericht Delen op andere sites
jm20101 21 maart 2014 gepost Share 21 maart 2014 gepost (aangepast) Awesome zelf heb ik hier een gesigneerde LP van óle met 15 liedjes En zo te zien heeft Samsonfan101 de LP Geheime Agenten, gesigneerd door Bassie 21 maart 2014 aangepast door jm20101 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 maart 2014 gepost Share 21 maart 2014 gepost Ik heb hier ook nog een gesigneerd exemplaar, ik weet alleen niet meer welke, dacht die gele Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 21 maart 2014 gepost Share 21 maart 2014 gepost Maak je niet druk om die poll. Waarschijnlijk staat De Verzonken Stad bovenaan omdat die Partyflock mensen allemaal naar Chersonissos zijn geweest om uit te gaan en zodoende de bekende plekken hebben gespot? Ik vind trouwens de hoge klassering van de Plaaggeest in dat lijstje ook opvallend Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 maart 2014 gepost Share 21 maart 2014 gepost Ik vind trouwens de hoge klassering van de Plaaggeest in dat lijstje ook opvallend De 1996-hermontage kijkt lekker weg, vind ik eerlijk. Het voelt campy. Link naar bericht Delen op andere sites
jm20101 26 maart 2014 gepost Share 26 maart 2014 gepost De dubbelbox versie van de Diamant van Arcade vind ik persoonlijk ook erg goed om te zien, jammer dat de kwaliteit van de banden zelf minder is Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 26 maart 2014 gepost Share 26 maart 2014 gepost Het valt mij op dat.de.arcadebanden, zeker qua geluid, een stuk slechtere kwaliteit zijn dan de cnr banden. Link naar bericht Delen op andere sites
jm20101 26 maart 2014 gepost Share 26 maart 2014 gepost Het valt mij op dat.de.arcadebanden, zeker qua geluid, een stuk slechtere kwaliteit zijn dan de cnr banden. Je bent niet de enige wie het opvalt. Het beeld mag dan wel 'digitaal bewerkt' zijn maar het geluid is er niet beter op geworden. Hetzelfde verschil zit tussen de CNR band en de DVD, de CNR versie klinkt helderder Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 26 maart 2014 gepost Share 26 maart 2014 gepost Vooral de vreselijke surround op de Europa Dvd's :') Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 maart 2014 gepost Share 26 maart 2014 gepost Het valt mij op dat.de.arcadebanden, zeker qua geluid, een stuk slechtere kwaliteit zijn dan de cnr banden. Dat viel mij laatst ook al op. Mijn eigen tv-rip van de Amerika-serie uit '94 die ik zeker >100x heb gezien is kwalitatief veel beter dan de Arcade versie. Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 27 maart 2014 gepost Share 27 maart 2014 gepost (aangepast) Eerder had ik de dubbelbox van de diamant van Arcade, gloednieuw uit de winkel! (was toen een jaar of 5/6, gekregen met sinterklaas ) Na 3x terugbrengen omdat de band van zulke slechte kwaliteit was, hebben we maar een andere videoband uitgezocht. Toevallig dat ik hier nu aan denk aangezien jullie het over de slechte kwaliteit van Arcade hebben, vroeg ik het me af of meer mensen dit hadden bij de Arcade versie van de diamant? 27 maart 2014 aangepast door Logitech Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 27 maart 2014 gepost Share 27 maart 2014 gepost (aangepast) Ik heb het met de arcade sleutel (enkelband re-release), prof dubbelbox en de verzonken stad dubbelbox ook, dus het ligt echt aan de goedkope banden die zij gebruikten :') 27 maart 2014 aangepast door Deemster Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 maart 2014 gepost Share 27 maart 2014 gepost Ik denk eerder dat ze een kopie van een slechte master (of nog erger gewoon een oude VHS) trokken. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 27 maart 2014 gepost Share 27 maart 2014 gepost Dat verklaart niet waarom die arcadebanden soms enkele seconden vervormd geluid hebben... Beetje lamme plaat idee. Tijdelijk hoger/lager. Dit heb ik bij CNR nooit gehad. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 maart 2014 gepost Share 27 maart 2014 gepost CNR werd toch CNRArcade en later Arcade. Het is heel goed mogelijk dat ze of snel nog een extra versie wilden uitgeven of gewoon de masters kwijt waren. Je zou normaal verwachten dat ze in die tijd de afgemonteerde versies op 1", U-matic of Betacam zouden hebben staan. Stel dat het 1" is dan kan het zomaar zijn dat ze na de fusie/overname? zo'n recorder niet meer hadden, dus grepen ze terug op een eerdere VHS uitgave. Is trouwens puur speculatief, maar het is mogelijk Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 27 maart 2014 gepost Share 27 maart 2014 gepost Met de banden van de sleutel van Arcade had ik dit probleem echter nooit, qua geluid durf ik niet te zeggen.. heb deze band niet meer Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten