Weevil 17 september 2013 gestart Share 17 september 2013 gestart (aangepast) Ik heb nog wat Mega Drive games liggen die ik dubbel heb/op uitgekeken ben. Als er iets is waar iemand interesse in heeft en nog wat leuks voor mij heeft liggen kunnen we misschien een ruil doen! Het liefst ruil ik tegen NES/SNES/SMS/MD/MDCD/GC/PSX/DOS games, hardware of accessoires maar ik sta open voor andere suggesties. Behalve huisdieren. Losse cartridge Mega Drive: Arrow Flash Comix Zone Eternal Champions Haunting starring Poltergeist Mario Lemieux Hockey Mega Games 6 Mercs Lion King Lotus II R.E.C.S. Shadow Dancer - The Secret of Shinobi Shining In The Darkness Skeleton Krew Sonic The Hedgehog 2 Strider World Cup USA 94 Xenon 2 - Megablast In doos Mega Drive: Dragon's Revenge Mega Games I Pete Sampras Tennis + handleiding Samurai Showdown Shadow Of The Beast Super Kick Off + handleiding T2 (Terminator2) Talmit's Adventure + handleiding Toki Going Ape Spit The Pagemaster + handleiding The Revenge Of Shinobi Xenon 2 - Megablast + handleiding Yogi Bear - Cartoon Capers Overig: QuickShot Mega Drive joystick - "For Professional Players" staat erop! Mega Drive 'Owl Pad' 18 september 2013 aangepast door Weevil Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 17 september 2013 gepost Share 17 september 2013 gepost Heb jij btw interesse in een Game Gear? Of had je die al eentje? Een maatje van me vroeg laatst op Facebook of ik wist hoeveel zo'n ding tegenwoordig waard was, misschien dat hij m wilde verkopen, met wat spellen erbij.. Link naar bericht Delen op andere sites
Weevil 17 september 2013 gepost Auteur Share 17 september 2013 gepost Nou ik vermoed van niet... Maar je mag alsnog wel even informeren naar welke spellen erbij zitten Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 september 2013 gepost Share 17 september 2013 gepost Game Gear is niet veel waard en veel hebben beeld en/of geluidproblemen. Wat voor spellen zoek je Weevil? Ik heb wel een paar SMD spellen te ruil, maar veel zal het niet zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Weevil 18 september 2013 gepost Auteur Share 18 september 2013 gepost Kun je aangeven welke je hebt? Er zijn nog zoveel spellen op mijn lijstje... General Chaos bijvoorbeeld! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 september 2013 gepost Share 18 september 2013 gepost Kun je aangeven welke je hebt? Er zijn nog zoveel spellen op mijn lijstje... General Chaos bijvoorbeeld! Volgens mij heb ik momenteel alleen een paar sportspellen over. Ik moet ze even opzoeken, maar ik dacht in elk geval een NHL game en nog iets van voetbal. De laatste is boxed, ik kijk vanmiddag voor je. Link naar bericht Delen op andere sites
kamikaza87 14 februari 2015 gepost Share 14 februari 2015 gepost eej heb je ook intresse in amerikaanse spellen? en zoek je ook gameboy of gameboy advance? zo ja heb een lijst heb er ook een paar europeese spellen mocht je intresse hebben dan kan ik ze opgeven Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten