Keetie 23 september 2013 gestart Share 23 september 2013 gestart Een nieuwe fotowedstrijd, een nieuw begin. Dit keer met als onderwerp Herfst. Geniet van je vrije uurtjes en trek de natuur in, of hou het dicht bij huis, ook goed. Weet je niet hoe je een foto moet uploaden? Zie de uitleg op: http://www.retroforum.nl/topic/3592-het-plaatsen-van-plaatjes-op-het-forum/ De regels: - Het moet een foto zijn die jij zelf hebt gemaakt - De foto mag niet worden nabewerkt (behalve verkleinen/bijsnijden) - De foto moet gemaakt zijn tijdens de looptijd van de contest en ingeleverd zijn voor het einde van de contest - Je mag meerdere keren inzenden, maar alleen je laatste inzending blijft staan Looptijd: t/m de maand october 2013. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2013 gepost Share 23 september 2013 gepost Het linkje naar het uitlegtopic werkte niet meer, nu weer werkend gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 23 september 2013 gepost Auteur Share 23 september 2013 gepost Dank je wel. Had ik ook gezien en verbeterd, maar toen ik ging controleren met het voorbeeld voor, raakte ik alles kwijt want de editor onthield dat niet. Daarna wist ik niet meer welke de goede was. Het stemtopic van onze meesterwerken kan nu wel een slotje op. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2013 gepost Share 23 september 2013 gepost Is gebeurd. Ooit aan gedacht om als mod te solliciteren? Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 24 september 2013 gepost Share 24 september 2013 gepost Laat dat herfst weer maar komen dan. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 24 september 2013 gepost Share 24 september 2013 gepost Mag je vooraf wel filters op je fototoestel aanzetten, dus voordat de foto is gemaakt? Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 25 september 2013 gepost Auteur Share 25 september 2013 gepost Dat is een moeilijke vraag. Het gebruik van filters is bedoeld om een foto te verfraaien, dus eigenlijk is het een voorbewerking van de foto. Maar mogelijk heeft iemand een andere mening? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 september 2013 gepost Share 25 september 2013 gepost Wat mij betreft geen filters, geen nabewerking, geen zwart/wit, sepia etc. Gewoon de foto zoals de foto is, hooguit bijgesneden en/of verkleind. Anders wordt het een fotobewerkingstopic, misschien ook leuk voor een contest, wie maakt van een op het gezicht saaie foto middels filters en effecten de leukste/tofste/mooiste foto. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 25 september 2013 gepost Auteur Share 25 september 2013 gepost Wat mij betreft geen filters, geen nabewerking, geen zwart/wit, sepia etc. Gewoon de foto zoals de foto is, hooguit bijgesneden en/of verkleind. Anders wordt het een fotobewerkingstopic, misschien ook leuk voor een contest, wie maakt van een op het gezicht saaie foto middels filters en effecten de leukste/tofste/mooiste foto. Dan zijn we het helemaal eens (behalve het zwart/wit geval Hinse, geen filter gebruik dus. Mag pas als het grandioze idee van djkoelkast uitgevoerd wordt! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 september 2013 gepost Share 27 september 2013 gepost Ok, hebben we dat meteen duidelijk! Ik wacht in elk geval nog eventjes met inzenden, want ik kan nog maar weinig herfstsignalen ontdekken buiten. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 28 september 2013 gepost Auteur Share 28 september 2013 gepost Ok, hebben we dat meteen duidelijk! Ik wacht in elk geval nog eventjes met inzenden, want ik kan nog maar weinig herfstsignalen ontdekken buiten. Daarom is de hele maand oktober er ook bijgehaald. Maar je hebt gelijk, alles schiet de grond uit: de heg, de datura in late bloei en gisteren zelfs paddestoelen gesignaleerd... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 28 september 2013 gepost Share 28 september 2013 gepost Hier was het gisteravond ijs- en ijskoud. Ineens. Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 29 september 2013 gepost Share 29 september 2013 gepost Vanmorgen een gruwelijk mooie gekleurde lucht gespot met de zonsopkomst, al was het tijdens mijn reis terug naar huis, en had niet echt de gelegenheid om er een (mooie) foto van te maken.. Voor zover een opkomende zon dan ook specifiek iets met herfst te maken heeft Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 oktober 2013 gepost Auteur Share 2 oktober 2013 gepost Luchten (en wolken) was ook een van de onderwerpen op mijn lijstje. Een volgend keer misschien. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 14 oktober 2013 gepost Auteur Share 14 oktober 2013 gepost Lekker herfstweertje vandaag ... Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 14 oktober 2013 gepost Share 14 oktober 2013 gepost De herfst staat weer voor de deur! Letterlijk. Deze foto is gemaakt in mijn voortuin, je ziet de muur van mn huis. Paddestoeltjes moesten zonodig tussen de stenen door groeien, wat een bikkels! PS: foto is gemaakt met mn mobiel, in een paar seconden tijd, zonder echt moeite ervoor te doen of er de tijd voor te nemen (het regende ) Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 15 oktober 2013 gepost Auteur Share 15 oktober 2013 gepost Een paar weken terug schoten de paddestoelen de grond uit. Ik zag een mooie heksenkring tegen een dijk aan staan. Heb er wel een foto van genomen (gedeelte), maar die was een beetje onscherp geworden, helaas. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 oktober 2013 gepost Share 17 oktober 2013 gepost Hier alvast een eerste inzending, waarschijnlijk niet definitief. De eerste herfsttekenen bij de Vaartsche Rijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 21 oktober 2013 gepost Auteur Share 21 oktober 2013 gepost Stofzuiger? Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 21 oktober 2013 gepost Share 21 oktober 2013 gepost Bladblazer zou toepasselijker zijn geweest Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 22 oktober 2013 gepost Share 22 oktober 2013 gepost Weet niet of ik nog een mooi foto moment tegen kom. Vanmorgen na het krantenlopen maar een paar foto's gemaakt. Deze kwam er toch als mooiste uit. Plaats hem maar om toch mee te kunnen doen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 22 oktober 2013 gepost Share 22 oktober 2013 gepost Vandaag kan je een zwoele zomerdagfoto schieten, bizar warm! Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 22 oktober 2013 gepost Share 22 oktober 2013 gepost Stofzuiger? Tuinslang Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 oktober 2013 gepost Auteur Share 24 oktober 2013 gepost Stilleven. Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 26 oktober 2013 gepost Share 26 oktober 2013 gepost Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 26 oktober 2013 gepost Share 26 oktober 2013 gepost Bah, Krijg maar de kriebels van die foto. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 26 oktober 2013 gepost Auteur Share 26 oktober 2013 gepost Ach, het is gewoon spiderman ... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 oktober 2013 gepost Share 26 oktober 2013 gepost Bah, Krijg maar de kriebels van die foto. RM zou nu boos worden Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 27 oktober 2013 gepost Share 27 oktober 2013 gepost Bah, Krijg maar de kriebels van die foto. Het was ook best moeilijk om een goede foto ervan te maken RM zou nu boos worden RM? Wie is dat? Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 27 oktober 2013 gepost Auteur Share 27 oktober 2013 gepost Het was ook best moeilijk om een goede foto ervan te maken Nog even en het was een zoekplaatje geweest. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 28 oktober 2013 gepost Auteur Share 28 oktober 2013 gepost De laatste dagen voor de fotowedstrijd met als onderwerp Herfst. Het is prachtweer, dus een mooie kans om nog een stormachtige herfstfoto te maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 30 oktober 2013 gepost Auteur Share 30 oktober 2013 gepost Bah, Krijg maar de kriebels van die foto. Nog even dit: niet naar de cover van de VPRO-gids van deze week kijken en ik zou je aanraden om 'Erik of het klein insectenboek' van Godfried Bomans eens te lezen. Het is dit jaar het gratis boek van 'Nederland leest'. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 oktober 2013 gepost Share 31 oktober 2013 gepost Op de valreep. "Herfstrit" Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 31 oktober 2013 gepost Auteur Share 31 oktober 2013 gepost Dat is bijna een zwart-wit foto met een vleugje rood .... Inderdaad, mooi op tijd - nog tot 12 uur vannacht. Daarna ga ik me voorbereiden op het stemtopic. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 oktober 2013 gepost Share 31 oktober 2013 gepost Het is meer blauw/geel dan wit Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 november 2013 gepost Share 3 november 2013 gepost Dat is bijna een zwart-wit foto met een vleugje rood .... Inderdaad, mooi op tijd - nog tot 12 uur vannacht. Daarna ga ik me voorbereiden op het stemtopic. Wanneer kunnen we stemmen? Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 4 november 2013 gepost Auteur Share 4 november 2013 gepost Wanneer kunnen we stemmen? Bijna, als alles goed gegaan en gekeurd is. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 november 2013 gepost Share 4 november 2013 gepost Yes Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten