Deemster 19 september 2013 gestart Share 19 september 2013 gestart Het grappige van internet: Je komt de meest absurde dingen tegen, die je anders nooit was tegengekomen. Zie hier, de meest BELACHELIJKE (Ja, beloofd) videoclip OOIT gemaakt: Link naar bericht Delen op andere sites
Weevil 20 september 2013 gepost Share 20 september 2013 gepost Haha, geweldig! Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 20 september 2013 gepost Share 20 september 2013 gepost Leuk topic! Maar er is zoveel meer te vinden! Sowieso in de jaren 90 kon echt alles, wat betreft videoclips! Maar moet het echt op de clip zijn die fout is, of alleen de muziek zelf? (In dat geval kun je nagenoeg alle Nederlandstalige meuk hier wel posten) Deze ken ik via steefie: En deze is vast ook wel bekend, al is het meer bewust zo fout gedaan, beide nummers: Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 september 2013 gepost Share 24 september 2013 gepost Het grappige van internet: Je komt de meest absurde dingen tegen, die je anders nooit was tegengekomen. Zie hier, de meest BELACHELIJKE (Ja, beloofd) videoclip OOIT gemaakt: Het erge is nog wel... Ik had graag gezegd dat ik ze niet erger dan dat heb gezien. Wat betreft videoclip komt weeral Manita met Red Mij naar boven borrelen :') Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 24 september 2013 gepost Share 24 september 2013 gepost Ik baal er ook van dat RTV10 al heel wat maanden van de buis is gehaald, daar kwam ook vaak zulke tenenkrommende Nederlandstalige rommel voorbij, dat het gewoon onder de categorie ramptoerisme viel, als reden waarom ik toch bleef kijken. Link naar bericht Delen op andere sites
steefie 25 september 2013 gepost Share 25 september 2013 gepost Leuk topic! Maar er is zoveel meer te vinden! Sowieso in de jaren 90 kon echt alles, wat betreft videoclips! Maar moet het echt op de clip zijn die fout is, of alleen de muziek zelf? (In dat geval kun je nagenoeg alle Nederlandstalige meuk hier wel posten) Deze ken ik via steefie: En deze is vast ook wel bekend, al is het meer bewust zo fout gedaan, beide nummers: Verwar je die eerste nu niet met K2? Meen me te herinneren dat je Edelweiss al kende. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten